Macroman Postad 14 September , 2005 Rapport Share Postad 14 September , 2005 Utveckla gärna Alltså, jag kan inte utveckla så mkt mer eftersom jag knappt orkade se ett helt avsnitt! Ganska lite poker och stereotypa karaktärer, typ... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Stridsman Postad 15 September , 2005 Rapport Share Postad 15 September , 2005 Blir det någon uppföljare till denna serie? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Krippa Postad 18 September , 2005 Rapport Share Postad 18 September , 2005 Jag har sett serien och tycker den är bra, fast antagligen inte om man inte är spelare. Den börjar sändas idag på 5:an klockan 22:00. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
raptorjr Postad 18 September , 2005 Rapport Share Postad 18 September , 2005 Har också sett hela serien. Man tvingade sig igenom den för det skulle ju ändå vara en pokerserie och det kunde ju bli bättre i nästa avsnitt, när serien kom igång lite. Men nä. Det märktes att serien kom till ganska hastigt för att rida på pokervågen. Väldigt torftig handling och inte speciellt mycket poker. Intressant att notera dock är att polisen spelade Ivan Dubov i FaceOff. Dom som minns den minns kanske att Ivan fick ganska ordentligt med elchocker i en scen. Efter att ha sett Tilt så kan man misstänka att dom elchockerna inte var på låtsas. För sämre skådespelare får man nog leta efter. Äkta elchocker i en tidigare film skulle kunna få vara en viss ursäkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Holmees Postad 19 September , 2005 Rapport Share Postad 19 September , 2005 vilka tider går serien missade första avsnitten som var igår eller vadd det var, sänder dem nån repris? tack tack Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
psykologen Postad 20 September , 2005 Rapport Share Postad 20 September , 2005 Sicket skräp. Orkade kolla fem minuter. Går den i repris kan man ju kolla på den i bakfyllan för att får sig ett asgarv, så löjlig var den. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gida Postad 25 September , 2005 Rapport Share Postad 25 September , 2005 vilka tider går serien missade första avsnitten som var igår eller vadd det var, sänder dem nån repris? tack tack Andra avsnittet är ikväll klockan 22.00. Själv så missade jag första avsnittet, ska nog titta på det idag för att få en egen uppfattning om det, men särskilt höga förväntningar har jag inte på serien efter all sågning som man läst här inne Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baller Postad 25 September , 2005 Rapport Share Postad 25 September , 2005 den är bättre än mycke annan skit som går på tv, men det säger kanske inte så mycke om tilt utan mer om vad som visas resten av tiden... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zoogin Postad 25 September , 2005 Rapport Share Postad 25 September , 2005 Jag kollar inte mycket på tv-serier, men jag hade lite förhoppningar om den här. Segade mig igenom första avsnittet och tänker inte kolla mer. Denna serie faller in bland alla andra dussin-action-serier ifrån staterna, enda skillnaden är att dom petar in lite, imho, dåliga machopokerscener. Kunde kanske varit bra och ambitionen är nog rätt. Men det blir fel på något sätt, jag skrattade åt de stenhårda kommentarerna som om det var en komediserie jag tittade på. Såsom dialogen och pokerscenerna är i Rounders faller mig i smaken, men det här misslyckas, tyvärr. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DanielN Postad 25 September , 2005 Rapport Share Postad 25 September , 2005 Tycker sidan som Hjort länkade till tidigare är en helt underbar beskrivning av serien. They are also the most annoying bunch of poker players ever; instead of acting in a timely manner, they each have a prepared monologue for every action. It’s not just “Raise”, its “it’ll cost you a tank of gas to see the river.” It’s not just a fold, it’s a speech about what “Daddy taught me” (the biggest cliché in poker) before folding. All the other players at the table are trying to find the “No Player Chat” button on the table to save themselves from hearing this hokey dialogue, but no dice. So for them it’s yet another session of “Assholes who’ve seen Rounders and won’t shut the F up” on this night of cards.Började titta förhoppningsfullt något avsnitt för att sedan ebba ut i totalt ointresse av vad som skulle hända. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kissemisse Postad 9 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2005 Konstigt att denna skräpserie(enligt mig) får bättre sändningstid än när dom visar WPT? När dom sänder WPT kan dom göra det 21 eller 22, och denhär serien kan dom sända efter midnatt. Käft! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kissemisse Postad 9 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2005 Såg något avsnitt när jag var på Dominikanska Republiken i vintras (Amerikansk kabeltv på hotellet). Tyckte den verkade mer än lovligt usel! Relativt lite poker och ganska kass handling. Tror inte den fick särskilt bra rescensioner i USA. Du också, käft! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
QoS Postad 9 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2005 Kissemisse, antar att du gillar denna serie? - QoS Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kissemisse Postad 9 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2005 Bra att du tog det så. Tänkte att man skulle bli avstängd eller mjutad eller nå't pga språkbruket, hehe. Jorå, den är häftig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Smokey_McPot Postad 9 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2005 Var det bara jag som missade att de bytte sändningstid på denna serie förra veckan? Hörde om grattis världen, men denna ändring gick mig förbi. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stenarn Postad 9 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2005 jag missade också jag, så jag tror att jag missat avsnitt 4. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bubbla Postad 9 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2005 Vilken tid vilken dag? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stenarn Postad 9 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2005 http://www.dagenstv.com/se/chart/?txt=tilt tisdag kl 22:55 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
frescha Postad 9 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2005 Har sett serien lite smått, tycker den är okej men inte mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
banzai3030 Postad 9 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2005 Det bästa i hela serien är när WSOP drar igång och kommentatorerna presenterar den där snubben som ska va tidernas mest framgångsrika internetspelare.. "Han spelar tre bord samtidigt!" (!!!?) Och för det behöver han dessutom tre datorer (eller åtminstone tre skärmar) som han hoppar frekvent mellan... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baller Postad 9 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2005 banzai, d är humor... inte så vass research där inte.. haha Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MajkTheBike Postad 10 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 10 Oktober , 2005 hahahah, jo jag såg också det. Baaaaaaang your dead!!!!!!!!!! Eller vad han nu skriker... Bra slå ihjäl tid serie. Har "köpt" hela DVDn på nätet , orkade inte vänta på upplösningen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
banzai3030 Postad 10 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 10 Oktober , 2005 hahahah, jo jag såg också det. Baaaaaaang your dead!!!!!!!!!! Eller vad han nu skriker... Bra slå ihjäl tid serie. Har "köpt" hela DVDn på nätet , orkade inte vänta på upplösningen "Hah, i just bluffed you out of half of your stack!" Heh, man blir fan nästan lite tårögd när han e så taskig mot killen han slår ut i WSOP, men glad igen när han blir utslagen själv Jag har väldigt svårt för tv-serier i allmänhet (både hypen omkring dom och att jag totalt saknar förmågan att följa sändningstiderna på tv..) men jag gillade helt klart Tilt och skön bonus att det är poker inblandat. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Azon Postad 16 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 16 Oktober , 2005 Någon som vet om det blir nån andra säsong? Jag gillar serien.Mn får inte tro att ALLA serier som går på tv är lika bra som typ CSI, LOST eller 4400.... Men den är helt ok att kolla på... Ha re... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bein Postad 18 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 18 Oktober , 2005 Eddie eller vad han heter fick avsluta med en skön trekant får det väll antas Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts