Gå till innehåll

Är Cleburne forumets jobbigaste gnällspik?  

402 medlemmar har röstat

1. 1. Är Cleburne forumets jobbigaste gnällspik?

• Ja, dö din fan!
      131
    • Ja, men jag vet hur det känns.
      35
    • Nej, allt är ju riggat.
      79
    • Nej, finns många som är värre.
      35
    • Jag jobbar för en pokersajt och hatar alla som ifrågasätter.
      14
    • Vem bryr sig?
      108

Recommended Posts

Postad

Jaha, det här var ju kul. Man försöker lira, men det är fan rena Skymningslandet inne på Ongame i dag. Nu vet man vad de jävlarna sysslade med tidigare i dag – de ”finjusterade” riggen. Jag har blivit rivrad i precis VARENDA pott, och inte satt ett ENDA drag själv. Kul, kul, kul… Om man ska vinna en pott så måste fi dra helt dött. Må tattarna bli doppade i syra och blyglaserade… :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

Eurowhores: $942

• Svars 1,7k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

Hmm, det här var ju intressant. Ongame har tydligen sitt huvudkontor här i Stockholm. Dum som jag är så antog jag att de skulle vara baserade i London, men det här gör ju allt mycket enklare... En halvliter per dollar känns rimligt.

Postad

Jag börjar bli mörkrädd. Det är fan inte klokt!!! AJ vs A10. J på flopp, runner-runner stege. 55 vs QJ. Flopp 35J. Turn: J. River: Q. Och så vidare, och så vidare. Fi sätter precis VARENDA jävla drag som över huvud taget är teoretiskt möjligt. Borde ha legat plus typ tio inköp i dag…

Här skrev jag en sak som tyvärr hade varit lite väl olaglig. Men det räcker med att säga att jag vet var vissas brevlådor bor nu…

Euroscum: $1027

Postad

Jag blev tvungen att casha ut. Sanslös motrigg som inte ger med sig. En sak som jag inte fattar är varför de är så övertydliga med att de inte vill ha mig där och tvingar mig att plocka ut pengar ur nätverket. Men man kan ju inte förvänta sig att troll med sneda, gröna tänder ska vara förnuftiga.

Sammanlagt: 164,5k

Postad
Jag blev tvungen att casha ut. Sanslös motrigg som inte ger med sig. En sak som jag inte fattar är varför de är så övertydliga med att de inte vill ha mig där och tvingar mig att plocka ut pengar ur nätverket. Men man kan ju inte förvänta sig att troll med sneda, gröna tänder ska vara förnuftiga.

Sammanlagt: 164,5k

Cleburn for el presidento :-)

Partyscam, pokerscam, onscam, iscam,euroscam,ultimate scam and Full scam

Postad
Cleburn for el presidento :-)

Partyscam, pokerscam, onscam, iscam,euroscam,ultimate scam and Full scam

Tackar, tackar. Min första åtgärd när själva valet (en ren formalitet, vi kommer att ha beväpnade enheter på plats som ser till att folk röstar ”rätt”) är avklarat kommer att bli att se till att alla spelbolagsanställda som inte omedelbart gör avbön blir brännmärkta med ett stort ”T” för tjuv på vänster kind, höger kind samt i pannan. Personer i chefspositioner kommer dock inte att få det alternativet. Sånt avskum förtjänar inte att få leva och kommer att spännas fast vid stora hjul som väldigt långsamt kommer att rullas framåt så att deras kroppar krossas. Typ en centimeter per minut låter bra. Om någon mirakulöst nog skulle vara vid liv när vi har nått upp till knäna kommer vi att ta ned dem och låta dagisbarn rita på deras kroppar med skärbrännare. När alla är döda kommer vi att stycka dem och låta korpar festa på kvarlevorna.

Om dessa personer av någon anledning skulle ha kunnat para sig med människor och få djävulens avkomma så måste vi även åtgärda detta. Just nu känner jag mig barmhärtig och kan tänka mig att helt enkelt ta hand om dem med nackskott. Men vi får se...

Postad
Tackar, tackar. Min första åtgärd när själva valet (en ren formalitet, vi kommer att ha beväpnade enheter på plats som ser till att folk röstar ”rätt”) är avklarat kommer att bli att se till att alla spelbolagsanställda som inte omedelbart gör avbön blir brännmärkta med ett stort ”T” för tjuv på vänster kind, höger kind samt i pannan. Personer i chefspositioner kommer dock inte att få det alternativet. Sånt avskum förtjänar inte att få leva och kommer att spännas fast vid stora hjul som väldigt långsamt kommer att rullas framåt så att deras kroppar krossas. Typ en centimeter per minut låter bra. Om någon mirakulöst nog skulle vara vid liv när vi har nått upp till knäna kommer vi att ta ned dem och låta dagisbarn rita på deras kroppar med skärbrännare. När alla är döda kommer vi att stycka dem och låta korpar festa på kvarlevorna.

