demme1 Postad 3 Januari , 2005 Rapport Postad 3 Januari , 2005 Ingen som spelat in det (på datorn) och kan dela med sig?Jag är inte begåvad med dessa moderna kanaler... tyvärr, jag trodde verkligen inte det skulle vara så här bra, så det blev ingen inspelning... men tji fick man... ångesten kryper i nacken.... Attans, jag kunde behöva skratta lite. Citera
SweCyrus Postad 3 Januari , 2005 Rapport Postad 3 Januari , 2005 Ok jag ska erkänna en sak...jag hade satt alarm på klockan för att jag inte skulle glöma bort det här....BRA GJORT!!! Citera
Elvis Postad 3 Januari , 2005 Rapport Postad 3 Januari , 2005 Jag gav upp efter två givar... Åh herregud. Säg bara att Soffi-Propp inte vann. Citera
Indrivaren Postad 3 Januari , 2005 Rapport Postad 3 Januari , 2005 Detta var tamefan det sämsta någonsin i svensk tv historia. Att dom inte ens gör lite research, speciellt den pinsamma kommentatorn. Sen var ju danskan rätt jobbig också och hur handikapad är man om dealern måste säga "Check or bet". Stängde av precis för detta var riktigt dåligt... Citera
Poque Postad 3 Januari , 2005 Rapport Postad 3 Januari , 2005 Var är Vince när man behöver han. Citera
quizz_kid Postad 3 Januari , 2005 Rapport Postad 3 Januari , 2005 var är nerläggningen av viasat när man behöver den... Citera
Indrivaren Postad 3 Januari , 2005 Rapport Postad 3 Januari , 2005 1500 spelare inne på tv3bet nu. Kanske tillkommer massa nya simmande pokerproffs nu Citera
Smitaren Postad 3 Januari , 2005 Rapport Postad 3 Januari , 2005 Åke Unger lär vinna WSOP 2005! Citera
Poque Postad 3 Januari , 2005 Rapport Postad 3 Januari , 2005 Åke unger skänker pengarna till Ystads IF?????? Asienkatastrofen, människor svälter världen över. Han skänker dem till sin son i stort sett. Citera
zamora Postad 3 Januari , 2005 Rapport Postad 3 Januari , 2005 Unger visade sig vara en riktig filantrop. Vinstpengarna sa gå till välgörenhet. Vad gör Åke? Fattiga barn? Cancerfonden? Amesty? Nej, han ger pengarna till grabbens handbollslag. jag känner för en dusch. Citera
lfx Postad 3 Januari , 2005 Rapport Postad 3 Januari , 2005 Poque: Asienkatastofen hade nog inte inträffat när detta program spelades in, men att skänka det till pojkens handbollslag är ganska skrattretande Citera
cafka Postad 3 Januari , 2005 Rapport Postad 3 Januari , 2005 Poque: Asienkatastofen hade nog inte inträffat när detta program spelades in, men att skänka det till pojkens handbollslag är ganska skrattretande Säg nåt som inte var skrattretande med programmet. Tycker det mer var pricken över i:et. Citera
EAK Postad 3 Januari , 2005 Rapport Postad 3 Januari , 2005 Åke unger skänker pengarna till Ystads IF?????? Asienkatastrofen, människor svälter världen över. Han skänker dem till sin son i stort sett. Det lär ju vara inspelat i förväg innan katastrofen. Jag hoppas att programmet ska höja fisknivån på nätet. Något annat kan programmet inte föra med sig. Citera
Rubicon Postad 3 Januari , 2005 Rapport Postad 3 Januari , 2005 Underbart program alltså! Sofia är Big blind. Preflop, ingen har höjt. "Sofia försöker lägga sig men får inte för dealern" Det är ju ingen dålig kalkon alltså... det är ju till och med svårt att göra en parodi på en pokerturnering roligare/med sämre kvalitet på spelet. Citera
Clarre Postad 3 Januari , 2005 Rapport Postad 3 Januari , 2005 Vi upptäckte det här "lysande" programmet först när det var 10 minuter kvar. Jag känner mig ganska tacksam för att jag inte visste om det tidigare Synnerligen uselt! Citera
