busen Postad 4 Januari , 2005 Rapport Postad 4 Januari , 2005 Hallå allihopa! Kom att tänka på det här när ja satt o lira igår kväll. Jag kör nästan uteslutande lounge eller house som bakgrundsmusik när jag spelar. Vad föredrar ni och finns det kanske någon speciell musikstil att föredra? Kan tänka mig att ex. techno gör en mer aggressiv Ville oxå tacka för ett grymt bra forum. Citera
Tamdam Postad 4 Januari , 2005 Rapport Postad 4 Januari , 2005 Here you go Vilken musikstil lyssnar ni på? Citera
PREVARANT Postad 4 Januari , 2005 Rapport Postad 4 Januari , 2005 Drömmare drömmareeeeeeeeeee drrrrrööööööömmmmmmmmmm aaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrreeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee det är inte lätt o vara drrrrrrrömmmaaaaaaarrrreeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee * Ett litet mellanslag för forumetbredden, kanske - QoS * Citera
Nickefik Postad 4 Januari , 2005 Rapport Postad 4 Januari , 2005 Jag kör in min Aqua-skiva och sätter igång Barbiegirl och trycker på repeat..... Citera
eurythmech Postad 4 Januari , 2005 Rapport Postad 4 Januari , 2005 Lugn musik, Beth Orton, Sophie Zelmani, Frank Black, Anna Ternheim, Lars Vinnerbäck, Jakob Hellman mm Citera
Knapp_0 Postad 4 Januari , 2005 Rapport Postad 4 Januari , 2005 Kheops, Shurik'n, IAM, Def Bond, Fonkey Family, Akenathon är väl självklara val även vid pokerspel. Som i "Nes sous la meme etoile": "Pourquoi fortune et infortune pourquoi suis je né Les poches vides pourquoi les siennes sont elles pleines de tunes Pourquoi j´ai vu mon père en cyclo partir travailler Juste avant le sien en trois pièces gris BMW... " Citera
Betterman Postad 4 Januari , 2005 Rapport Postad 4 Januari , 2005 Slipknot får mig att behålla aggressiviteten i mitt spel! Citera
devalanteriel Postad 4 Januari , 2005 Rapport Postad 4 Januari , 2005 Live-inspelning från QoS rullar runt i Nussemans marker i aac. Citera
Keno Postad 4 Januari , 2005 Rapport Postad 4 Januari , 2005 Mestadels aggressiv musik som heavy metal osv. Lyssnade på Mark Knopfler både när jag lirade online och när vi lirade live förut men vi kom fram till att det var EV- =) Citera
Johbe Postad 4 Januari , 2005 Rapport Postad 4 Januari , 2005 Har flummat in på den lite mer extrema hårdrocken... just nu är det Naglfar, Immortal, Emperor m.fl som poppas mest. Citera
summlan Postad 4 Januari , 2005 Rapport Postad 4 Januari , 2005 Live - Awake albumet går på repeat när ja spelar. Citera
worim Postad 4 Januari , 2005 Rapport Postad 4 Januari , 2005 Architect - I Went Out Shopping To Get Some Noise är en skiva som passar utmärkt att spela poker till... Citera
Hjort Postad 4 Januari , 2005 Rapport Postad 4 Januari , 2005 Jag har tyvärr lite svårt att lyssna på musik samtidigt och lira. Konstigt nog så funkar det att skriva inlägg här samtidigt som jag lirar tre stycken shorthandedbord. Citera
McGambler Postad 4 Januari , 2005 Rapport Postad 4 Januari , 2005 En annan lyssnar nog mest på High stakes-Winnerbäck och lite Tilt-Electric six... Citera
vivi Postad 8 Januari , 2005 Rapport Postad 8 Januari , 2005 Jag gillar nog mest att ha en gura själv i knät och plinka lite finurliga melodier. Det funkar en bit in på kvällen, tills maran börja rida... Citera
dominator Postad 8 Januari , 2005 Rapport Postad 8 Januari , 2005 Guran klinkas det ibland på, precis som vivi sa. Annars är det hårdrock som gäller. bl.a w.a.s.p som någon nämnde. Dio, Priest, Gunsen, Mercyful Fate. Och även mycket gammal Thrash så som Metallica (oldschool), Overkill, Testament, Exodus. m.m Citera
Animaniac Postad 12 Januari , 2005 Rapport Postad 12 Januari , 2005 Hej alla, dags för mitt första inlägg efter lång tid av tystnad Först och främst, tack för ett strålande forum, jag har lärt mig hur mycket som helst bara av att läsa alla trådar och fått många sköna garv av vissa Vad gäller musiken så blir det mest Death Metal á la Cannibal Corpse, Vader, Deicide, Morbid Angel eller Black Metal, Old man's child, Mayhem, Immortal, Marduk, Dark Funeral etc... Händer att även jag plinkar på guran medan jag spelar, men det brukar inte vara så populärt hos grannarna att jag spelar 'Hammer Smashed Face' på högsta volym när jag drar hem en stor pott Citera
Clarre Postad 16 Januari , 2005 Rapport Postad 16 Januari , 2005 Precis nu lyssnar jag på Evil's Toy under Pokerforum-turneringen. Citera
Inexplicable Postad 16 Januari , 2005 Rapport Postad 16 Januari , 2005 Underworld är lagom softish, deras alla album förutom senaste är bra. Beaucup fish, Dark & Long, Second Thoughest in the infants, Everything everything. Citera
GsusSWE Postad 24 Januari , 2005 Rapport Postad 24 Januari , 2005 O.A.R - Crazy Game of Poker... ... på repeat hela tiden.. den svänger ju i tempo och är 8 minuter lång så man blir ändå aldrig less på den!!! Citera
cafka Postad 25 Januari , 2005 Rapport Postad 25 Januari , 2005 Just nu: I'AM - Revoir Un Printemps LP. Citera
thorn Postad 22 Juli , 2005 Rapport Postad 22 Juli , 2005 Mycket Explosions in the sky, Goodspeed you balck emperor, Silver mt. Zion och sånt. Annat trippigt som Shpongle går hem också. Citera
käkably Postad 22 Juli , 2005 Rapport Postad 22 Juli , 2005 intrumentalt och gärna dämpat. dessa soundtracks går ofta runt i skivspelaren: Risky Business - Tangerine dream Silent hill 2 - Akira Yamaoka Le Grand Bleu - Eric Serra Hana bi/Sonatine - Joe Hisaishi Monster - BT ... och Neil Young funkar ju alltid! Citera
Recommended Posts