Gå till innehåll

Krokodiljägaren Steve Irwin död!


The Grand Bark

Recommended Posts

Gör inte de här till nån jävla post hunting tråd där vi är coola och skriver rip, visst trisst att än förbannat skön snubbe är död, men inte fan behöver vi skriva RIP för de.

 

Kanske misstar mig men är inte detta Off Topic sektionen av forumet, vad är det då som är fel med att skriva R.I.P i en tråd som handlar om en person som precis gått bort? Oavsett om ens totala inlägg stiger med 1....

 

 

Undra dock vad som är "coolast", skriva R.I.P eller klaga på dom som gör det.

 

Jag försöket dock inte vara cool.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Synd att han dog.

 

Sorry nusseman för OT här, men det är ändå off topic ON the topic. Så, är det nån som såg på discovery tror jag det var, en lirare 100 ggr galnare än Steve(RIP)Irwin? Han hade långt hår och såg lite grann ut som iggy pop har jag för mig. I ett avsnitt fridök han ner till monsterkrokodiler, hypnotiserade dem och förde dem uppåt mot ytan. I ett annat fick han hela armen insugen i en "vänlig" jättefisk när han dök runt ett vrak.

 

Jag har för mig att han kallades för "den riktiga krokodilmannen" Se jag vill se mermed honom.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Synd att han dog.

 

Sorry nusseman för OT här, men det är ändå off topic ON the topic. Så, är det nån som såg på discovery tror jag det var, en lirare 100 ggr galnare än Steve(RIP)Irwin? Han hade långt hår och såg lite grann ut som iggy pop har jag för mig. I ett avsnitt fridök han ner till monsterkrokodiler, hypnotiserade dem och förde dem uppåt mot ytan. I ett annat fick han hela armen insugen i en "vänlig" jättefisk när han dök runt ett vrak.

 

Jag har för mig att han kallades för "den riktiga krokodilmannen" Se jag vill se mermed honom.

 

Kan det vara Austin Stevens ''The Snakemaster'' du menar?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...