Zporty Postad 3 Januari , 2005 Rapport Postad 3 Januari , 2005 Tittar så mycket jag kan på poker i vanliga fall, men den här produktionen(?) klarade jag bara fram till första reklampausen. Kastade mig sedan till datorn för att skicka ett mail till z-tv/viasat... Kommer nog sitta hela natten och vänta på svar. Citera
lfx Postad 3 Januari , 2005 Rapport Postad 3 Januari , 2005 tänkte precis samma sak Zporty, alla här borde skriva ett par rader till ZTV och säga vad vi tyckte om programmet.. Citera
SweCyrus Postad 3 Januari , 2005 Rapport Postad 3 Januari , 2005 Skönt att det började ett seriöst program efter iaf....om jag jämför alltså... det var Wrestling för er som slog av/över Citera
TotalFarsa Postad 3 Januari , 2005 Rapport Postad 3 Januari , 2005 Mailade Helt Ärligt efter deras premiär. Fan vad det programmet sög. Fick svar från producenten en timme senare. Så häng in there... /TF Citera
Rubicon Postad 3 Januari , 2005 Rapport Postad 3 Januari , 2005 Hittade startlistan i en annan tråd här på forumet, den om poker på dansk TV3 "Vill ni ha startlistan? Hittade nedanstående info via Google... DANMARK: Malene Hasselblad, Dan Rachlin, Sascha Dupont, Rune Klan, Morten Messerschmidt, Michael Sandstød, Mayianne Dinesen, Jason Watt og Rene Dif. NORGE: Idar Volvik, Snorre Rotbæk, Frode Birkeland, Hallvard Flatland, Rudy Claes, Karin Park og John Øde J. SVERIGE: Thomas Nordahl, Peter Henriksen, Per Carlen, Christer Anderson, Frederik Birging, Paolo Roberto, Soffia Wistam og Åke Unger" Citera
Indrivaren Postad 3 Januari , 2005 Rapport Postad 3 Januari , 2005 "Skandinaviens bästa pokerspelare 2004 ska koras bland 24 kända skandinavier. (Viasat) Hoppas verkligen inte personen tror att han/hon är Skandinaviens bästa pokerspelare 2004 efter det. Citera
Rah Postad 3 Januari , 2005 Rapport Postad 3 Januari , 2005 "Skandinaviens bästa pokerspelare 2004 ska koras bland 24 kända skandinavier. (Viasat) Hoppas verkligen inte personen tror att han/hon är Skandinaviens bästa pokerspelare 2004 efter det. Vad spelar det för roll vad vinnaren tror? Citera
anth Postad 3 Januari , 2005 Rapport Postad 3 Januari , 2005 SVERIGE: Thomas Nordahl, Peter Henriksen, Per Carlen, Christer Anderson, Frederik Birging, Paolo Roberto, Soffia Wistam og Åke Unger" Så herr Birging ska spela i ett senare avsnitt. Med lite tur så är Sofipropp kommentator då... Hur ofta höjde de mörkarna? Varannan pott? En gryta är mer seriös än det här. Vad blir nästa genidrag från ZTV? Korsord för dyslektiker? Schlagerfestival för autistiska? Hundra meter häck för polioskadade? Tänk, det är bara 3:e januari och årets sämsta TV-program är redan utsett. Det enda ställe det här programmet skulle passa in är som inslag i Monty Python eller Saturday Night Live. Citera
Arjuna Postad 3 Januari , 2005 Rapport Postad 3 Januari , 2005 Ja inte för att jag hade några förväntningar men att det skulle vara ett sömnpiller i den här klassen tror jag nog ingen kunde förutspå. Trots allt har vi fått oss några goda skratt och oförglömliga citat, bland annat i form av Sofias "Jag tror jag satsar några såna här... 1, 2, 3, 4..." Keep 'em comin' Viasat... Citera
Elvis Postad 3 Januari , 2005 Rapport Postad 3 Januari , 2005 Tror ni att Celebpoker sponsrade på något sätt? Tror ni i så fall att man kan få möta skandinaviska kändisar vid Celebpokers onlinebord? Eller är det att hoppas lite för mycket... Citera
Recommended Posts