Gå till innehåll

Betway.com - 500 kr i bonus


Gäst Betway

Recommended Posts

  • Svars 152
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Hej dextor!

 

Det supporten kan ha avsett är välkomsterbjudandet i sportsbet som är ändrat från att tidigare varit en bonus á 100% till freebets istället. När det gäller pokerbonusen får du den efter att tjänat in bonus poäng. Om du följer denna länken finner du mer info om pokerbonusen:

 

https://www.betway.com/static_cms/sw/Home/Promo/PF-poker.html

 

Om du vill ha mer information om pokerbonusen föreslår jag att du skickar ett mail till supporten och skriver pokerbonus som subject.

 

Jag beklagar om du känner att du har fått felaktig information tidigare från supporten.

 

mvh

melle

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej Converze!

 

Jag kan se att du redan har fått både reloadbonusen som erbjöds i december samt bonus50 "lilla bonusen". Du kan bara få en pokerbonus vilket innebär att du har förbrukat din chans denna gången. Däremot kan du använda dina bonus poäng till flera andra trevliga erbjudanden som kommer i framtiden, buy-ins till specifika turneringar o.s.v

 

Jag kan även berätta att pokerteamet kontinuerligt ser över bonuserbjudandena.

 

mvh

melle

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej Raimo!

 

Du kan "minska" din bonus. Tänk bara på att du bara kan få en startbonus/pokerbonus. Skicka ett mail till supporten med bonus50 som subject så fixar dem det.

 

mvh

melle

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej ManOuchi!

 

Jag har gjort en sökning på din mailaddress i vår databas och funnit att du har fått svar på alla dina frågor som du ställt till supporten. Om du känner att det är någon fråga du inte fått svar på ber jag dig att skicka ett nytt mail.

 

mvh

melle

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är jättebra att ni har välkomstbonus samt erbjuder reloadbonus vid vissa tillfällen men varför är det sån hysteri efter att jaga nya kunder?

Jag tycker att ni gör för lite för att gynna era lojala kunder.

 

Min grundtanke är att gynna företag som sköter sig bra vilket har gjort att jag spelar på Betway och NordicBet inom Microgamingnätverket och känner mig som hemma.

 

För närvarande betalar jag mer i rake än vad jag betalar i månadsavgift för min lägenhet och då spelar jag på en låg nivå. Detta får ni för att leverera mig en relativ enkel tjänst som inte är arbetsintensiv.

 

Tror ni inte att det är en bättre investering att satsa lite på oss spelare som faktiskt spelar mycket och gärna är fortsatt kund hos er.

Det är inte så att jag inte vill betala för mig, men jag tycker ni har glömt något som är fundamentalt inom området kundvård.

 

Som ni säkert vet så är lösningen på mitt problem lättlöst då ni har många kollegor i branschen som kan lösa mitt problem på det området, men är tanken att ni ska tappa en lojal kund och istället lägga allt krut på nya kunder som ni troligen aldrig ser röken av i framtiden?

 

Tack för ordet, hoppas ni ser det som konstruktiv kritik.

Jag tillhör gärna en referensgrupp bland kunderna om jag kan bidra med något.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hur är det med nya bonusen upp till 1000$..

 

e det 100$ max om man lägger in under 500$ ? eller spelar man in bonusen för det beloppet man la in ?

 

 

Hej!

 

Jag hoppas detta är svar på din fråga:

 

Om din första överföring är under $100 kan du som max få bonus50, vilket är max $50 som 100% bonus. Du har en månad på dig för att fixa bonuspoäng (BP)

 

Om din första överföring är mellan $100-$1000 har du rätt till att få 100% matchning upp till din insättning. För att cleara denna har du tre månader på dig att få ihop BP, och max bonus är $1000.

 

Om du som exempel sätter in $500 kan du få matchning upp till $500. För att få max bonus för detta krävs 15000BP. Säg att du efter två månader skulle ha 12000BP kan du maila och få bonus för dessa intjänade BP men du kan bara begära bonus en gång så då kan du inte få mer bonus senare.

 

Ha det!

melle

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej Jerker!

 

Jag har skickat ett PM tillbaka till dig med svar på dina frågor. Om det är något annat du undrar över tveka inte att höra av dig.

 

mvh

Melle

 

Jag mailade er support i lördags och fick inget svar, i förrgår skickade jag ett pm till er med mitt mail bifogat.

Varför får jag inget svar?

 

Detta känns aningen oseriöst.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

kan man plocka ut bonusen i omgångar ? råkade plocka ut vid 3000bp ... kanske var dumt ...

 

Hej Frans!

 

Tyvärr kan du inte begära ut bonusen i omgångar. Jag har även skickat ett PM till dig med mer information.

 

mvh

Melle

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...
Hur lång tid kan det tänkas ta innan bonusen betalas ut tro ?

Mailade häromdagen men inget har hänt...

 

Hej!

 

Pokerbonusen betalas ut inom 24 timmar efter det att man har mailat in till bonus@betway.com.

Vänligen PM:a mig ditt användarnamn på Betway så kan jag kolla upp din bonusutbetalning.

Tack på förhand.

 

Mvh

Henrik

Betway.com

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
"Din andel av raken maste vara $1" , innebar att det e contributed som gallar?

 

Innan sas det val att det racker o vara med i en hand som rakas $1..?

 

Ber om ursakt for upprepandet men vill bara klargora for mig sjalv o andra.

 

Tack i forhand

 

 

Hej!

Det stämmer att du får 11 BP för varje dollar du rake:ar.

Till exempel:

Om det är 10 spelare runt bordet och så säger vi att rake:en är 0.25 USD.

Din rake blir då 0.25/10 = 0.025 USD och dina bonuspoäng för denna hand blir då, BP = 0.025*11 = 0.275.

 

Mvh

Henrik

Betway.com

http://www.pokerforum.nu/forum/showthread.php?t=18871&page=5

 

Det är alltså inte contributed

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Otroligt förvirrande med alla olika svar på dessa frågor.

 

Vi rör till det lite mera tycker jag. ;)

 

De står ju faktiskt såhär angånde bonusen:

 

Du får bonuspoäng för varje hand du spelar med rake. Rake är andelan av potten som går till huset.

Cashgames:

 

För varje dollar du lämnar i rake får du 11 bonuspoäng.

 

Turneringar:

 

För varje dollar i turneringsavgift får du 11 bonuspoäng.

 

Så hur är det nu igentligen.

 

Är det vad du betalar i rake i potten ?

 

eller är det som citatet i posten ovanför denna att de räcker att du sitter vid bordet och får kort tilldelade till dig även om du inte bidrar till raken utan foldar korten från t.ex. mitten possition (rake / antal spelare vid bordet = x gånger 11 = BP)?

 

Eller är det som ovan men att du måste ha bidragit med något i potten för att det sen ska göras en uträkning enligt rake/spelare=x*11=BP?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har laddat ner programvaran, satt in pengar och allt. Men sen laddas inte bordet, ser i lobbyn vilka som spelar osv, men när jag klickar på bordet händer inge mer.

Vad är fel??

 

Hej!

 

Jag har skickat ett pm till dig med lite frågor, vänligen svara på det.

Du ska nämligen inte ha några problem och lira

 

ha det!

melle

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Otroligt förvirrande med alla olika svar på dessa frågor.

 

Vi rör till det lite mera tycker jag. ;)

 

De står ju faktiskt såhär angånde bonusen:

 

 

 

Så hur är det nu igentligen.

 

Är det vad du betalar i rake i potten ?

 

eller är det som citatet i posten ovanför denna att de räcker att du sitter vid bordet och får kort tilldelade till dig även om du inte bidrar till raken utan foldar korten från t.ex. mitten possition (rake / antal spelare vid bordet = x gånger 11 = BP)?

 

Eller är det som ovan men att du måste ha bidragit med något i potten för att det sen ska göras en uträkning enligt rake/spelare=x*11=BP?

 

 

Hej!

 

Nu ska vi se om vi kan reda ut allt här :-)

 

Du måste själv raka för att få bonuspoäng (BP). Om du rakar $1 får du 11BP, skulle du t.ex raka $0,5 får du 5,5BP.

 

Det vill säga det räcker inte med att bara sitta vid bordet, få händer och folda utan du måste bidra till potten.

 

Jag hoppas detta är svar på din fråga.

 

ha det!

melle

betway.com

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej!

 

Nu ska vi se om vi kan reda ut allt här :-)

 

Du måste själv raka för att få bonuspoäng (BP). Om du rakar $1 får du 11BP, skulle du t.ex raka $0,5 får du 5,5BP.

 

Det vill säga det räcker inte med att bara sitta vid bordet, få händer och folda utan du måste bidra till potten.

 

Jag hoppas detta är svar på din fråga.

 

ha det!

melle

betway.com

 

Okey, då har ni alltså ändrat sen hur det var för en månad sen. Är alltid bra att upplysa om det tydligt på hemsidan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Okey, då har ni alltså ändrat sen hur det var för en månad sen. Är alltid bra att upplysa om det tydligt på hemsidan.

 

Hej!

 

Jag beklagar om vi har varit otydliga med informationen.

Men för att klargöra allt ännu en gång ;)

För varje $1 som du själv rakar får du 11BP.

 

ha den trevlig helg!

Melle

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...