Gå till innehåll

Mogge - NL50


Mogge13

Recommended Posts

Inget mer spel i oktober än iaf =)

Får se om jag lägger ner den här officiellt snart :(

 

Men nu är det så att jag ska casha ut 1,4K av rullen igen, via party som vanligt och undrar bara om det blir någe strul om man använder ett nytt visa kort ?

Mitt gammla gick sönder så blev tvungen att beställa nytt.

 

Såg nyss på hsp, fyfan va roligt det var när Hellmuth gick all-in på slutet :D

sen så har ju prisonbreak börjat igen, inte riktigt lika bra som 1:a och 2:a säsongen, men ändå spännande =)

 

Hej svejs!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 832
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

försökte som sagt casha ut till det nya visa kortet. Gick inte riktigt som jag tänkt mig.. pengarna åkte tillbaka in på kontot efter några timmar. Slängde iväg ett mail till party och fick tillbaka som svar att det var för jag hade satt in pengarna (1,4K) via neteller och sen bara satt in 25 via visa =) funkade på förra kortet iaf. ;)

 

ska dubbelklicka på partys otroligt fula ikon snart och grinda lite.. så ska jag försöka casha ut igen om några dagar.

 

sålt min gamla trotjänare till laptop nu iaf, till syrran. ska troligtvis sälja min skärm snart också.. sen ni, då blir de ny skärm och en 160gb ipod classic :twisted:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

nu jävlar ska jag klaga !

 

har försökt att göra en comeback senaste dagarna.. skulle ju casha ut 1,4K via party men tydligen så fick jag inte det för dom, så tänkte spela lite i en vecka innan jag tog ut.. och tänkte att jag åtminstonde kunde gå +/-, men fan i det.. visserligen har jag bara torskat ca $300 än så länge. men när man inte spelar på länge så går fan värdet på pengarna upp :roll: speciellt när jag egentligen skulle ha cashat ut dom pengarna för att köpa en ny skärm så känns det ju lite sådär lagom roligt.. dessutom så har min tilt-kontroll i princip upphört att existera, blev otroligt arg igår när jag torska $75 på 5 min, ville bara slå sönder tangentbordet för jag blev utdragen på rivern. för 2-3 månader sen skulle jag inte ens blinkat åt det. Tänk vad ett litet uppehåll kan göra..

 

 

nog klagande då, har funderat på att casha ut från party och donka in allt på prima för att casha ut via visa därifrån. dom kanske inte är lika petiga med sånt som party ? Kommer i såna fall casha ut hela rullen.. :shock:

ifall jag nångång skulle bli sugen på att lira så ställer brorsan upp på stejk =)

 

Go natt allihopa!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 months later...
  • 4 weeks later...
  • 2 months later...

tjenare igen..

 

tänkte bara berätta att större delen av de få pengarna jag hade kvar i rullen satt inne hos battlefield.. när jag fick reda på att dom "stängts" ner så cashade jag ut direkt, och det var den 3:e mars. Pengarna har varken kommit in på neteller kontot eller tillbaka till battlefield, så dom är borta i cybervärlden. KUL!

 

eftersom jag knappt spelat poker de senaste 7-8 månaderna så är jag faktiskt inte så arg.. men är lite tråkigt bara, jag hade tänkt och casha ut dom pengarna till verkligheten snart, så det suger ju lite ändå.

 

pokermässigt så kommer jag bli stejkad av min brorsa (maxwell nånting på forumet) när jag ska börja spela lite seriöst igen.. och det blir nog inte förrän i sommar.

 

nu kan jag bara hoppas att tusk, microgaming & battlefield skiten löser sig så jag får tillbaka mina $580 och kan ta ut dom till den sköna verkligheten.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 months later...

×
×
  • Skapa nytt...