DrRoland Postad 3 September , 2006 Rapport Postad 3 September , 2006 Är det meningen att någon ska kunna plussa inne på party? Spelat några timmar där idag på mikronivån och rakat 50$ enligt pokeroffice. Skulle man spela varje dag där så blir det 50x30x7,2= 11 000 kr i rake/mån på mikro!!!!! Finns ju inte en chans i helvete att överleva den raken. Citera
baller Postad 3 September , 2006 Rapport Postad 3 September , 2006 alltså, det må hända att det är dyrt med rake osv... Men gorilla matte är nog inte ett bra sätt att bevisa eller presentera något sådant på. Citera
bzkt Postad 3 September , 2006 Rapport Postad 3 September , 2006 Jag plussar på PartyPoker, men jag väljer att inte spela där eftersom raken är så hög och sänker min vinst. Citera
DrRoland Postad 3 September , 2006 Författare Rapport Postad 3 September , 2006 alltså, det må hända att det är dyrt med rake osv... Men gorilla matte är nog inte ett bra sätt att bevisa eller presentera något sådant på. Vet inte hur man annars ska räkna., men det är ju klart. Spelar man bara där 1 dag i mån så klarar man sig med 60$ rake förutsatt att man håller sig på låga Nl25 och NL50bord. Citera
gdaily Postad 3 September , 2006 Rapport Postad 3 September , 2006 Spela bara när du har en bonus i ryggen, då får du mer i bonus än du betalar i rake, på låga nivåer på Party. Citera
baller Postad 3 September , 2006 Rapport Postad 3 September , 2006 Dom som vinner monstret vinner. Citera
Recommended Posts