The Grand Bark Postad 4 September , 2006 Rapport Postad 4 September , 2006 Det gick nåt rykte för flera månader sen att han kolat, nu är det tydligen sant. Jag och min grabb har haft många kuliga stunder framför teven när Steve ångade på. Han dog som han levde, en stingrocka ändade hans liv. R.I.P Aftonbladet Expressen Citera
Jennez Postad 4 September , 2006 Rapport Postad 4 September , 2006 Forbannat tragiskt. But he had it coming... Citera
Matteprof Postad 4 September , 2006 Rapport Postad 4 September , 2006 Egentligen var det bara en tidsfråga med tanke på hur han lekte med döden. Gillade hans program... RIP Citera
psykologen Postad 4 September , 2006 Rapport Postad 4 September , 2006 MMmmm Hade blandade känslor för den typen. Det är intressant med hängivna människor men jag tyckte mest att han trakaserade djuren. Skulle inte bli förvånad om stingrockan lackade ur på grund av han beteende. Citera
Myssion Postad 4 September , 2006 Rapport Postad 4 September , 2006 Tragiskt, dock inte särskilt oväntat. Tror inte han skulle ångra något av sitt liv heller, han verkade verkligen älska det han gjorde. RIP Citera
Suppe Postad 4 September , 2006 Rapport Postad 4 September , 2006 Ok att man oftast inte ska lägga sig i hur andra uppfostrar sina barn med wtf liksom... Citera
Hagabo Postad 4 September , 2006 Rapport Postad 4 September , 2006 Sorligt. Personligen gillade jag inte hans program. Det var något för hysteriskt för min smak. Men barn tycks gilla det och han har lyckats att minska rädslan för Krokodiler framförallt i Australien. För det ska mannen ha cred, Det värmer i amatör etologen i mig. Citera
Joey Postad 4 September , 2006 Rapport Postad 4 September , 2006 Tråkigt men, som fler har påpekat, tämligen väntat. Jag kommer att tänka på Göran Kropp, tänkte ungefär likadant när han råkade illa ut. Citera
Saint_Bjorn Postad 4 September , 2006 Rapport Postad 4 September , 2006 Gillade hans entusiasm. Glömmer aldrig när han ligger på mage mitt ute i öknen och låter världens giftigaste orm "lukta" honom i ansiktet. Bara jag som tycker han påminner om Maiden-sångaren Bruce Dickinson? Citera
eurythmech Postad 4 September , 2006 Rapport Postad 4 September , 2006 Bara jag som tycker han påminner om Maiden-sångaren Bruce Dickinson? Nja, det är väl bara Bruce som är bra på rocka? Citera
Skadast Postad 4 September , 2006 Rapport Postad 4 September , 2006 Bara jag som tycker han påminner om Maiden-sångaren Bruce Dickinson? Nja, det är väl bara Bruce som är bra på rocka? Du är het idag Citera
Bein Postad 4 September , 2006 Rapport Postad 4 September , 2006 Gör inte de här till nån jävla post hunting tråd där vi är coola och skriver rip, visst trisst att än förbannat skön snubbe är död, men inte fan behöver vi skriva RIP för de. Citera
Bein Postad 4 September , 2006 Rapport Postad 4 September , 2006 RIP fyp hm, jag skrev ju aldrig rip till han ? vad står fyp föR? Citera
Goatse Postad 4 September , 2006 Rapport Postad 4 September , 2006 RIP fyp hm, jag skrev ju aldrig rip till han ? vad står fyp föR? Fixed your post. Det låg ett 'RIP' där inne i din quote någonstans. Citera
KristofferGE Postad 4 September , 2006 Rapport Postad 4 September , 2006 Gör inte de här till nån jävla post hunting tråd där vi är coola och skriver rip, visst trisst att än förbannat skön snubbe är död, men inte fan behöver vi skriva RIP för de. chilla Citera
baller Postad 4 September , 2006 Rapport Postad 4 September , 2006 klippet med bebisen, tror de rulla d på nyheterna eller så har jag sett det tidigare, ser inte stabilt ut alltså... hur kommer man på något sådant? Citera
Suppe Postad 4 September , 2006 Rapport Postad 4 September , 2006 Gör inte de här till nån jävla post hunting tråd där vi är coola och skriver rip, visst trisst att än förbannat skön snubbe är död, men inte fan behöver vi skriva RIP för de. Kanske misstar mig men är inte detta Off Topic sektionen av forumet, vad är det då som är fel med att skriva R.I.P i en tråd som handlar om en person som precis gått bort? Oavsett om ens totala inlägg stiger med 1.... Undra dock vad som är "coolast", skriva R.I.P eller klaga på dom som gör det. Citera
Bluwajt Postad 4 September , 2006 Rapport Postad 4 September , 2006 Riktigt tråkigt. Läste om detta i morse och tänkte ungefär likadant som Joey: Tråkigt men, som fler har påpekat, tämligen väntat. Jag kommer att tänka på Göran Kropp, tänkte ungefär likadant när han råkade illa ut. Kör en lite "försvenskad" en; V.I.F. Citera
Recommended Posts