Gå till innehåll

Cleburne - blivande massmördare


Cleburne

Är Cleburne forumets jobbigaste gnällspik?  

402 medlemmar har röstat

  1. 1. Är Cleburne forumets jobbigaste gnällspik?

    • Ja, dö din fan!
      131
    • Ja, men jag vet hur det känns.
      35
    • Nej, allt är ju riggat.
      79
    • Nej, finns många som är värre.
      35
    • Jag jobbar för en pokersajt och hatar alla som ifrågasätter.
      14
    • Vem bryr sig?
      108


Recommended Posts

Oj. Oj. Oj.

 

Första gången i mitt liv så håller jag med om i princip allt (exklusive ståndpunkten i abortfrågan) en republikan säger... Blir han republikanernas presidentkandidat så kan det bli ett första steg för USA mot att återta den frihet de delvis förlorat.

 

För att dra en amerikansk klyscha: God bless Ron Paul!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 1,7k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Oj. Oj. Oj.

 

Första gången i mitt liv så håller jag med om i princip allt (exklusive ståndpunkten i abortfrågan) en republikan säger... Blir han republikanernas presidentkandidat så kan det bli ett första steg för USA mot att återta den frihet de delvis förlorat.

 

För att dra en amerikansk klyscha: God bless Ron Paul!

 

Grejen är den att killen är läkare och har förlöst typ 4 000 ungar. Han är emot abort, MEN han anser helt enkelt att det inte ska hanteras på federal nivå eftersom konstitutionen inte tillåter det. Han vill riva upp Roe vs. Wade och låta folket i de olika delstaterna bestämma själva. Han skulle aldrig godkänna ett federalt förbud mot aborter.

 

Det kan tilläggas att om Ron Paul hade varit president så hade han lagt in sitt veto när det gällde att förbjuda Internet-poker. Han röstade emot det i kongressen och är emot att reglera Internet över huvud taget. Pokerspelare borde absolut stödja honom.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jaha, då har man officiellt blivit en Ron Paul-knarkare. Dagens klipp: http://www.youtube.com/watch?v=xzvtQy_zKHk

 

För övrigt var gårdagens debatt i Iowa det värsta sömnpillret på länge. Det enda som över huvud taget livade upp det hela var Alan Keyes - den afro-amerikanske idioten som ser ut att lida av Downs syndrom. En sak som är lite irriterande är att de övriga kandidaterna kallar RP tokig, men så snor de hans idéer i parti och minut. Eller rättare sagt, de snor hans repliker, men de har ju inte för avsikt att hålla löftena för fem öre.

 

Edit: Äh, va fan. Vi slänger in ett klipp från Daily Show också. Inte dagsfärskt, men ändå...

 

http://www.youtube.com/watch?v=Lo8xkAUi8wM&feature=related

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Till mupparna (paranoida Ongame-anställda?) som anmälde inlägg 1397:

 

Det här är min dagbok och vid det här laget borde det vara uppenbart hurdan den är. Om ni inte vill läsa om mina åsikter, drömmar eller planer så kan ni helt enkelt låta bli att klicka in er här.

 

Inlägget är hundra procent sant. Jag hade precis sovit i typ tolv timmar och det där var ett par av drömmarna jag hade. Ni kanske inte kan förstå det, men för mig var de njutbara och då skrev jag det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ah, ordentligt utsövd vaknar man och småmyser åt de härliga drömmarna man har haft under natten. I en av dem hade jag spänt fast ett tiotal Ongame-anställda på en roterande cirkel med bara huvudena synliga, resten av kropparna var under jordytan. Sen hade jag riggat en enorm golfklubba som helt enkelt slog av huvudena på dem, en i taget.

 

I en annan dröm injicerade jag kallbrandsbakterier i deras barns ben och tvingade föräldrarna att titta på medan branden spred sig och förtärde vävnaden tills de dog i oerhörda plågor. Mumma!

 

EDIT: Inlägget varnats så som personangrepp/ Appel

 

Du e ju fan sjuk. Sök vård poor bitch.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du e ju fan sjuk. Sök vård poor bitch.

 

Sjuk och sjuk, jag har helt enkelt inget filter mellan hjärnan och munnen - eller mellan hjärnan och tangentbordet i det här fallet. Som jag ser det är det inget problem och inget som jag har känt behov av att söka hjälp för. Det är bättre än att självcensurera sig själv som de flesta gör.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sjuk och sjuk, jag har helt enkelt inget filter mellan hjärnan och munnen - eller mellan hjärnan och tangentbordet i det här fallet. Som jag ser det är det inget problem och inget som jag har känt behov av att söka hjälp för. Det är bättre än att självcensurera sig själv som de flesta gör.

 

Jag tror det inte är särskillt många som överhuvud taget drömmer om att döda folk, speciellt inte döda deras barn på så sjukt sätt. Så filtret är ju skitsamma om vi inte har sånna sjuka saker att filtrera.

Nu kanske jag drar för många över en kamm men vi kan ju starta en poll om du vill :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sjuk och sjuk, jag har helt enkelt inget filter mellan hjärnan och munnen - eller mellan hjärnan och tangentbordet i det här fallet. Som jag ser det är det inget problem och inget som jag har känt behov av att söka hjälp för. Det är bättre än att självcensurera sig själv som de flesta gör.

Ja, ja. Så länge du inte träder till fysisk handling och gör andra människor illa, samt att du inte mår dåligt av dina egna tankegångar så kanske du inte behöver vård.(eller är det kanske just det som är felet???)

 

Tyvärr är det antagligen en del som läser och hör dej som tar illa vid sej, men i demokratisk anda skall man självklart försöka slå vakt om yttrandefriheten.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, ja. Så länge du inte träder till fysisk handling och gör andra människor illa, samt att du inte mår dåligt av dina egna tankegångar så kanske du inte behöver vård.(eller är det kanske just det som är felet???)

