XaaL Postad 14 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 14 Augusti , 2006 Är denna värd 4500kr? Batteritid 30 min. Klistar lite av spec. SONY VAIO P4, 2.66GHz, 448MB RAM, 40GHD, CD-RW/DVD, 15” Model PCG-FRV25 Processor Intel® Pentium® 4 processor 2.66GHz1 Cache Memory 512 KB integrated on-die level 2 Bus Speed 533 MHz LCD 15” XGA (1024x768) TFT display Graphics ATI RADEON IGP 345M 64MB (shared) Memory 448 MB DDR SDRAM , expandable to 1024MB Hard Drive 40 GB, hard drive Var hitta du den? Den ser ju bra ut fast batteriet suger väl hårt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
_Dogge_ Postad 14 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 14 Augusti , 2006 En Acer 3003wlmi. 512mb ram 15,4" 3000+ sempron processor 60gb hdd dvd/cd brännare. Kan köpa den för ca 5k, värt de? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
XaaL Postad 14 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 14 Augusti , 2006 En Acer 3003wlmi.512mb ram 15,4" 3000+ sempron processor 60gb hdd dvd/cd brännare. Kan köpa den för ca 5k, värt de? Och var får du tag på den? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kfluffie Postad 15 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 15 Augusti , 2006 En Acer 3003wlmi.512mb ram 15,4" 3000+ sempron processor 60gb hdd dvd/cd brännare. Kan köpa den för ca 5k, värt de? Och var får du tag på den? Han köper den av sig själv: http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?t=32316 Köpte du den Dogge men fann dig inte riktigt nöjd? MVH //KF Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mawam Postad 15 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 15 Augusti , 2006 lång jävla pricerunner länk(pricerunner sökning på lägsta pris) lång jävla elgiganten dito (elgiganten sökning på bärbara) orkar ej fortsätta men testa sök lite ska du nog se att du hittar billigare och bättre samt med garanti. men som sagt dina pengar så du gör som du vill. plus vad kostar ev extra minnessticka som du skulle ploppa i? samt ev reperation på datorn om den går sönder om 1-2mån... ryser på bara tanken baller edit - vänligen använd URL knappen och taggarna ni som funderar på begangnade bör kolla vad ni får för ny för samma peng... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
_Dogge_ Postad 15 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 15 Augusti , 2006 Eftersom min polare inte e medlem på PF så erbjöd jag mig att lägga ut den. Kanske ser dumt ut men tyckte inte de va ngt fel med de.. Han la ut den på blocket( där jag tycker ni som letar ny data borde leta) å jag la ut den här när ja endå e inne titt som tätt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
masterplan Postad 15 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 15 Augusti , 2006 Min Dell som skulle levereras senast den 23 augusti skickades redan i söndags. Eftersom jag bor utomlands går den till mina föräldrars adress och ett litet bekymmer har uppstått. Farsan (den står i hans namn) är inte hemma imorgon eller på torsdag och jag misstänker att den dyker upp någon av dessa dagar. Hur fungerar det då...? Gör fraktbolaget (DHL?) några försök innan dom skickar tillbaka datorn till avsändaren eller kan man hämta den på någon paketterminal istället? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
_Dogge_ Postad 15 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 15 Augusti , 2006 Vad jag vet så ska den gå att hämta ut av personen i fråga på ngt närliggande plats när tid finns om han inte är hemma när de plingar på dörren.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mawam Postad 15 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 15 Augusti , 2006 Hur fungerar det då...? Gör fraktbolaget (DHL?) några försök innan dom skickar tillbaka datorn till avsändaren eller kan man hämta den på någon paketterminal istället? har kört för liknande fraktbolag och där (och även DHL tror jag) gjorde vi 3 försök innan personen ifråga fick ev hämta... dock brukar det gå bra att ändra lev. adress till önskad (ex granne lr liknande som är hemma) om du bara ringer och snackar med dem! dock har de 2 senaste dell datorerna jag beställt blivit utleverade via schenker (tror dell slutat med DHL) och jag är lite osäker på hur de gör, har du lämnat ditt telenr. så bör de iaf ringa innan för att dubbelkolla ev lev önskemål Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kollikock Postad 16 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 16 Augusti , 2006 Min Dell som skulle levereras senast den 23 augusti skickades redan i söndags. Eftersom jag bor utomlands går den till mina föräldrars adress och ett litet bekymmer har uppstått. Farsan (den står i hans namn) är inte hemma imorgon eller på torsdag och jag misstänker att den dyker upp någon av dessa dagar. Hur fungerar det då...? Gör fraktbolaget (DHL?) några försök innan dom skickar tillbaka datorn till avsändaren eller kan man hämta den på någon paketterminal istället? Jag fick ett paket levererat hem av DHL för en månad sedan, men jag låg och sov och hörde inte när de ringde på dörren. Men när jag gick ut senare på dagen så låg det en liten lapp utanför min dörr där det stod något om DHL och ett paket till mig och att det var lämnat till min granne tvärs över. Det hade stått hos honom hela dagen och han var grymt nyfiken på vad det var och hade varit nära att öppna det flera gånger. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wingman Postad 16 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 16 Augusti , 2006 Hur fungerar det då...? Gör fraktbolaget (DHL?) några försök innan dom skickar tillbaka datorn till avsändaren eller kan man hämta den på någon paketterminal istället? har kört för liknande fraktbolag och där (och även DHL tror jag) gjorde vi 3 försök innan personen ifråga fick ev hämta... dock brukar det gå bra att ändra lev. adress till önskad (ex granne lr liknande som är hemma) om du bara ringer och snackar med dem! dock har de 2 senaste dell datorerna jag beställt blivit utleverade via schenker (tror dell slutat med DHL) och jag är lite osäker på hur de gör, har du lämnat ditt telenr. så bör de iaf ringa innan för att dubbelkolla ev lev önskemål Schenker ska enligt dell kontakta dig 1 dag innan leverans och berätta när dom ämnar dyka upp. Om den tiden/dagen inte passar så ska man kunna få byta dag i allafall, så det verkar hyfsat flexibelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Caines Postad 17 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 17 Augusti , 2006 Kan man köpa nytt grafikkort till sin bärbara dator, alltså något man trycker in i Usb kontakten eller på annat enkelt sätt monterar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mawam Postad 17 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 17 Augusti , 2006 Kan man köpa nytt grafikkort till sin bärbara dator, alltså något man trycker in i Usb kontakten eller på annat enkelt sätt monterar? grafikkort via USB, aldrig sett eller hört talas om...så nej. ta de saker du vill ha från början och räkna inte med att kunna byta ut saker i framtiden (mkt meck o mkt dyrt). minne är väl det jag vet man kan "hyffsat" lätt kan lägga till men att byta grafikkort/proc./ljudkort etc är nog dyrare och svårare än att köpa en helt ny laptop... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HasseA Postad 18 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 18 Augusti , 2006 Finns det någon bärbar datorn som har en skärm som klarar av 4 bord (normal storlek) utan att vara överlappade om man spelar på Prima och Ladbrokes? Snabbt svar uppskattas.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baller Postad 18 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 18 Augusti , 2006 leta efter 1600*1200 (eller mer) upplösning, ja det finns. då blir d inge overlapp om du kör mellanstorleken på fönstrena.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
masterplan Postad 18 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 18 Augusti , 2006 Jag fick precis hem min Dell Inspiron 6400 och allt är frid och fröjd bortsett från en punkt. En del bilder är...suddiga. Som t ex smiliesgubbarna här på pf.nu och dessutom alla logotyper längst upp på sidan. Vad göra för att korrigera det...? Jag kör upplösning 1680 x 1050. EDIT: Det fixade sig. Om fler upplever samma problem ---> Lösningen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HasseA Postad 18 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 18 Augusti , 2006 Tack Baller! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 20 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 20 Augusti , 2006 Nu ska jag köpa en laptop Ska ha det som pokerdator där jag kommer lira poker, snacka på msn, lyssna på musik, se på film och surfa på nätet i stort sett bara.. Enda kraven är att det är minst 1600*1200 upplösning och 1 GB i ram.. Sen så bör den va så billig som möjligt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 20 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 20 Augusti , 2006 Kan man inte få 1900*1200 skärm på dell 9400? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SLASKA Postad 20 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 20 Augusti , 2006 Hey. Någon som sitter inne med information om det finns någon riktigt bra dator med ca. 12" skärm och 1920*1200 i upplös? Vore kanon isåfall! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fudge Postad 20 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 20 Augusti , 2006 Dell 9400 finns med 1900*1200.. Men måste nog ringa till dem nuförtiden för å få den. Passa även på att fjäska till dig lite xtra saker! GL Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 20 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 20 Augusti , 2006 Dell 9400 finns med 1900*1200.. Men måste nog ringa till dem nuförtiden för å få den. Passa även på att fjäska till dig lite xtra saker! GL vad kan man fjäska till sig då? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rockefeller Postad 20 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 20 Augusti , 2006 Fick precis hem en sånhär: AMD Mobile Turion 64 ML-32 processor - 1.80GHz 2 x 512MB, PC2700 DDR333 80GB hard drive 8X IDE DVD+-R/RW dual format double layer (DL) 10/100 LAN, 56K modem, Mini PCI 802.11b/g (Titus) WLAN Digital media reader, 3 USB 2.0, FireWire, Tv-out ATI Radeon Xpress 200M 128MB 15.4-inch WXGA widescreen display panel - Brightview (BV) technology - 1280 x 800 1 års garanti 6450:- betalade jag, helnöjd! Enda flaskhalsen är kanske batteritiden och grafikkortet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stitchio Postad 20 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 20 Augusti , 2006 Fick precis hem en sånhär: AMD Mobile Turion 64 ML-32 processor - 1.80GHz 2 x 512MB, PC2700 DDR333 80GB hard drive 8X IDE DVD+-R/RW dual format double layer (DL) 10/100 LAN, 56K modem, Mini PCI 802.11b/g (Titus) WLAN Digital media reader, 3 USB 2.0, FireWire, Tv-out ATI Radeon Xpress 200M 128MB 15.4-inch WXGA widescreen display panel - Brightview (BV) technology - 1280 x 800 1 års garanti 6450:- betalade jag, helnöjd! Enda flaskhalsen är kanske batteritiden och grafikkortet. Köpt på blocket eller affär? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fudge Postad 20 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 20 Augusti , 2006 Du kan få lite allt möjligt, gratis frakt, avdrag på pris lr liknande.. Beror nog lite på vem säljaren e.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts