Gå till innehåll

Information om poker i Örnsköldsvik!


cafka

Recommended Posts

  • Svars 57
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

förlåt förlåt att vi inte dök inte upp...vi blev 7stycken på vårat pokerbord, förlåt att jag och tifen sabbade erat spel, hade det varit min lägenhet hade 7+ era 5spelare fått vara med....frågade dem dock.

 

Detta var en skit kväll jag hade inte rätt med jing och jang...jag hade dålig energi tydligen, av säkert 4½ timmes spel fick jag 0pocket pairs och högsta kortet Q,J som jag såklart åkte ut på en all-in med, körde 3turneringar....riktigt ruttet, jag spelade tight som en röv men det funkade inte, K,3 var standard

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

förlåt förlåt att vi inte dök inte upp...vi blev 7stycken på vårat pokerbord, förlåt att jag och tifen sabbade erat spel, hade det varit min lägenhet hade 7+ era 5spelare fått vara med....frågade dem dock.

 

Detta var en skit kväll jag hade inte rätt med jing och jang...jag hade dålig energi tydligen, av säkert 4½ timmes spel fick jag 0pocket pairs och högsta kortet Q,J som jag såklart åkte ut på en all-in med, körde 3turneringar....riktigt ruttet, jag spelade tight som en röv men det funkade inte, K,3 var standard

 

Bad ass karma for me too. :lol: Tryckte all-in med QQ och blev efter lång betänketid synad av AQ.. och på floppen kom ett A. Hrrm.

 

vart i domsjö spelar ni vilken väg?

 

Hammarvägen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

NL Turnering 27/3 kl 19:00 - VALHALLA

 

Jepp, äntligen tillbaka, våra 12-manna tourneys. ;) 100 SEK buyin, inga rebuy. Spelas på ny plats, dock på Valhallavägen fortfarande. Anmäl intresse via PM eller MSN som vanligt.

 

(20/3) Mellan 1-3 platser lediga. Bara en vecka kvar nu! ;)

 

(13/3) Ca 7 platser lediga.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...
  • 1 month later...

NL Turnering/cash game SÖNDAG 5 juni kl 19:00 - VALHALLA

 

100 SEK buyin, rebuys kanske? Spelas på Valhallavägen som vanligt. Vi har 12 platser ungefär, men blir det färre än 10 kör vi nog cash game istället. :? Vi har iaf skaffat markerväska nu. ;)

 

Anmäl intresse via PM eller MSN som vanligt..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

NL Turnering SÖNDAG 19 juni kl 17:00 - VALHALLA

 

100 SEK buyin, 1 rebuy. Spelas på Valhallavägen. 18 platser, 3 lediga atm.

 

Anmäl intresse via PM eller MSN som vanligt.

 

(edit) shirru, sorry ;), men söndagar brukar funka bäst för de flesta. Men det kommer garanterat fler tillfällen. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
NL Turnering FREDAG 12 augusti kl 20:00 - VALHALLA

 

100 SEK buyin, 1 rebuy. Spelas på Valhallavägen. 18 platser, 11 lediga atm.

 

Anmäl intresse via PM eller MSN (whiskas_taste@hotmail.com) som vanligt. Senast dagen innan.

 

 

 

 

Typiskt att man ska fara till stockholm just den helgen då...

Men nästa är jag med på ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...