Nidson Postad 1 September , 2006 Rapport Share Postad 1 September , 2006 Jag läste för ett tag sen en kul tråd på 2+2 där alla fick lista tankar de haft som kostat många $$ vid pokerbordet. Detta får bli pf.nu:s motsvarighet. Jag kan börja med några som gäller NLTH CG. (vissa lånade från ursprungstråden) 1. Åkej, där drog fanskapet ut mig. Nåväl, jag synar bara för att få bevisat vilken sjuk otur jag har. 2. Om jag trebettar all in på den här floppen borde han kunna folda TPNK. 3. Jag tror jag har sett iremmats göra ett sånt här move med lyckat resultat. 4. Wow, den här killen är vass. Bäst att jag börjar spela extremt tricky mot honom. 5. Det där checkminraiset gör han bara för att få mig att lägga överkort, han lägger sig garanterat mot ett omslag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Grillkrydda Postad 1 September , 2006 Rapport Share Postad 1 September , 2006 "Nu kan jag lika gärna spela bort allt." Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rosen Postad 1 September , 2006 Rapport Share Postad 1 September , 2006 antingen har han stål el ingenting (klar favorit, när den stora beten kommer på river) han kan ju inte träffa varje flopp (det gör dem ibland) (sng) om jag går all in lägger han allt förutom topp10 händer (nersynad av JT o sämre som dominerar en) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sten666 Postad 1 September , 2006 Rapport Share Postad 1 September , 2006 "Nu skiter jag i det här jävla *****spelet" och börjar systematiskt gå all in pre med any two tills kontot är gulat. Den massiva tilt jag talar om har bara infunnit sig två gånger i min pokerkarriär hittils tack och lov. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
summlan Postad 1 September , 2006 Rapport Share Postad 1 September , 2006 checkminiraisar han så ställer jag och representerar den handen han har. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iremmats Postad 1 September , 2006 Rapport Share Postad 1 September , 2006 1. Vad ska han ha liksom? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Doc Postad 1 September , 2006 Rapport Share Postad 1 September , 2006 "Ähh han har inget. Han är bara sur för att jag försökte stjäla blindsen" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rilleg Postad 1 September , 2006 Rapport Share Postad 1 September , 2006 1. Vad ska han ha liksom? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jna Postad 1 September , 2006 Rapport Share Postad 1 September , 2006 Hmm... bara rags på floppen. Mina TT blev i och för sig både raisade och re-raisade pre flop av två rätt vettiga spelare, men inte kan man släppa överpar! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nidson Postad 1 September , 2006 Författare Rapport Share Postad 1 September , 2006 1. Vad ska han ha liksom? Följs inte det alltid upp av århundradets snyggaste hjältesyn? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Blaabar Postad 1 September , 2006 Rapport Share Postad 1 September , 2006 Han KAN inte ha floppat stegen/färgen. SYN! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
brut Postad 1 September , 2006 Rapport Share Postad 1 September , 2006 "Nu när jag är full och spelar så LAG helt utan read så ska jag pröva att gå in på ett högre SH bord" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sommar Postad 1 September , 2006 Rapport Share Postad 1 September , 2006 "Att Mats är villig att gå in som underdog är en av orsakerna att han är bättre än MIG." /Hjort Jag kan kan kan dra ut honom Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jna Postad 1 September , 2006 Rapport Share Postad 1 September , 2006 Om han hade haft en stark hand hade han säkert inte gått all in, han har säkert drag. Dessutom blir jag hjälte om jag synar med mitt bottenpar. SYN! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 1 September , 2006 Rapport Share Postad 1 September , 2006 äh, han är fisk. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kape Postad 1 September , 2006 Rapport Share Postad 1 September , 2006 Jag läste för ett tag sen en kul tråd på 2+2 där alla fick lista tankar de haft som kostat många $$ vid pokerbordet. Detta får bli pf.nu:s motsvarighet. Jag kan börja med några som gäller NLTH CG. (vissa lånade från ursprungstråden) 1. Åkej, där drog fanskapet ut mig. Nåväl, jag synar bara för att få bevisat vilken sjuk otur jag har. 2. Om jag trebettar all in på den här floppen borde han kunna folda TPNK. 3. Jag tror jag har sett iremmats göra ett sånt här move med lyckat resultat. 4. Wow, den här killen är vass. Bäst att jag börjar spela extremt tricky mot honom. 5. Det där checkminraiset gör han bara för att få mig att lägga överkort, han lägger sig garanterat mot ett omslag. 6. Vadå re-raise, jag har ju överpar! Nu ska du få din rackare...! (88 på floppen 2 3 7 rainbow) 7. Aldrig att han har hängt med till river med ett drag! (TPTK när rivern ger öppet stegdrag eller färgdrag) 8. Aj, där parade sig bordet men min färg står nog trots att jag åkte på en re-raise all-in Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
elvis77 Postad 1 September , 2006 Rapport Share Postad 1 September , 2006 Fan! Tjejen ligger i sängen och ropar att jag ska komma dit, jag hinner spela ett varv till !! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Big Less Postad 1 September , 2006 Rapport Share Postad 1 September , 2006 Äh vad fan, jag har ju implicita. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Big Less Postad 1 September , 2006 Rapport Share Postad 1 September , 2006 "Skulle han AA/KK/set/färg etc, skulle han inte höja så mycket." Klassikernas klassiker å PF.n Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Belzebub Postad 1 September , 2006 Rapport Share Postad 1 September , 2006 Fan! Tjejen ligger i sängen och ropar att jag ska komma dit, jag hinner spela ett varv till !!aaallll iiiiiiinn! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stackbrat Postad 1 September , 2006 Rapport Share Postad 1 September , 2006 "Troligt att han skulle betta sådär hårt om han hade mig slagen...plx..." Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CGBernadotte Postad 1 September , 2006 Rapport Share Postad 1 September , 2006 "Ähh kan han tjugåfemtejbla så kan la jag med" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jna Postad 1 September , 2006 Rapport Share Postad 1 September , 2006 Jag är committed. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohnH Postad 1 September , 2006 Rapport Share Postad 1 September , 2006 Jajaja.. visst, han visar 5,9 för fetbluffen men nu ska han få smaka på egen medicin! "bockar ur visa ej muck-handen" --> all in va faaan... syna inte då din jäv... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hajen Postad 1 September , 2006 Rapport Share Postad 1 September , 2006 "Äsch , han är från Frankrike jag synar ner honom.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts