SeEmSi Postad 16 Mars , 2005 Rapport Share Postad 16 Mars , 2005 Jag tror det är svårt att peka ut vilken sajt som har sämst spelare. Många byter sajt ofta så det är nog mest tillfälligheter. Personligen har det alltid gått väldigt bra på Paradise när jag har spelat av en bonus. Senaste reload bonusen t ex gick jag +$1000 på en vecka på NL100. Jag känner inte alls igen mig när ni skriver att det skulle vara bra spelare där, snararare tvärtom. Pokerstars har också gått väldigt bra medans b2b har varit en katastrof sista två veckorna. Tidigare har det alltid gått riktigt bra på b2b men nu går allt emot. Utdragningar plus väldigt kasst spel från min sida. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Juzam Postad 19 Mars , 2005 Rapport Share Postad 19 Mars , 2005 Har upplevt precis samma sak på b2b. Just de 2 senaste veckorna. Har backat 10 inköp. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bernt Postad 21 Mars , 2005 Rapport Share Postad 21 Mars , 2005 Vilken sida har dom sämsta spelarna på 0.5/1$ FL-nivå? Expekt eller multipoker? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Papa Kubo Postad 21 Mars , 2005 Rapport Share Postad 21 Mars , 2005 Det är nästan hugget som stucket, men spelar du då jänkarna är i farten drar nog Multi det längsta strået. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pedroboy Postad 25 Mars , 2005 Rapport Share Postad 25 Mars , 2005 Tycker jänkarna verkar kunna det här med poker, Spelar bara 0.25 0.5 NL På partysiter efter ca 30000 händer är jag ynka 503 dollar plus Men på B2B efter ca 20000 händer ligger jag 3355€ plus spelat omväxlande de olika siterna så det har inte med min utveckling å göra Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Machista Postad 25 Mars , 2005 Rapport Share Postad 25 Mars , 2005 Tycker jänkarna verkar kunna det här med poker, Spelar bara 0.25 0.5 NL På partysiter efter ca 30000 händer är jag ynka 503 dollar plus Men på B2B efter ca 20000 händer ligger jag 3355€ plus spelat omväxlande de olika siterna så det har inte med min utveckling å göra Dito. Jag tycker också att Partynätverket är klart underskattat på detta forum. Det är klart sämre motstånd på B2B. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ugrath Postad 31 Mars , 2005 Rapport Share Postad 31 Mars , 2005 Under min tid på 5/10 limit holdem på partynätverket tyckte jag mig märka en radikal förbättring av spelarna. Det som fick mig att ta ut alla pengar var när jag satt på ett shorthanded bord där alla hade ca 30/10 i VP$IP/PFR (voluntary put money into pot/pre-flops raised) vilket är i princip perfekta siffror, blir svårt att hitta plusset med sånna motståndare. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
suudde Postad 31 Mars , 2005 Rapport Share Postad 31 Mars , 2005 SÄMSTA spelarna finns på B2B!!! Utan tveckan! Har gjort riktigt mkt pengar på de låga nivåerna på B2B medans det gått betydligt knackigare på Prima och Party... Nej B2B spelarna (Svenskarna) är fan sämst på poker!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
demme1 Postad 12 April , 2005 Rapport Share Postad 12 April , 2005 Vill nog påstå att b2b nätverket har sämst spelare. Spelar 0.25 .5 NL ca 4-5 timmar om dan 4-7 bord. Har bara gått back 1 dag av 65. No offence, men det beror nog mer på en hysterisk good streak:) Men visst är de dåliga, de flesta. Upplever att man hittar mest dårar på 6-mannaboden. Håller du med? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bernt Postad 14 April , 2005 Rapport Share Postad 14 April , 2005 Vilken sida anser ni har de sämsta spelarna när det gäller FL-nivåer från 0.5/1 till 2/4 ??? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Toan Postad 14 April , 2005 Rapport Share Postad 14 April , 2005 Vilken sida anser ni har de sämsta spelarna när det gäller FL-nivåer från 0.5/1 till 2/4 ??? Pacific poker, började spela där idag. Jag trodde knappt mina ögon då jag såg hur folk spelade. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bernt Postad 14 April , 2005 Rapport Share Postad 14 April , 2005 Förutom Pacific ! (endast ett bord åt gången är katastrof...) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pedroboy Postad 14 April , 2005 Rapport Share Postad 14 April , 2005 Vilken sida anser ni har de sämsta spelarna när det gäller FL-nivåer från 0.5/1 till 2/4 ??? Pacific poker, började spela där idag. Jag trodde knappt mina ögon då jag såg hur folk spelade. Börja spela idag på ett bord? tycker man inte kan avgöra förens man har spelat minst 20000 händer. Spelar dåliga pokerspelare även limit ? Trodde de hoppades vinna storkovan på NL Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
