Gå till innehåll

Storturnering i Malmö den 10/9-11/9!


integrito

Recommended Posts

haha, ni e för goa :D , ok, jag har kanske varit lite otydlig.

här presenteras vad som kommer att finnas på fikan;

300 bullhalvor med philadelfiaost, korv, och sallad + ett antal extra bullar till lite senare i turneringen. en massa finska pinnar och havreflarn (till er som vill ha protein ;) )

Kaffe och läsk hela dagen hur mycket man vill, choklad i massor (sponsrat av marabou) och till sist en massa päron och äpplen.

 

till er som vill käka mer till senare på kvällen kommer vi att ha lite baguetter till självkostnadspris.

 

hoppas detta blir bra :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

haha, ni e för goa :D , ok, jag har kanske varit lite otydlig.

här presenteras vad som kommer att finnas på fikan;

300 bullhalvor med philadelfiaost, korv, och sallad + ett antal extra bullar till lite senare i turneringen. en massa finska pinnar och havreflarn (till er som vill ha protein ;) )

Kaffe och läsk hela dagen hur mycket man vill, choklad i massor (sponsrat av marabou) och till sist en massa päron och äpplen.

 

till er som vill käka mer till senare på kvällen kommer vi att ha lite baguetter till självkostnadspris.

 

hoppas detta blir bra :)

 

Mycket bra specificering!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag undrar en sak det där med 2 rebuys används det ofta så måste man ta med sig mer än de där 600 kr för att komma nån vart i turneringen?

 

Hej hejsan ;) , eftersom det inte är någon addon så anser jag inte att man behöver mer än de 600. Du kan alltså inte köpa till dig mer chips utan att spelat bort alla du har från start. Rebuyn är bara första timmen så om man inte gillar det så är det bara och vänta ut den egentligen. Och ja, vi använder ofta rebuys första timmen på våra turneringar, har man satt av en hel dag för turneringsspel och åker på en bad-beat första timmen så tycker vi om möjligheten att få köpa in sig igen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...