Om dessa personer av någon anledning skulle ha kunnat para sig med människor och få djävulens avkomma så måste vi även åtgärda detta. Just nu känner jag mig barmhärtig och kan tänka mig att helt enkelt ta hand om dem med nackskott. Men vi får se...

Jag ångrar genast att jag loggade in och läste här. Jag har tenta imorgon och kommer drömma mardrömmar hela natten.

Postad
Hur mår du? :-D

På en skala från 1 till 10 ligger jag nog runt 6 nu - "måttligt irriterad". Vid 8 - "Mattias Flink" - skulle jag rekommendera alla att ducka, och någonstans runt 9-strecket lär mitt huvud explodera.

Postad
På en skala från 1 till 10 ligger jag nog runt 6 nu - "måttligt irriterad". Vid 8 - "Mattias Flink" - skulle jag rekommendera alla att ducka, och någonstans runt 9-strecket lär mitt huvud explodera.

Jag vet inte ens vem Mattias Flink är men ändå garva jag som fan, hur mår jag? :D

Postad

Jaha, nytt försök och ännu mer motrigg. Seriöst, man KAN INTE BLI RIVRAD I VARENDA JÄVLA POTT!!! Eller jo, hos Ongay kan man det. Ät skit och dö!

Sammanlagt: 164,15k

Jag hade tänkt försöka spela en del under morgondagen, men nu blir det till att pausa i stället. Ni kanske tror att jag skämtar när jag skriver mina aggrotexter här, men jag hoppas innerligen att alla som är ansvariga hos Ongame blir utplånade tillsammans med sina familjer. Jag menar verkligen det. Jag vill att de ska dö.

Postad

Jag har en enorm knut eller boll med uppdämd vrede inom mig just nu. På något sätt måste jag få utlopp för den snart. Något måste hända om jag någonsin ska känna frid igen. Det finns inga moraliska hinder, men rent praktiskt vet jag inte vad jag ska göra.

Postad

Efter nattens härdsmälta visste jag inte riktigt vad jag skulle ta mig till. Jag kände mig både tom och bräddfull av vrede. Nåja, när jag kollade min mejl såg jag att Unibet ”saknar mig” och erbjöd en bonus på $500 om jag kom tillbaka. Bonusen betalas ut efterhand och jag måste spela ihop 600 VIP för att cleara de första $100. Sen är det ytterligare $200 när jag når upp till 1 800 VIP och ytterligare $200 när jag når upp till 3 000 VIP. Sammanlagt blir det alltså $500 för 3 000 VIP.

Nu har jag kört en riktig maratonsession och spelat allt från NL40 till NL200. Vid några tillfällen var jag framme och sniffade på avgrunden, men som tur var har jag lyckats hålla mig flytande och plussat $400. Jag har även spelat in 600 VIP, så $100 borde åka in på kontot när som helst.

Nu ligger vi precis under 167k, och när bonusen dimper ned på kontot så har vi kommit över det.

Postad

Jag har precis sovit i drygt tolv timmar och det behövde jag verkligen. "Ledig" i dag och jag ska försöka klämma in en del händer. Det första steget i bonusen har betalats ut. Nu måste vi alltså spela in 2 400 VIP fram till den 30 juni. Sedan jag tog steget upp till NL100 och NL200 förra veckan har jag plussat 15k och det kan jag inte vara missnöjd med. Nu ligger vi på 167k+växel.

Unibet: $790 (satte in $290 i går)

Postad

U go girl!! själv har jag nyss cashat ut typ halva rullen, löst mclånet, köpt en massa onödiga pryttlar, samt en hjäm för drygt 6K.

som det skulle hjälpa min vattensskalle, skulle nog bara vara nyttigt om den studsade lite i asfalten under sommarmånaderna här.

Hur gör du själv med dina 164K? har du konsumerat upp det, eller ligger de på "pokerkontot" och dammar ?

Jaja känns ok att ha cashat ut, tänker spela oseriöst och ytterst lite fram till i höst då en ny seriös satsning skall ske.

Tänkte mest köra spelteori och läsa 4-5 böcker som sammla damm under sommaren, signade up som 2'nd level på cardrunners oxå, får se om det ger nånting, är du medlem där?

Jao,Jao men jag lider lite av samma symtom som du gjorde förut.

jag spelar på en nivå jag känner mig bekväm på och där variansen för mig är ytterst liten, behöver tvinga mig själv att levla för att utvecklas.

Några tips om hur detta lättast sker?

Postad
U go girl!! själv har jag nyss cashat ut typ halva rullen, löst mclånet, köpt en massa onödiga pryttlar, samt en hjäm för drygt 6K.

som det skulle hjälpa min vattensskalle, skulle nog bara vara nyttigt om den studsade lite i asfalten under sommarmånaderna här.

Hur gör du själv med dina 164K? har du konsumerat upp det, eller ligger de på "pokerkontot" och dammar ?

Jaja känns ok att ha cashat ut, tänker spela oseriöst och ytterst lite fram till i höst då en ny seriös satsning skall ske.

Tänkte mest köra spelteori och läsa 4-5 böcker som sammla damm under sommaren, signade up som 2'nd level på cardrunners oxå, får se om det ger nånting, är du medlem där?

Jao,Jao men jag lider lite av samma symtom som du gjorde förut.

jag spelar på en nivå jag känner mig bekväm på och där variansen för mig är ytterst liten, behöver tvinga mig själv att levla för att utvecklas.

Några tips om hur detta lättast sker?

När jag har levlat så har det i stort sett varit olyckshändelser, så jag har ingen aning om hur man egentligen ska gå till väga. Men man kan ju göra så att man avsätter till exempel allt man har spelat in på två veckor till att prova på en högre nivå. Vad gäller pengarna som jag har spelat in så har jag i stort sett bara lagt dem på hög. Jag har "allt" som jag behöver och vill ha. Men jag låter bli att ha några större summor på konton i cybervärlden. Dels finns ju risken för hackare och dels finns ju risken att man får ett slaganfall efter alla utdragningar, och om man har pengar på spelkonton kanske inte frugan lyckas få tag på dem.

Vad gäller pokerlitteratur och Cardrunners och sånt så tycker jag att det är rent lurendrejeri. Allt man kan behöva finns att tillgå gratis på forum, och det bästa sättet att lära sig är att spela själv. Jag tänker inte göra Karin Lundgren rik genom att köpa hennes "alster" och pissa bort pengar.

Postad

Hmm, hittills i dag har jag spelat 0 händer. Det blir ofta så här. Efter en hyfsad plusdag blir jag rädd och tveksam. Jag vill verkligen spela, men vill absolut inte backa. Någon sorts mental spärr dyker upp. Vi får se om jag orkar ta tag i det här nu.

Postad
Jag tänker inte göra Karin Lundgren rik genom att köpa hennes "alster" och pissa bort pengar.

Lolla mig, det här är fan signaturmaterial. :-D

Unibet ville förresten ge mig $500 för bara 300 VIP, antar att dom saknar mig lite mer. :roll:

Postad
Lolla mig, det här är fan signaturmaterial. :-D

Unibet ville förresten ge mig $500 för bara 300 VIP, antar att dom saknar mig lite mer. :roll:

Kolla mejlen. Jag fick också det erbjudandet, men de hade klantat sig. Det ska vara 3 000 VIP/$500. Om de nu inte blåser mig...

Postad
När jag har levlat så har det i stort sett varit olyckshändelser, så jag har ingen aning om hur man egentligen ska gå till väga. Men man kan ju göra så att man avsätter till exempel allt man har spelat in på två veckor till att prova på en högre nivå. Vad gäller pengarna som jag har spelat in så har jag i stort sett bara lagt dem på hög. Jag har "allt" som jag behöver och vill ha. Men jag låter bli att ha några större summor på konton i cybervärlden. Dels finns ju risken för hackare och dels finns ju risken att man får ett slaganfall efter alla utdragningar, och om man har pengar på spelkonton kanske inte frugan lyckas få tag på dem.

Vad gäller pokerlitteratur och Cardrunners och sånt så tycker jag att det är rent lurendrejeri. Allt man kan behöva finns att tillgå gratis på forum, och det bästa sättet att lära sig är att spela själv. Jag tänker inte göra Karin Lundgren rik genom att köpa hennes "alster" och pissa bort pengar.

Jao men vet inte riktigt om jag håller med dig riktigt med litteraturbiten där, för mig var det iaf så att det var först när jag läst ett par böcker som jag gick från förlorande till marginellt vinnande spelare, kan vara att jag var helt grön inom pokern oxå, så lite nytta gör de helt klart.

Hur det är då man kan grunderna kring spelet törs jag inte riktigt svara på, men visst är det så att practice by doing ger en del även fast det i mitt fall blir att man typ robotspelar på samma nivå månad in å ut och då ger ju inte det så mycket gällande utveckling heller.

Ja vi får väl se vad som händer, man kanske får gnugga ihop dollar så man kan hyra dig som coach under några tillfällen eller nåt.

Förresten såg att du gick från travet till pokern, har liknande bakgrund, spelar du någonting nuförtiden??

Postad
Förresten såg att du gick från travet till pokern, har liknande bakgrund, spelar du någonting nuförtiden??

Nej, det känns inte värt det när man inte har tid/lust att hänga med i travvärlden. Varför spela när man inte ens har hört talas om hälften av hästarna? Men jag ska försöka ta med farsan till Valla någon gång den närmaste tiden. Vi har haft som tradition att alltid åka dit dagen före Elitloppet, men i år bangade jag.

Postad
Kolla mejlen. Jag fick också det erbjudandet, men de hade klantat sig. Det ska vara 3 000 VIP/$500. Om de nu inte blåser mig...

Mycket riktigt, fick ett mail där de rättade sitt misstag. Orka spela ihop 3000 VIP på en riggad skitsajt...