snudde Postad 14 April , 2005 Rapport Share Postad 14 April , 2005 Vilken sida anser ni har de sämsta spelarna när det gäller FL-nivåer från 0.5/1 till 2/4 ??? Pacific poker, började spela där idag. Jag trodde knappt mina ögon då jag såg hur folk spelade. Börja spela idag på ett bord? tycker man inte kan avgöra förens man har spelat minst 20000 händer. Spelar dåliga pokerspelare även limit ? Trodde de hoppades vinna storkovan på NL sitt spel kanske man inte kan avgöra om det är vinnande på en dag, men man kan ju betrakta spelet och avgöra om det är kasst eller inte. jag instämmer om att pacific har absolut sämsta fl, nl har jag inte lirat där. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Toan Postad 14 April , 2005 Rapport Share Postad 14 April , 2005 Vilken sida anser ni har de sämsta spelarna när det gäller FL-nivåer från 0.5/1 till 2/4 ??? Pacific poker, började spela där idag. Jag trodde knappt mina ögon då jag såg hur folk spelade. Börja spela idag på ett bord? tycker man inte kan avgöra förens man har spelat minst 20000 händer. Spelar dåliga pokerspelare även limit ? Trodde de hoppades vinna storkovan på NL Om man behöver 20000 händer på sig för att avgöra om motståndet är kasst kanske man ska se sig om efter en annan hobby än poker... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bernt Postad 15 April , 2005 Rapport Share Postad 15 April , 2005 Vilken sida anser ni har de sämsta spelarna när det gäller FL-nivåer från 0.5/1 till 2/4 ??? förutom pacific! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
snudde Postad 15 April , 2005 Rapport Share Postad 15 April , 2005 ligger lika mellan party och prima tycker jag, samma låga nivå på båda Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Toan Postad 15 April , 2005 Rapport Share Postad 15 April , 2005 Vilken sida anser ni har de sämsta spelarna när det gäller FL-nivåer från 0.5/1 till 2/4 ??? förutom pacific! Prima och Party tävlar om kassaste motståndet på nämnda nivåer. Party har dock ett STORT plus; oändligt med spelare. 0.5/1; Party överlägset. 1/2; Känns som att det ligger ganska lika här. 2/4; Har bara spelat några tusen händer, men jag tycker att Primas spelare är fruktansvärt kassa på den här nivån. Framför allt mindre aggressiva. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Krissan Postad 16 April , 2005 Rapport Share Postad 16 April , 2005 Jag vill inte tipsa alltförmycket om bra fiskdammar, men nu när jag horar på den finska B2B-sidan så har jag upptäckt att deras PL7CS-spelare är sämst i hela världen. Det finns bord med ante och bord utan ante på den lägsta nivån, och båda är lika lukrativa. Man behöver inte oroa sig för att stjäla bring-in+ante, för man kommer få så otroligt mycket syn på sitt valuebettande när man verkligen har en hand. Höjer upp på tredje gatan med TQ(Q), och en kille i sista position synar med sin 458-rainbow, och synar ner mig hela vägen efter att ha träffat par i fyror... Valuebettandet känner inga gränser. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lfx Postad 16 April , 2005 Rapport Share Postad 16 April , 2005 Ja, det var väl bara en tidsfråga innan någon annan upptäckte 7CS på b2b, hoppas nu inte borden fylls med bra spelare Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
torch Postad 18 April , 2005 Rapport Share Postad 18 April , 2005 nej, det får vi verkligen inte hoppas.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slovakien Postad 16 Maj , 2005 Rapport Share Postad 16 Maj , 2005 Jag tycker alla sidor har sina fiskar.....Som jag ser det finns det ingen sida som går fiskfri Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mockasin Postad 19 Maj , 2005 Rapport Share Postad 19 Maj , 2005 Var finns mest fisk om man vill spela midlimit NL? (Typ 2/4, 3/6 upp till 5/10) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lassis Postad 3 Juni , 2005 Rapport Share Postad 3 Juni , 2005 Pacific Poker och Everest Poker måste ju va 2 av dom absolut mest lukrativa att spela på.... Har testat en del (MultiPoker,Expekt,Pokerchamps,Paradise,24H,Pacific och Everest) och på dom 2 jag nämnde så kan man ibland skratta så man ramlar av stolen när det blir showdown... 24H,Multi och Expekt snäppet bättre och Pokerchamps & Paradise har ganska bra motstånd överlag... Undvik bord med skandinaver på så ser du ganska snabbt vilka andra som kan spela och vilka som inte kan det... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hagabo Postad 3 Juni , 2005 Rapport Share Postad 3 Juni , 2005 Första posten på ett bra tag När jag började lira poker på nätet så spelade jag en del 5CS på prima, och motståndet på de lägre nivåerna var bland de sämsta som man kan tänka sig. Nu var det förvisso ett bra tag sedan jag spelade 5cs för det är så tradigt. Så motsåndet kan ha hoppat upp ett par nivåer. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts