Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Jag har varit tvungen att ta ut hela min BR på ca 1000$ till utgifter IRL (typ turkietresa) och ska nu återigen bli stejkad av en polare. Han har stejkat mig tidigare, och då har jag plussat friskt, förra gången hade vi en 50/50 deal och plussade ca 10000 SEK var. Jag anser mig själv vara en vinnande spelare,i alla fall på sngstror jag har spelat tillräckligt mycket för att bevisa det även om jag inte för någon statistik. Klonkar dessutom rätt friskt på MTTs ibland också och ligger rätt stort plus där.

Hur som helst, jag ska lira 22$ SNGs på fulltiltpoker med 27% bananer. Frågan är nu, vad är en bra deal för stejkning när jag anser, och han som stejkar mig anser, att jag är en vinnande spelare?

Postad

Rensat bort en hel del (och det är inte bananplockningen jag rensat, utan folk som tyckt att könsumgänge med djur är en lämplig sak att ta upp i en sådan här tråd).

Skärp er, eller ni blir utkastade

Postad
Blev allafall så att jag står för cashen och förlusten om det blir någon sådan, och så delar vi 40/60(han får 60) på både bananer och spelresultatet...

Har du ett "stejkavtal" där du står för cachen och förusten, men du får ta en liten del av vinsten? Låter snarare som att du lånar pengar mot ränta.....

Postad
Blev allafall så att jag står för cashen och förlusten om det blir någon sådan, och så delar vi 40/60(han får 60) på både bananer och spelresultatet...

Har du ett "stejkavtal" där du står för cachen och förusten, men du får ta en liten del av vinsten? Låter snarare som att du lånar pengar mot ränta.....

Gissar att DaPine är stejkaren.