Gå till innehåll

Cleburne - blivande massmördare


Cleburne

Är Cleburne forumets jobbigaste gnällspik?  

402 medlemmar har röstat

  1. 1. Är Cleburne forumets jobbigaste gnällspik?

    • Ja, dö din fan!
      131
    • Ja, men jag vet hur det känns.
      35
    • Nej, allt är ju riggat.
      79
    • Nej, finns många som är värre.
      35
    • Jag jobbar för en pokersajt och hatar alla som ifrågasätter.
      14
    • Vem bryr sig?
      108


Recommended Posts

vicken snubbe. var du mobbad i skolan?

 

Hmm, ett barn som bara äter bröd och har svårt att relatera till andra människor. Jodå, det hände absolut, men jag minns det bara svagt. Jag har över huvud taget väldigt få minnen av mitt liv före typ femton års ålder. Vet ej varför, och bryr mig inte direkt heller.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 1,7k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jag vet inte om jag ska vara stolt eller dra på mig dumstruten, men det kändes inte alls bra att ha backat så jag dunkade in nya stålar hos Eurobet och gav mig fan på att grinda tillbaka pengarna. Det tog typ två timmar, men nu har jag plussat ett par inköp på NL100 och segat mig upp över 173k igen. Skönt, nu gäller det bara att hålla i det här och inte börja tilta bort en massa marker igen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kände att tilten började komma efter ett halvdussin missade kombodrag på raken och ett gäng sura utdragningar av hålpipor och annat skräp, så jag plockade ut det mesta för att slippa torska. Återigen har vi "säkrat" 173k och kvar blev det $40 hos Eurobet. Det innebär att vi är breakeven de senaste två dagarna (-$40 under måndagen, +$40 i går). Men jag fick åtminstone ihop rätt många händer och det finns ju lite värde i det också.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Backade 18$ när jag äntligen fick sätta ett kombodrag (första det senaste halvåret) men blev utdragen på rivern. *Snyft* :cry: Men det damp ned 1,6k på Eurobetkontot, så nu har vi ett saldo som det kanske kan bli något av. Hoppas, hoppas... Över 175k sammanlagt nu.

 

Eurobet: $339

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Man kan ju bara skratta åt eländet. Tvåoutare, enoutare, treoutare, tvåoutare... Seriös cp-rigg man får dras med. Back alldeles för mycket så jag fick casha ut resterna - 1,2k. Nåja, bättre lycka nästa år.

 

Sammanlagt: 174,2k + ett blödande magsår

 

Nu MÅSTE jag ta mig i kragen och pausa. Sluta sätt in pengar hos ärkeförbrytare, ditt jävla pucko! Dags att börja grinda frirullar igen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En sak jag inte riktigt förstår är varför vissa blir tvungna att skicka in en massa id-handlingar och kontoutdrag för att kunna få ut sina pengar från sajterna? Är det slumpmässiga kontroller? Jag har ägnat mig åt väldigt underliga saker, som att sätta in och plocka ut pengar från samma sajt tre, fyra gånger per dag, och har säkert gjort fler transaktioner än de flesta här sammanlagt. Men jag har aldrig haft några problem, förutom att vissa sajter kan vara rätt slöa och låter en vänta i någon vecka.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Som ni vet lider jag av en sjukdom som gör att jag lackar ur rätt hårt när jag backar och jag tänkte inte tolerera att jag gick back i går. Så jag degade in 4k (typ $580) till och har arbetat mig tillbaka, trots fortsatt motflyt och tvåoutare som står som spön i backen.

 

Eurobet: $881

Över 176k sammanlagt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har fortfarande $200 kvar att cleara hos Unibet, men vet inte riktigt om jag vågar sätta in mer pengar där efter den brutala utdragningsfesten jag råkade ut för senast. Jag har även en Partybonus på $100 som väntar, men det är rätt dryga villkor och jag vet inte riktigt om jag orkar ge mig på den. Vi får se.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Riggat för maximal tilt? Welcome to Ongame – now with 300 % more fraud.

