Mogge13 Postad 7 September , 2006 Författare Rapport Share Postad 7 September , 2006 spelat en session på stars nu, gick helt ok förutom i dom två sista, kom till HU i båda och hade en sån äcklig otur och kom 2:a i båda.. gillar klienten och strukturen mycket mycket mer än vad jag gjorde förra gången jag spelade där så nu blir det PS dagstid och FT kvällstid 12 st $27 sngs roi: 45.8% itm: 50% resultat: +$148.5 nu blir det att käka lite snabbt innan jag ska spela slaskgamet med ruterkung o grabbarna Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mogge13 Postad 7 September , 2006 Författare Rapport Share Postad 7 September , 2006 Slaskat färdigt med ruterkung, miami mfl. riktigt sjukt aggro spel och ruskiga klonkar! det svängde en del också, kan man säga.. från $200 ner till $50 och sen upp till $200 igen och sen ner till $170.. på 260 händer bara (!) men körde samtidigt 3 st fl 2-4 bord och det gick ganska bra +$120 ungefär så ca +$230-$240 idag Gokväll! (ska försöka få upp en graf sen från pf spelet ) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mogge13 Postad 7 September , 2006 Författare Rapport Share Postad 7 September , 2006 plus typ 5BB som mest Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mogge13 Postad 8 September , 2006 Författare Rapport Share Postad 8 September , 2006 Hej hej ! Inget spel än idag, men en mega grind uppenbarar sig nog senare ikväll! nu ska jag se på "United 93" (på datorn) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mogge13 Postad 8 September , 2006 Författare Rapport Share Postad 8 September , 2006 Sett färdigt på united 93... riktigt bra och intressant.. men man ryser ändå lite när man tänker på allting.. Aja, nu ska de bli pizza med brorsan! sen så ska det bli några timmars grind! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mogge13 Postad 8 September , 2006 Författare Rapport Share Postad 8 September , 2006 Aja, nu ska de bli pizza med brorsan! sen så ska det bli några timmars grind! Nepp, blev kebab tallrik istället mums mums snart börjar grinden! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mogge13 Postad 8 September , 2006 Författare Rapport Share Postad 8 September , 2006 ett tips det går inte bra nu.. Full Tilt Poker Game #980413325: $7,000 Guarantee (6457477), Table 9 - 50/100 - No Limit Hold'em - 17:00:09 ET - 2006/09/08 Seat 1: Legacy8 (5,315) Seat 2: GRNMLRlove (5,270) Seat 3: badboy296 (965) Seat 4: rawdog (4,610) Seat 5: TheAuditor9 (1,590) Seat 6: Tiltaren (5,650) Seat 7: 40GallonDrum (7,265) Seat 8: devils100 (4,400) Seat 9: P0K3RDUUDE (3,605) TheAuditor9 posts the small blind of 50 Tiltaren posts the big blind of 100 The button is in seat #4 *** HOLE CARDS *** Dealt to Tiltaren [4c 4h] 40GallonDrum calls 100 devils100 folds P0K3RDUUDE calls 100 Legacy8 has 15 seconds left to act Legacy8 folds GRNMLRlove folds badboy296 folds rawdog calls 100 TheAuditor9 calls 50 Tiltaren checks *** FLOP *** [Js 4d 5d] TheAuditor9 checks Tiltaren checks 40GallonDrum bets 500 P0K3RDUUDE folds rawdog calls 500 TheAuditor9 raises to 1,490, and is all in Tiltaren raises to 2,700 40GallonDrum has 15 seconds left to act 40GallonDrum calls 2,200 rawdog calls 2,200 *** TURN *** [Js 4d 5d] [3c] Tiltaren bets 2,850, and is all in 40GallonDrum calls 2,850 rawdog calls 1,810, and is all in Tiltaren shows [4c 4h] 40GallonDrum shows [Qs Jh] rawdog shows [7s 6s] TheAuditor9 shows [8d 7d] *** RIVER *** [Js 4d 5d 3c] [2h] Tiltaren shows three of a kind, Fours 40GallonDrum shows a pair of Jacks Tiltaren wins side pot #2 (2,080) with three of a kind, Fours rawdog shows a straight, Seven high rawdog wins side pot #1 (9,060) with a straight, Seven high TheAuditor9 shows Jack Eight high rawdog wins the main pot (6,460) with a straight, Seven high TheAuditor9 stands up *** SUMMARY *** Total pot 17,600 Main pot 6,460. Side pot 1 9,060. Side pot 2 2,080. | Rake 0 Board: [Js 4d 5d 3c 2h] Seat 1: Legacy8 didn't bet (folded) Seat 2: GRNMLRlove didn't bet (folded) Seat 3: badboy296 didn't bet (folded) Seat 4: rawdog (button) showed [7s 6s] and won (15,520) with a straight, Seven high Seat 5: TheAuditor9 (small blind) showed [8d 7d] and lost with Jack Eight high Seat 6: Tiltaren (big blind) showed [4c 4h] and won (2,080) with three of a kind, Fours Seat 7: 40GallonDrum showed [Qs Jh] and lost with a pair of Jacks Seat 8: devils100 didn't bet (folded) Seat 9: P0K3RDUUDE folded on the Flop så äckliga utklonkningar i varenda jävla kuk pott! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mogge13 Postad 8 September , 2006 Författare Rapport Share Postad 8 September , 2006 så sjukligt tiltad nu.. orkar inte skriva mer, men förlorar nästan varenda pott just nu.. typ 8 bubblor av 12 idag.. så seeeeeeeeeegggt Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mogge13 Postad 8 September , 2006 Författare Rapport Share Postad 8 September , 2006 Jippie.. ute ur turren med AKs mot TT.. kul ingen lust för fler sngs så får se om det blir ngt mer spel alls idag.. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mogge13 Postad 8 September , 2006 Författare Rapport Share Postad 8 September , 2006 jodå! nu blir det mtts hela natten (förhoppningsvis ) några på prima och FT, ska försöka kvala till $150 turren nu.. ahh blir lite energy drink nu för att se om jag kan hålla mig vaken Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mogge13 Postad 8 September , 2006 Författare Rapport Share Postad 8 September , 2006 inte gått bra i nån av turrarna, men är kvar i två st (prima) .. men skottade två st $55 sngs nyss.. en turbo och en vanlig..= vinst + en 3:a plats så det räddar mitt resultat lite idag men ska köra färdigt dom turrarna på prima sen blir det sängen! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mogge13 Postad 8 September , 2006 Författare Rapport Share Postad 8 September , 2006 och så länge höll flyt.. ute på bubblan i en av turrarna med 77 mot A6.. är kvar i en iaf. nu.. ligger ganska bra till Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mogge13 Postad 8 September , 2006 Författare Rapport Share Postad 8 September , 2006 för i helvete.. från 6K till 0 .. rebuy AJ mot AT, xxx x T .. rebuy så löjlig otur nu Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mogge13 Postad 8 September , 2006 Författare Rapport Share Postad 8 September , 2006 är cirkus -$220 idag inte så farligt... hade ju tur med skottningen ( den enda turen idag!) men är kvar i en turre på prima nu iaf, men ligger inte så bra till, 44/69 och 10 får pengar.. $2,5K till vinnaren.. är förresten shorthanded skriver hur det går sen. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mogge13 Postad 9 September , 2006 Författare Rapport Share Postad 9 September , 2006 ohh en sån underbar avslutning på dagen.. KK mot AA ... SÅ JÄVLA SJUKT !!!!!!!!!!! sån jävla kuk kuk kuk kuk otur idag.. TILT! Hej då ses imorrn! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
maxwell Postad 9 September , 2006 Rapport Share Postad 9 September , 2006 bara att bryta ihop och komma igen Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skumdum Postad 9 September , 2006 Rapport Share Postad 9 September , 2006 Om jag ska vara helt ärlig, Mogge, så tycker jag inte du verkar ha jättemycket otur, och då läser jag ändå bara ut av det du skriver här som borde vara ganska färgat. 77 mot A6 i turnering och KK mot AA är bara standardsituationer. Du måste lära dig tiltkontroll. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
toppace Postad 9 September , 2006 Rapport Share Postad 9 September , 2006 ohh en sån underbar avslutning på dagen.. KK mot AA ... SÅ JÄVLA SJUKT !!!!!!!!!!! sån jävla kuk kuk kuk kuk otur idag.. TILT! Hej då ses imorrn! Har inte paketet kommit fram med de gröna pillren? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mogge13 Postad 9 September , 2006 Författare Rapport Share Postad 9 September , 2006 Om jag ska vara helt ärlig, Mogge, så tycker jag inte du verkar ha jättemycket otur, och då läser jag ändå bara ut av det du skriver här som borde vara ganska färgat. 77 mot A6 i turnering och KK mot AA är bara standardsituationer. Du måste lära dig tiltkontroll. det där vara bara i mtts.. i dom sngs jag spelade så hade jag riktig sjuk oflyt.. tiltkontroll har jag alltid behövt, och kommer alltid behöva toppace: .. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mogge13 Postad 9 September , 2006 Författare Rapport Share Postad 9 September , 2006 kommer ju köpa en laptop snart (kanske ikväll) men vad är bäst att köpa till, en trådlös mus eller en "vanlig" mus (ni fattar väl?) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mogge13 Postad 9 September , 2006 Författare Rapport Share Postad 9 September , 2006 spelat lite shortstack på nl200 och nl400 gick riktigt bra och hade fin fint flyt.. +$271 men nu ska jag iväg på bio, "Click", med en kompis.. C y'all tonight! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
joeki Postad 9 September , 2006 Rapport Share Postad 9 September , 2006 Jag föredrar vanlig mus. Ska du sitta och softa i soffan eller nån fåtölj eller i sängen så kör man ändå alltid med inbyggda. Kör på en sjyst med tråd Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mogge13 Postad 9 September , 2006 Författare Rapport Share Postad 9 September , 2006 Jag föredrar vanlig mus. Ska du sitta och softa i soffan eller nån fåtölj eller i sängen så kör man ändå alltid med inbyggda. Kör på en sjyst med tråd okok, blir nog den med "tråd" sparar ju ca 150kr då också ska på bio, click, Den var faktiskt riktigt bra.. men inte helt som man trodde, i början var den som man fick se i reklamen.. alltså rolig komedi och så, men efter ett tag så blev den fan lite sorglig/ledsam (vad man nu säger) .. men på hela taget var den bra! Ska väl börja grinden igen då snart.. men är så velig, kan inte bestämma mig för vad jag vill köra. egentligen så har jag en jäkla lust att grinda nl200 (inte som shortie), men tyvärr så har jag ju inte rulle för de vill grinda sngs , men samtidigt så har jag ingen lust för de.. fan jag har blivit som dapine ahh nu kom jag på det! mtts får det bli Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mogge13 Postad 9 September , 2006 Författare Rapport Share Postad 9 September , 2006 seeegt.. blev ngt fel när jag försökte beställa, skulle bara godkänna köp och så kom typ "okänt fel CC303" upp skickat iväg ett mail till supporten nu iaf. och kollat min "order historik" och där står det att jag inte har beställt nån. blev lite tiltad av att det inte funka ( ? skadad jag är liksom) så spelar nog inte ngt mer idag.. men spelar en frirulle på FT som jag var anmäld till, $15K i prispott och ca 1200 med.. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mogge13 Postad 9 September , 2006 Författare Rapport Share Postad 9 September , 2006 funderar på att spela FT:s $50K för $109, är ju lite upp idag nu.. men blir det fler än 450 pers med så skiter jag i det.. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts