Gå till innehåll

Information om poker i Örnsköldsvik!


cafka

Recommended Posts

Vi är ett gäng som kör home games i centrala Örnsköldsvik nån gång i veckan. Skicka PM om du är intresserad. Det som spelas är Texas Hold'em i olika former, oftast spread limit 2-20 (när vi spelar cash games). Ibland blir det också små freezeout turneringar med 100 kr i insats, det är NL som gäller då.

 

[uppdatering juni 2005]

 

Numera körs det mest NL turneringar med 100 SEK buyin. Ibland lite cash game antingen i anslutning till turneringarna eller i mindre organiserade former. Liras dock enbart nolimit Texas Hold'em och 5 Card Draw. Nya turneringar utannonseras ungefär en vecka i förväg.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...
  • Svars 57
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

shirunai, var du eller tifen (eller båda) med i 30-manna freezeouten i fredags? Grymt kul, även om jag placerade mig uselt. :lol:

 

[edit] Och för att förtydliga; det var alltså inget vi arrangerade, utan mer halkade in på av en slump. ;) Men det är kul att pokern erövrar Örnsköldsvik..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Arrgh. Åkte ut som 5:a efter att ha förlorat med monstret AQ mot.. fucking K9. :evil:

 

Inte min dag idag! Jäkla bra uppslutning idag ändå. Det senarelagdes och flyttades från lägenheten på Valhalla till Scandic Hotel i närheten. ;) 16 spelare dök då upp, och efter lite dividerade om prisfördelning så började vi lira.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

NL Turnering, 100kr buyin SÖNDAG 9/1 kl 20:00

Vi kommer att lira på en offentlig plats, PM-a mig för mer information. Det blir annars de vanliga ungefär.. Sannolikt ett par turneringar efteråt också. ;)

 

[edit] Tack QoS. :heart:

 

Update

Kom 21 spelare igår, och vi hade stuvat om blindsen lite för att minska känslan av lotto. :? Visserligen tog turneringen lång tid, men det fungerande ändå mycket bra.. Vem vann då? Yours truly förstås. :oops:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

NL Turnering SÖNDAG 23 JANUARI

 

Siktar på ca 12-16 spelare, detaljer inte helt klara än dock. Anmäl intresse på sedvanligt sätt.

 

Tid: 19:00 ungefär. Plats: ??? Vetefan. Om det är nån som har en lokal så funkar det. Lutar att det blir ute i Domsjö annars.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

vi blir 8 men hörde med killen, han tyckte inte det lät roligt om ni kom, så jag och tifen ballar ur, + att de här killarna är dåliga poker spelare :D

 

Haha varför inte ;) mitt motto är "ju fler desto roligare". Aja.. Så ni kommer förbi ikväll? Vi blir inte fler än 6 spelare.. Ett bord alltså. Skickar PM med vägbeskrivning.

 

(edit) Förresten, vi tänkte köra lite tidigare, så om ni är där vid 18 kan vi börja då. Ta gärna med er duk och markerväska. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...