 

Table: $2-$2 No Limit HE (Real)

Seat 1: Fi1 ($296,70 in chips)

Seat 2: Fi2 ($259,20 in chips)

Seat 3: Fi3 ($132,50 in chips)

Seat 4: Fi4 ($140,80 in chips)

Seat 5: Fi5 ($129,20 in chips)

Seat 7: Hero ($284,85 in chips)

*** Blind Bet Round *** :

Fi1 : Post Blind ($1)

Fi2 : Post Blind ($2)

Dealt to Hero: Ac

Dealt to Hero: Kc

*** Pre-Flop *** :

Fi3 : Call ($2)

Fi4 : Fold

Fi5 : Call ($2)

Hero : Bet ($7)

Fi1 : Fold

Fi2 : Call ($5)

Fi3 : Call ($5)

Fi5 : Call ($5)

*** Flop *** : 9c 3c 7s

Fi2 : Check

Fi3 : Check

Fi5 : Bet ($17)

Hero : Raise ($50)

Fi2 : Fold

Fi3 : Call ($50)

Fi5 : Fold

*** Turn *** : [ 9c 3c 7s ] 3s

Fi3 : Check

Hero : Bet ($200)

Fi3 : Call ($75,50)

Fi3 : All In ($75,50)

*** River *** : [ 9c 3c 7s 3s ] 4d

Dealt to Fi3: 4c

Dealt to Fi3: 2c

Dealt to Hero: Ac

Dealt to Hero: Kc

Hero : Show Cards

Fi3 : Show Cards

*** SUMMARY ***

Pot: $418,50 | Rake: $3

Board: [ 9c 3c 7s 3s 4d ]

Fi1 lost $1

Fi2 lost $7

Fi3 bet $132,50, collected $294, net $161,50 Shows [ 4c 2c ] (two pairs, fours and threes)

Fi4 lost $0

Fi5 lost $24

Hero bet $257, collected $124,50, net -$132,50 Shows [ Ac Kc ] (a pair of threes)

 

 

Fi i den här handen var som ni ser rätt fiskig, men efter den här handen hade han ett kortsnitt som jag aldrig har sett tidigare. Straight flush, quads, ett gäng set, stegar och färger. Det var helt sanslöst. Jag fick åtminstone tillbaka en liten del av mina pengar och gick inte minus på bordet, men när jag stack satt fi (som självklart är fransman) med drygt 2,5 inköp.

 

Ongame har seriösa problem med sin RNG, men det är ju en inbyggd funktion som man får dras med. Man kan ju alltid hoppas att de får drunkna i sitt eget slem och att någon kan filma det så man har något att runka till.

 

Eurobet: $1 005

Över 177k sammanlagt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

SKOTTAR DU CLE? vad händer härnäst? slutar zigenarna sno våra saker eller börjar grisar flyga?

 

Jag vet inte riktigt om man kan kalla det att skotta längre. Jag lirar typ 20 procent NL200, 70 procent NL100 och 10 procent NL50 nu och så länge jag inte börjar tokbacka så fortsätter vi.

 

Edit: Om grisar lär börja flyga vet jag faktiskt inte, men jag kan nog garantera att zigenarna inte lär sluta stjäla.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vem måste man suga av för att få ha lite flax en gång i livet?! Hittar ett sjövilt NL200-bord och floppar set mot en fransman som höjde preflop. Självklart drar den jäveln in färgen på rivern - $300-pott. Han fick hitta färgen med AcKc, men när jag själv sitter och har fi dominerad med samma hand så blir jag rövknullad. Jävla vidrigheter! Plockade några småpotter på NL100 så jag hittade ändå miniplusset, men det känns bara hopplöst när man blir rivrad i ALLA stora potter.

 

Eurowhores: $ 1098

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bara ett litet axplock… Orkar inte leta fram fler händer, men det finns många fler. Jag tror inte att jag fick vinna en enda hand.

 

 

Table: $2-$2 No Limit HE (Real)

Seat 1: Fi1 ($191,25 in chips)

Seat 2: Hero ($201,15 in chips)

Seat 3: Fi2 ($50 in chips)

Seat 5: Fi3 ($214,75 in chips) (on the button)

Seat 7: Fi4 ($114,80 in chips)

Seat 9: Fi5 ($156,50 in chips)

*** Blind Bet Round *** :

Fi4 : Post Blind ($1)

Fi5 : Post Blind ($2)

Fi2 : Post Blind ($2)

Dealt to Hero: 6s

Dealt to Hero: 6c

*** Pre-Flop *** :

Fi1 : Bet ($7)

Hero : Call ($7)

Fi2 : Call ($5)

Fi3 : Fold

Fi4 : Fold

Fi5 : Call ($5)

*** Flop *** : 3h 6h 7s

Fi5 : Bet ($25)

Fi1 : Fold

Hero : Raise ($50)

Fi2 : Fold

Fi5 : Raise ($124,50)

Fi5 : All In ($149,50)

Hero : Call ($99,50)

*** Turn *** : [ 3h 6h 7s ] 9s

*** River *** : [ 3h 6h 7s 9s ] 5s

Dealt to Hero: 6s

Dealt to Hero: 6c

Dealt to Fi5: 9h

Dealt to Fi5: 9c

Dealt to Fi5: 9h

Dealt to Fi5: 9c

Fi5 : Show Cards

Hero : Show Cards

*** SUMMARY ***

Pot: $325 | Rake: $3

Board: [ 3h 6h 7s 9s 5s ]

Fi1 lost $7

Hero lost $156,50 Shows [ 6s 6c ] (three sixes)

Fi2 lost $7

Fi3 lost $0

Fi4 lost $1

Fi5 bet $156,50, collected $325, net $168,50 Shows [ 9h 9c ] (three nines)

 

 

 

Table: $1-$1 No Limit HE (Real)

Seat 2: Fi1 ($64,35 in chips)

Seat 3: Fi2 ($122,50 in chips)

Seat 5: Fi3 ($84 in chips)

Seat 6: Fi4 ($97,50 in chips)

Seat 7: Fi5 ($202,75 in chips) (on the button)

Seat 8: Hero ($104,60 in chips)

*** Blind Bet Round *** :

Hero : Post Blind ($0,50)

Fi1 : Post Blind ($1)

Dealt to Hero: 2d

Dealt to Hero: Ad

*** Pre-Flop *** :

Fi2 : Fold

Fi3 : Call ($1)

Fi4 : Call ($1)

Fi5 : Fold

Hero : Call ($0,50)

Fi1 : Check

*** Flop *** : 3s 7d 8d

Hero : Bet ($3,50)

Fi1 : Fold

Fi3 : Raise ($7)

Fi4 : Fold

Hero : Raise ($22)

Fi3 : Raise ($76)

Fi3 : All In ($83)

Hero : Call ($57,50)

*** Turn *** : [ 3s 7d 8d ] 7c

*** River *** : [ 3s 7d 8d 7c ] Jc

Dealt to Fi3: Kh

Dealt to Fi3: Kd

Dealt to Fi3: Kh

Dealt to Fi3: Kd

Dealt to Hero: 2d

Dealt to Hero: Ad

Fi3 : Show Cards

Hero : Show Cards

*** SUMMARY ***

Pot: $167 | Rake: $3

Board: [ 3s 7d 8d 7c Jc ]

Fi1 lost $1

Fi2 lost $0

Fi3 bet $84, collected $167, net $83 Shows [ Kh Kd ] (two pairs, Kings and sevens)

Fi4 lost $1

Fi5 lost $0

Hero lost $84 Shows [ 2d Ad ] (a pair of sevens)

 

 

 

Table: $0,50-$0,50 No Limit HE (Real)

Seat 1: Fi1 ($11 in chips)

Seat 2: Fi2 ($49,50 in chips)

Seat 3: Fi3 ($31,40 in chips)

Seat 5: Fi4 ($17,50 in chips)

Seat 6: Fi5 ($9,25 in chips)

Seat 7: Hero ($49 in chips) (on the button)

Seat 8: Fi6 ($75,55 in chips)

*** Blind Bet Round *** :

Fi6 : Post Blind ($0,25)

Fi1 : Post Blind ($0,50)

Dealt to Hero: Kh

Dealt to Hero: Ad

*** Pre-Flop *** :

Fi2 : Call ($0,50)

Fi3 : Fold

Fi4 : Bet ($2,50)

Fi5 : Fold

Hero : Raise ($9)

Fi6 : Fold

Fi1 : Fold

Fi2 : Fold

Fi4 : Call ($6,50)

*** Flop *** : Kc 2d 10h

Fi4 : Check

Hero : Bet ($10)

Fi4 : Call ($8,50)

Fi4 : All In ($8,50)

*** Turn *** : [ Kc 2d 10h ] 6s

*** River *** : [ Kc 2d 10h 6s ] 7c

Dealt to Fi4: 7d

Dealt to Fi4: 7h

Dealt to Hero: Kh

Dealt to Hero: Ad

Hero : Show Cards

Fi4 : Show Cards

*** SUMMARY ***

 

 

Table: $1-$1 No Limit HE (Real)

Seat 1: Fi1 ($105,40 in chips)

Seat 2: Hero ($98 in chips)

Seat 3: Fi2 ($108,25 in chips)

Seat 5: Fi3 ($16,95 in chips) (on the button)

Seat 7: Fi4 ($45,95 in chips)

Seat 8: Fi5 ($100 in chips)

*** Blind Bet Round *** :

Fi4 : Post Blind ($0,50)

Fi5 : Post Blind ($1)

Dealt to Hero: Ah

Dealt to Hero: Kh

*** Pre-Flop *** :

Fi1 : Call ($1)

Hero : Bet ($4,50)

Fi2 : Raise ($8)

Fi3 : Fold

Fi4 : Fold

Fi5 : Fold

Fi1 : Fold

Hero : Call ($3,50)

*** Flop *** : Ad 2d 4d

Hero : Check

Fi2 : Bet ($4)

Hero : Raise ($12)

Fi2 : Call ($8)

*** Turn *** : [ Ad 2d 4d ] 7d

Hero : Check

Fi2 : Check

*** River *** : [ Ad 2d 4d 7d ] Jh

Dealt to Hero: Ah

Dealt to Hero: Kh

Dealt to Fi2: Qc

Dealt to Fi2: Qd

Dealt to Fi2: Qc

Dealt to Fi2: Qd

Hero : Check

Fi2 : Check

Hero : Show Cards

Fi2 : Show Cards

*** SUMMARY ***

Pot: $40,40 | Rake: $2,10

Board: [ Ad 2d 4d 7d Jh ]

Fi1 lost $1

Hero lost $20 Shows [ Ah Kh ] (a pair of Aces)

Fi2 bet $20, collected $40,40, net $20,40 Shows [ Qc Qd ] (a flush, Ace high)

Fi3 lost $0

Fi4 lost $0,50

Fi5 lost $1

 

 

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva. Att Ongame kommer att få ångra att de har stulit mina pengar är en självklarhet. Rätt korkat att stjäla från en labil person utan moraliska spärrar som dessutom bor mindre än två mil från huvudkontoret… Jag tänker ****** *** *** **** **** *** *** ******. Jag blir så illa tvungen nu.

 

Monsterback i dag och jag överväger att lägga ned nätpokern för gott. Så här ska det inte få gå till. Jag mår så illa just nu att jag inte ens får fram några ord.

 

Sammanlagt: 175,25k

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dags att ändra titeln kanske? "Ångestladdad småsörja?"

 

Vet inte om det skulle stämma så bra med tanke på att jag lär börja om på NL25 om jag får för mig att spela igen, men du har nog rätt i att det är dags att ändra på rubriken, så vi byter till något som beskriver mig ganska bra i stället.

 

Edit: Jag skrev något här som någon kanske hann uppfatta innan jag tog bort det. Grattis i så fall. Jag står för det jag skrev, men insåg att det kanske inte var så lämpligt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så jag sitter och lirar en freeroll på Prima för att fördriva tiden och mätta pokersuget. Som ni vet är jag inte direkt förtjust i Prima så jag skrev en massa skit i chatten om hur vidrigt Prima är – bl.a. ”Prima sucks the semen out of dead elephant dicks”. Då kliver en ”manager” in i chatten, men i stället för den sedvanliga varningen med ”Please refrain bla, bla, bla” så nöjer sig han med ett ord – ”Salty?”.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är så jävla vidrigt när man känner att man har en ganska stor edge mot genomsnittsspelarna på NL100 och även på NL200, men så hamnar man i en överjordisk antiklonkperiod och får dras med al-Qaida-riggen i x antal tusen händer. Visst, selektivt minne och allt det där, men jag har aldrig haft medrigg i samma utsträckning som jag har haft motrigg. Medrigg är att vinna med 6-7 av 10 set, vilket man statistiskt sett ska göra, men när man har motrigg torskar man som favvo nio gånger av tio.

 

Jag vet fan inte vad jag ska göra nu. En del av mig känner verkligen för att lägga kortleken på hyllan innan jag får ett slaganfall eller förverkligar min rubrik. Samtidigt "vet" jag ju att jag kan tjäna ganska hyfsat på att spela och det känns korkat att kasta bort en inkomstkälla. Knepigt läge nu...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag funderade på att dega in på Party och ta min $100-bonus, men så räknade jag lite på det och kom fram till att jag måste spela 2,4k rejkade händer på NL100 för att cleara den. WTF liksom?! Party brukar ju ha schysta bonusar, men den här var bara skrattretande. Man kanske skulle ge Prima en sista chans och försöka cleara de sista $200. Men samtidigt vet jag inte om jag kan hantera att backa just nu. Suck, jag håller på att bli tokig och svamlar en massa här. Skärp dig, pucko!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Okej, jag kan ju inte hålla mig borta från pokern särskilt länge, så vi tar och börjar om ”från början”. Jag degar in 2k på Unibet (för att cleara de sista $200) och 2k på Eurobet. Jag ska försöka att skynda långsamt och inte jaga i kapp gårdagens tapp. Dessutom ska jag försöka låta bli att casha ut direkt om jag har lite motflyt. Jag räknar kallt med att kunna hålla dessa ”löften” i minst ett par timmar.

 

Säkrat: 171,2k

Unibet: $282

Eurobet: $282

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...