jey24 Postad 13 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 13 Augusti , 2006 Man får inga tells på spelare, mer än att man ser siffror som varierar. Riktig poker går ut på att kunna se hur en människa reagerar på olika situationer + att man är duktig på att lösa mattematiken. Visst kan man lära sig vissa spelares mönster, och på så sätt göra en avvägning vad spelaren försöker göra, men det kan man också göra in real life, men där har du också reaktionen från en spelare. Det här inlägget ska ligga i tråden som handlar om poker på nätet. Den har bara 56sidor att läsa och 400 svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jojje2k Postad 13 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 13 Augusti , 2006 så länge jag tjänar pengar så spelar det ingen roll för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jey24 Postad 13 Augusti , 2006 Författare Rapport Share Postad 13 Augusti , 2006 Inte för att verka kaxig eller överlägsen, men hur många har egentligen spelat poker på ett riktigt bord? Alltså inte med polarna eller med ett större sällskap, utan ett riktigt bord. Och jag är rätt säker på att någon kommer att börja prata om att alla bord är riktiga, men så här menar jag. En person som är dealer till yrke, och en lokal som drivs med intäkter av spelet. Det är en helt annan sak när man sitter där och spelar än när man är i sitt lilla datorrum. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
_Dogge_ Postad 13 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 13 Augusti , 2006 Jaha? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bLaZzerK Postad 13 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 13 Augusti , 2006 Förstår inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
joeki Postad 13 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 13 Augusti , 2006 Kanske har fel men är inte det här killen som sa att folk som inte trodde på rigg var idioter? Sorry om jag har fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Swalling Postad 13 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 13 Augusti , 2006 Bara undrar varför du skriver det här? Går det dåligt eller är du irriterad på alla unga killar som blivit miljonärer på nätet? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jojje2k Postad 13 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 13 Augusti , 2006 jo denna kille har bara skrivit idiotinlägg Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Phew Postad 13 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 13 Augusti , 2006 Inte för att verka kaxig eller överlägsen, men hur många har egentligen spelat poker på ett riktigt bord? Alltså inte med polarna eller med ett större sällskap, utan ett riktigt bord. Och jag är rätt säker på att någon kommer att börja prata om att alla bord är riktiga, men så här menar jag. En person som är dealer till yrke, och en lokal som drivs med intäkter av spelet. Det är en helt annan sak när man sitter där och spelar än när man är i sitt lilla datorrum. Jag har aldrig spelat sån poker som du pratar om och jag tänker nog aldrig göra det heller. Internetpoker regerar tycker jag! Vaför är du egentligen intresserad av att veta hur många som spelat poker på riktiga bord med dealer och sånt? Skriver du avhandling i ämnet eller nåt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gäst Postad 13 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 13 Augusti , 2006 Inte för att verka kaxig eller överlägsen, men hur många har egentligen spelat poker på ett riktigt bord? Alltså inte med polarna eller med ett större sällskap, utan ett riktigt bord. Och jag är rätt säker på att någon kommer att börja prata om att alla bord är riktiga, men så här menar jag. En person som är dealer till yrke, och en lokal som drivs med intäkter av spelet. Det är en helt annan sak när man sitter där och spelar än när man är i sitt lilla datorrum. Då tillhör jag den skaran som aldrig har spelat poker i så fall. Det enda live jag har spelat är typ homegames osv. Visst är det skillnad på livespel och onlinespel men att säga att onlinepoker inte är riktig poker är ju bara löjligt. Antingen har du torskat en massa online när du försök göra en massa hjältespel eller så är du barar dum i huvudet. Personligen tror jag på en kombination. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 13 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 13 Augusti , 2006 Klart Intrernetpoker är "riktig" poker (livespelare hävdar motsatsen) Klart tävlingspoker är "riktig" poker (cashgamespelare hävdar motsatsen) Klart Texas är "riktig" poker (mörkpokerspelare hävdar motsatsen) Det är bara varianter av "riktig" poker, och bra pokerspelare har förmågan att anpassa sig efter förutsättningarna. Sedan kan man ha mer eller mindre lätt för olika delar av "riktig" poker. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
carl_nica Postad 13 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 13 Augusti , 2006 Bara undrar varför du skriver det här? Går det dåligt eller är du irriterad på alla unga killar som blivit miljonärer på nätet? Jag tror det går dåligt för honom på online poker och försöker hitta en orsak till att han inte vinner. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 13 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 13 Augusti , 2006 snälla inför 1veckas karantän på användare innan de får posta! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Katt3n Postad 13 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 13 Augusti , 2006 Fotboll på konstgräs är inte riktig ishockey! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Henkeman Postad 13 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 13 Augusti , 2006 Fotboll på konstgräs är inte riktig ishockey! så sant, så sant.. jag har aldrig sett på det på det sättet förut... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jey24 Postad 13 Augusti , 2006 Författare Rapport Share Postad 13 Augusti , 2006 Som sagt, det är lätt för er att sitta där och verka coola och vinna hela tiden. Ut på riktiga bord. Gör ni samma sak när det kommer till sex? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tartuffe Postad 13 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 13 Augusti , 2006 Som sagt, det är lätt för er att sitta där och verka coola och vinna hela tiden. Ut på riktiga bord. Gör ni samma sak när det kommer till sex? Varför ut på "riktiga" bord när de virtuella betalar så bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
psykologen Postad 13 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 13 Augusti , 2006 Klart Intrernetpoker är "riktig" poker (livespelare hävdar motsatsen)Klart tävlingspoker är "riktig" poker (cashgamespelare hävdar motsatsen) Klart Texas är "riktig" poker (mörkpokerspelare hävdar motsatsen) Klassikt exempel på Stora pojkar som beteér sig som små. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Katt3n Postad 13 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 13 Augusti , 2006 Ut på riktiga bord. Gör ni samma sak när det kommer till sex? Har inte sex på bord så ofta. Inte på konstgräs heller om jag skall vara ärlig. Fast skall man ha sex på bord så bör man nog ha ett riktigt bord, så det inte rasar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
_Dogge_ Postad 13 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 13 Augusti , 2006 Verka coola? Vi undrar bara va f*n du får ut av de här? Tror alla som inte spelat "riktig" poker innerst inne vill va som dej! Men vi e helt enkelt inte tillräckligt häftiga, istället så håller vi oss till våran låtsas poker.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jey24 Postad 13 Augusti , 2006 Författare Rapport Share Postad 13 Augusti , 2006 Ut på riktiga bord. Gör ni samma sak när det kommer till sex? Har inte sex på bord så ofta. Inte på konstgräs heller om jag skall vara ärlig. Fast skall man ha sex på bord så bör man nog ha ett riktigt bord, så det inte rasar. Nu förstår jag inte längre vad du pratar om. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Katt3n Postad 13 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 13 Augusti , 2006 Nu förstår jag inte längre vad du pratar om. Var inte orolig, det är ganska vanligt. Jag förstår inte riktigt varför "riktiga" bord skulle vara tuffare och mer macho dock. Hade jag haft någon form av snoppstorleks-issues så hade jag inte valt att fippla med kort för att visa mig utan snarar kört snabba bilar ut för stup eller nåt. Vad är du ute efter? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gregcadillac Postad 13 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 13 Augusti , 2006 Jag tror det går dåligt för honom på online poker och försöker hitta en orsak till att han inte vinner. Calle jag tror du skriver det här för att dölja dina patetiska pokekunskaper Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 13 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 13 Augusti , 2006 Jag har spelat på ett riktigt bord... woohoo (= Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MajkTheBike Postad 13 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 13 Augusti , 2006 Som sagt, det är lätt för er att sitta där och verka coola och vinna hela tiden. Ut på riktiga bord. Gör ni samma sak när det kommer till sex? Det föds ett Troll varje dag, använd kondom /Socialstyrelsen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts