Gå till innehåll

Cleburne - blivande massmördare


Cleburne

Är Cleburne forumets jobbigaste gnällspik?  

402 medlemmar har röstat

  1. 1. Är Cleburne forumets jobbigaste gnällspik?

    • Ja, dö din fan!
      131
    • Ja, men jag vet hur det känns.
      35
    • Nej, allt är ju riggat.
      79
    • Nej, finns många som är värre.
      35
    • Jag jobbar för en pokersajt och hatar alla som ifrågasätter.
      14
    • Vem bryr sig?
      108


Recommended Posts

Härligt att du e tebax! forumets största profil alla kategorier.

Du och Pf är lite som dödarn och pokermagazine, det absolut första man läser och dessutom den enda tråd som man kan läsa om å om igen å sitta å garva åt, sorry Cleb, We shall overcome!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 1,7k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Härligt att du e tebax! forumets största profil alla kategorier.

Du och Pf är lite som dödarn och pokermagazine, det absolut första man läser och dessutom den enda tråd som man kan läsa om å om igen å sitta å garva åt, sorry Cleb, We shall overcome!!

 

 

Word!

Bästa liknelsen på länge :-P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan tilläggas att jag blir väldigt glad (och förvånad) när folk skriver så mycket trevliga saker här. Och förresten är det trist att Djens vill ta bort sin dagbok, men du vet säkert att du har många "sympatisörer" här på forumet - så lägg inte ned dagboken.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jaha, in med 2 700kr och NL50-grind ett tag. Och visst sket det sig. Jag låg plus något inköp när jag började springa in den vanliga skiten. När jag floppade topset med AA och torskade mot stege kände jag tilten komma smygande och provade något nytt. Jag öppnade fyra NL100-bord och tänkte vinna tillbaka pengarna snabbt. Hur korkad får man bli egentligen? Nu gick det visserligen och jag ligger plus typ $60 för dagen, men har ändå en fet idiot-stämpel i pannan. En sak har jag dock märkt (inte bara nu utan även tidigare) och det är att motståndet på NL100 inte är ett dugg bättre än på NL50. Om jag hade varit smart så hade jag spelat en aning högre än jag gör nu och antagligen vunnit mer pengar sammanlagt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag måste förresten passa på att tacka Kfluffie. Jag hade varit inne på YouTube tidigare och kollat på pokerrelaterade saker, men hade inte riktigt fattat hur mycket som fanns där. Numera brukar jag lyssna på musik där och visst är det smidigt och bra, men samtidigt känner jag mig lite smutsig när jag gör det. En del av tjusningen med att lyssna på oldies är ju att man måste fippla med skivspelaren och anstränga sig lite.

 

När det gäller musik så anser jag att det inte har kommit något som är värt att lyssna på sedan början av 1990-talet. Min syn på rap och hiphop är ungefär som man såg på jazz när den först kom till Sverige – ”dekadent negermusik som har en negativ inverkan på tankeförmågan och som kan leda till allvarliga skador på intellektet”. Klassisk countrymusik är nöten, men jag är även svag för 80-talshårdrock, dock inte stenhård metal. Jag har som grundkrav att det åtminstone måste finnas en melodi!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag måste förresten passa på att tacka Kfluffie. Jag hade varit inne på YouTube tidigare och kollat på pokerrelaterade saker, men hade inte riktigt fattat hur mycket som fanns där. Numera brukar jag lyssna på musik där och visst är det smidigt och bra, men samtidigt känner jag mig lite smutsig när jag gör det. En del av tjusningen med att lyssna på oldies är ju att man måste fippla med skivspelaren och anstränga sig lite.

 

När det gäller musik så anser jag att det inte har kommit något som är värt att lyssna på sedan början av 1990-talet. Min syn på rap och hiphop är ungefär som man såg på jazz när den först kom till Sverige – ”dekadent negermusik som har en negativ inverkan på tankeförmågan och som kan leda till allvarliga skador på intellektet”. Klassisk countrymusik är nöten, men jag är även svag för 80-talshårdrock, dock inte stenhård metal. Jag har som grundkrav att det åtminstone måste finnas en melodi!

 

Mao så gillar du Ozzy, Maiden och liknande? :D:D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag måste förresten passa på att tacka Kfluffie. Jag hade varit inne på YouTube tidigare och kollat på pokerrelaterade saker, men hade inte riktigt fattat hur mycket som fanns där. Numera brukar jag lyssna på musik där och visst är det smidigt och bra, men samtidigt känner jag mig lite smutsig när jag gör det. En del av tjusningen med att lyssna på oldies är ju att man måste fippla med skivspelaren och anstränga sig lite.

 

När det gäller musik så anser jag att det inte har kommit något som är värt att lyssna på sedan början av 1990-talet. Min syn på rap och hiphop är ungefär som man såg på jazz när den först kom till Sverige – ”dekadent negermusik som har en negativ inverkan på tankeförmågan och som kan leda till allvarliga skador på intellektet”. Klassisk countrymusik är nöten, men jag är även svag för 80-talshårdrock, dock inte stenhård metal. Jag har som grundkrav att det åtminstone måste finnas en melodi!

 

Här är nöten Cleb

klassisk hellbilly country rock'n roll music, Hank går som en iller fram och tillbaka i min playlist då jag lirar, funkar avtiltande för mig iaf.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Här är nöten Cleb
klassisk hellbilly country rock'n roll music, Hank går som en iller fram och tillbaka i min playlist då jag lirar, funkar avtiltande för mig iaf.

 

Mja, jag kanske är ytlig, men hillbillyrock klingar inte riktigt rätt för mig. Mer Johnny Horton, Johnny Cash, Lynn Anderson, Glen Campbell, Roger Miller o.d. Det beror nog mycket på att det var det som jag växte upp med. När jag var ung och alla lyssnade på Mad-donna och sånt satt jag och diggade "Rhinestone Cowboy"... Min favoritlåt alla kategorier är "Country Roads" - men inte med John Denver utan med Lynn Anderson.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det "dumma" med musik är att det är rätt svårt att dela med sig av den eftersom det till så stor del handlar om känslor. Jag kommer till exempel alltid att älska "Truly Madly Deeply" av Savage Garden eftersom den påminner mig om mina resor till Barbados. När man ber någon lyssna på något så blir det ofta bara knas av det hela.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det "dumma" med musik är att det är rätt svårt att dela med sig av den eftersom det till så stor del handlar om känslor. Jag kommer till exempel alltid att älska "Truly Madly Deeply" av Savage Garden eftersom den påminner mig om mina resor till Barbados. När man ber någon lyssna på något så blir det ofta bara knas av det hela.

 

Sant men de människor som inte känner något av att höra Cash mullra tror jag är lätträknade, den mannens röst är som en åskkäpp i hjärtat..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nått lurt är det med sajterna iaf. Tror knappast att det går rätt till.

Satt på NL200 idag, Gör en standardraise på 4BB med 78s. BB synar flop

569. Jag c-bettar. BB reraisar. Jag reraisar igen. Han ställer, visar upp T5.

In med 200 nya friska. Några händer senare samma visa med AJ mot 78off på AJ9.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nått lurt är det med sajterna iaf. Tror knappast att det går rätt till.

Satt på NL200 idag, Gör en standardraise på 4BB med 78s. BB synar flop

569. Jag c-bettar. BB reraisar. Jag reraisar igen. Han ställer, visar upp T5.

In med 200 nya friska. Några händer senare samma visa med AJ mot 78off på AJ9.

 

Det var nog en bot :shock:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nått lurt är det med sajterna iaf. Tror knappast att det går rätt till.

Satt på NL200 idag, Gör en standardraise på 4BB med 78s. BB synar flop

569. Jag c-bettar. BB reraisar. Jag reraisar igen. Han ställer, visar upp T5.

In med 200 nya friska. Några händer senare samma visa med AJ mot 78off på AJ9.

 

Har du gått upp rejält i nivå nyligen? Att allt inte står rätt till behöver jag väl knappast kommentera längre, fast det gör jag ändå. Det komiska är ju att man betalar rätt grova summor varje månad till företag som blåser en på flera olika sätt. Först har vi raken - och sen har vi riggen... Men man får trösta sig med att man faktiskt plussar, och "räddar" en del pengar genom att plocka ut dem ur sajternas genomkorrupta system.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har förresten råkat "hitta" lite pengar på en sajt. Jag loggade in på Eurobet-kontot för att skicka ett mejl, och där fanns det 174kr. Det måste vara pengar som trillat in sen jag spelade där senast. En del av mig vill leka med dem och se vad det kan bli - men en annan del vill plocka ut dem direkt så att man slipper spela där. Vi får väl se...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har du gått upp rejält i nivå nyligen? Att allt inte står rätt till behöver jag väl knappast kommentera längre, fast det gör jag ändå. Det komiska är ju att man betalar rätt grova summor varje månad till företag som blåser en på flera olika sätt. Först har vi raken - och sen har vi riggen... Men man får trösta sig med att man faktiskt plussar, och "räddar" en del pengar genom att plocka ut dem ur sajternas genomkorrupta system.

 

Jo, jag har kört lite högre på sistone, men det är slut med det nu,

Jag har plockat ut större delen av rullen. Det finns vettigare saker att syssla med än att sitta och dra iväg en massa tusenlappar mot folk som "gissar" rätt på vad som ska komma.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...