SweCyrus Postad 1 September , 2006 Rapport Postad 1 September , 2006 jag säger som che: "Bra killar ska ha bra betalt" Utläses som: "Jag vet att jag har blivit utdragen men orkar inte lägga för 100000gången idag" Citera
iremmats Postad 1 September , 2006 Rapport Postad 1 September , 2006 "Äsch , han är från Frankrike jag synar ner honom.. Har givit mig massa pengar ju... Citera
hajen Postad 1 September , 2006 Rapport Postad 1 September , 2006 "Äsch , han är från Frankrike jag synar ner honom.. Har givit mig massa pengar ju... Citera
gdaily Postad 1 September , 2006 Rapport Postad 1 September , 2006 Han kan inte spela så dåligt att han checkraisar all-in med en floppad stege/färg, han måste ha ett drag! Citera
Jennez Postad 1 September , 2006 Rapport Postad 1 September , 2006 Min note pa honom sager "troligen efterbliven" - syn all in! Citera
elvis77 Postad 1 September , 2006 Rapport Postad 1 September , 2006 Jag vet att han är riktigt riktigt bra, det måste vara ett "move" han kör mot mig...all in (ofta runt bubblan i mtt). Citera
garviset Postad 1 September , 2006 Rapport Postad 1 September , 2006 1. Åkej, där drog fanskapet ut mig. Nåväl, jag synar bara för att få bevisat vilken sjuk otur jag har. Början nästan må illa av tanken på hur många gånger man gjort sig skyldig till den.. Citera
jon2 Postad 1 September , 2006 Rapport Postad 1 September , 2006 "Äsch , han är från Frankrike jag synar ner honom.. Synade en all in en ggn bara för att killen var från island. Skulle just lägga mig innan jag kollade vart han var i från. Citera
robster80 Postad 1 September , 2006 Rapport Postad 1 September , 2006 Jag vet att jag är slagen men jag synar ner bara för att vara säker Citera
Matteprof Postad 1 September , 2006 Rapport Postad 1 September , 2006 "Nu kan jag lika gärna spela bort allt." Exakt, med modifikation... Nä, nu ska jag fan spela bort allt på alla konton eller blixtdubbla och ge mig. Ska fan aldrig spela poker mer om jag torskar... och jag bryr mig inte heller, poker är fan trist! Hur fan kan jag torska 4 inköp i Omaha PL när jag är sån favorit i alla jäkla potter... TOMTAR! Nu blir det high stakes NLT, hmmm 44, det räcker here we go.... All in på hans utg raise. Blixtcall. Ah, han hade KK, nu ska jag avinstallera alla pokerprogram, ska bara se mitt sista beat i livet.... Bah... Klonk. YES en 4 på turn!. Matteprof wins $1 674 with three of a kind fours. Ska bara spamma chatten "In your face...!, I felt it coming"... klickar sitting out och ger mig" Fortfarande mer sur än nöjd. Back to grinding 0.5/1 och 1/2 PLO Citera
Hakflem Postad 1 September , 2006 Rapport Postad 1 September , 2006 En ruggig klassiker i MTTs är ju: "Nu har jag fasen inte fått vettiga kort på en timme....aha par i sjuor på knappen, så nu smackar jag all-in oavsett action innan" Citera
Stahl Postad 1 September , 2006 Rapport Postad 1 September , 2006 "Nu jävlar ska jag ta ett coinflip" "Det där är antingen stål eller bluff... jag tror han bluffar." "När Jens spelar på det sättet är det alltid bluff... syn." Citera
JohnH Postad 1 September , 2006 Rapport Postad 1 September , 2006 Q 9 Jag synar hans höjning... sätter jag stegen på floppen så tar jag alla hans pengar! Han kommer vara sååå jävla borta på den! Citera
Bluwajt Postad 1 September , 2006 Rapport Postad 1 September , 2006 1. Jag vet att jag är slagen men jag synar ner bara för att vara säker 2. Äh, mina reads stämmer säkert inne, därpå jag gör tvärtemot vad mina reads säger. 3. Tittar ner på T2. Kan Brunson vinna vm på den här handen två år i rad, kan la jag vinna en pot. Here we go. Citera
Djens Postad 1 September , 2006 Rapport Postad 1 September , 2006 "Det finns inget som passar in på den betsekvensen!" ...Förutom fyrtalet dvs. Citera
berrabb Postad 1 September , 2006 Rapport Postad 1 September , 2006 Han bluffar hm.. Har inget själv men måste syna för att se hans bluff Citera
dlinder Postad 1 September , 2006 Rapport Postad 1 September , 2006 Nu blir det high stakes NLT, hmmm 44, det räcker here we go.... All in på hans utg raise. Blixtcall. Ah, han hade KK, nu ska jag avinstallera alla pokerprogram, ska bara se mitt sista beat i livet.... Bah... Klonk. YES en 4 på turn!. Matteprof wins $1 674 with three of a kind fours. Ska bara spamma chatten "In your face...!, I felt it coming"... klickar sitting out och ger mig" Fortfarande mer sur än nöjd. Hahaha Var det en autentisk historia? Citera
Rush_Of_Joy Postad 1 September , 2006 Rapport Postad 1 September , 2006 "Hur j*vla dum får man vara. Spelar han dem korten så är han ju dum i huvudet och det måste resten av bordet se." (Till varje pris ) Citera
Matteprof Postad 1 September , 2006 Rapport Postad 1 September , 2006 Hahaha Var det en autentisk historia? Nått sånt ja... Citera
cOP Postad 1 September , 2006 Rapport Postad 1 September , 2006 Han bluffar hm.. Har inget själv men måste syna för att se hans bluff Haha den e klassisk. "Fan vilket överbet, han är ju verkligen toktom här och jag vet det..." en annan "Han kan ju aldrig sätta mig på esset när jag checkade floppen..." Citera
RaMz Postad 1 September , 2006 Rapport Postad 1 September , 2006 Man kanske kan vinna på kinapoker en gång i livet mot Legato, Tiger19 och Shahin. Dom kan ju inte ha sån tur varje gång? kostat mig obg Citera
EL_FishkO Postad 1 September , 2006 Rapport Postad 1 September , 2006 Jag vet att ingen bluffar all in i en 10 bb-pott på NL 100, men mina äss är ju den bästa handen Citera
berrabb Postad 1 September , 2006 Rapport Postad 1 September , 2006 Äh,. Att förlora på 4 bord samtidigt finns inte så nån hand borde iaf vinna. Citera
Recommended Posts