 

Tyvärr är det antagligen en del som läser och hör dej som tar illa vid sej, men i demokratisk anda skall man självklart försöka slå vakt om yttrandefriheten.

 

Förstår inte det fetmarkerade. Utveckla gärna. Är "felet" att jag inte mår dåligt av mina tankegångar?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tror det inte är särskillt många som överhuvud taget drömmer om att döda folk, speciellt inte döda deras barn på så sjukt sätt. Så filtret är ju skitsamma om vi inte har sånna sjuka saker att filtrera.

Nu kanske jag drar för många över en kamm men vi kan ju starta en poll om du vill :)

 

Tja, vem vet? Jag tror nog att det är vanligare än man kan tro. Det är ju inte sånt man brukar prata om.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Förstår inte det fetmarkerade. Utveckla gärna. Är "felet" att jag inte mår dåligt av mina tankegångar?

Ja, precis. Det var så jag menade. Du verkar verkar ju ganska likgiltig och oempatisk gentemot "många andra människor. Detta fenomen förekommer ibland bland små barn, men växer/tränas bort med tiden.

 

OBS. Jag är ingen psykolog ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, precis. Det var så jag menade. Du verkar verkar ju ganska likgiltig och oempatisk gentemot "många andra människor. Detta fenomen förekommer ibland bland små barn, men växer/tränas bort med tiden.

 

OBS. Jag är ingen psykolog ;-)

 

Varför är Cleburne som han är? Troligen hittar man svaret här:

 

http://sv.wikipedia.org/wiki/Aspergers_syndrom

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför är Cleburne som han är? Troligen hittar man svaret här:

 

http://sv.wikipedia.org/wiki/Aspergers_syndrom

 

Jag tror VERKLIGEN INTE du har aspergers.

Du är på alldeles för utstuderat hatisk mot andra människor för att så skulle vara fallet! :-D

 

Om jag inte missminner mig så ligger bristen på empati på det planet att andra människor alls inte intresserar dem med Aspergers syndrom. De kan alls inte sätta sig in uhr andra människor tänker eller känner.

 

Att du drömmer om hur du kränker Ongames personal å det grövsta genom att slakta deras barn tyder ju tvärtom på att du är fullt kapabel att sätta dig in i hur andra människor mår.

 

Det diskvalificerar dig troligen från Aspergers, men lyckligtvis så kvalificerar det dig som ond istället :-D8-) Grattis!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Får man vara allvarlig?

Är du du diagnostiserad?

 

Nope, men det finns så många saker som stämmer in att jag vågar ställa en amatördiagnos. Bisarra matvanor, sociala anpassningssvårigheter, besatthet av vissa saker och ämnen, extremt bra detaljminne, en mängd underliga kroppsliga beteenden, nästintill total brist på empati osv osv.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tror VERKLIGEN INTE du har aspergers.

Du är på alldeles för utstuderat hatisk mot andra människor för att så skulle vara fallet! :-D

 

Om jag inte missminner mig så ligger bristen på empati på det planet att andra människor alls inte intresserar dem med Aspergers syndrom. De kan alls inte sätta sig in uhr andra människor tänker eller känner.

 

Att du drömmer om hur du kränker Ongames personal å det grövsta genom att slakta deras barn tyder ju tvärtom på att du är fullt kapabel att sätta dig in i hur andra människor mår.

 

Det diskvalificerar dig troligen från Aspergers, men lyckligtvis så kvalificerar det dig som ond istället :-D8-) Grattis!

 

 

Hehe Grattis, eller? :roll: :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nope, men det finns så många saker som stämmer in att jag vågar ställa en amatördiagnos. Bisarra matvanor, sociala anpassningssvårigheter, besatthet av vissa saker och ämnen, extremt bra detaljminne, en mängd underliga kroppsliga beteenden, nästintill total brist på empati osv osv.

 

Du har iaf en fallenhet för ord. Kul att läsa din DB.

Lycka till i ... ja vad du vill ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har en vän som har ganska hög grad av Aspbergers. Det kansigaste med han är att han inte kan sätta sej in i andra människors tankesätt och situation. Tex så kan han komma å ringa på halv två på natten en vardag å fråga om han kan komma in å lyssna på en skiva :lol:.

 

I övrigt är han faktiskt förvånansvärt social prick.

 

I yrkeslivet är han mycket noggrann men hänger tyvärr upp sej på detaljer ibland. Likaså får han problem om uppgifterna hopar sej eller blir komplicerade och röriga.

 

Kan tilläggas att jag är ganska så säker på att även jag själv har någon form av lätt "skuggautism" :-D.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dagens garv à la Ansiktsburk: http://www.youtube.com/watch?v=jH8gtrD4_C4

 

I dag är det dags för en ny money bomb för Ron Paul. Det har börjat ”hyfsat” med typ $800k på tre timmar. Svenskar får inte ge pengar, men när frugan vaknar ska jag "tvinga" henne att donera en slant.

 

 

http://www.ronpaul2008.com/

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dagens garv à la Ansiktsburk: http://www.youtube.com/watch?v=jH8gtrD4_C4

 

I dag är det dags för en ny money bomb för Ron Paul. Det har börjat ”hyfsat” med typ $800k på tre timmar. Svenskar får inte ge pengar, men när frugan vaknar ska jag "tvinga" henne att donera en slant.

 

 

http://www.ronpaul2008.com/

 

Underbar video!

Det är härligt att se en republikansk politiker som faktiskt vågar pissa på dessa äckliga neo-konservativa svin som tillåtits att styra landet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...