cafka Postad 11 Oktober , 2004 Rapport Postad 11 Oktober , 2004 Vi är ett gäng som kör home games i centrala Örnsköldsvik nån gång i veckan. Skicka PM om du är intresserad. Det som spelas är Texas Hold'em i olika former, oftast spread limit 2-20 (när vi spelar cash games). Ibland blir det också små freezeout turneringar med 100 kr i insats, det är NL som gäller då. [uppdatering juni 2005] Numera körs det mest NL turneringar med 100 SEK buyin. Ibland lite cash game antingen i anslutning till turneringarna eller i mindre organiserade former. Liras dock enbart nolimit Texas Hold'em och 5 Card Draw. Nya turneringar utannonseras ungefär en vecka i förväg. Citera
shirunai Postad 22 November , 2004 Rapport Postad 22 November , 2004 jag och tifen är sugen att spela turneringar. edit: du får gäårna skriva fler inlägg cazka Citera
cafka Postad 23 November , 2004 Författare Rapport Postad 23 November , 2004 shirunai, var du eller tifen (eller båda) med i 30-manna freezeouten i fredags? Grymt kul, även om jag placerade mig uselt. [edit] Och för att förtydliga; det var alltså inget vi arrangerade, utan mer halkade in på av en slump. Men det är kul att pokern erövrar Örnsköldsvik.. Citera
shirunai Postad 23 November , 2004 Rapport Postad 23 November , 2004 visst ej aginte om synd :\ Citera
cafka Postad 1 December , 2004 Författare Rapport Postad 1 December , 2004 OK, så det blev två turneringar istället. Men det var riktigt trevligt.. Vore kul om det blev nåt till helgen igen.. Citera
Scrubs Postad 3 December , 2004 Rapport Postad 3 December , 2004 Klart det var kul...Det var lite många kanske med tanket på platsen, ingen ville ju spela cashgame efter första turneringen och det var ju lite synd.. Citera
shirunai Postad 8 December , 2004 Rapport Postad 8 December , 2004 ok jag ska höra med tifen men jag är inte så jätterik just nu. det kommer med stor sannolikhet ett mail, nu har jag 2pokerdukar, en proff duk, och nya bee kort Citera
cafka Postad 12 December , 2004 Författare Rapport Postad 12 December , 2004 Arrgh. Åkte ut som 5:a efter att ha förlorat med monstret AQ mot.. fucking K9. Inte min dag idag! Jäkla bra uppslutning idag ändå. Det senarelagdes och flyttades från lägenheten på Valhalla till Scandic Hotel i närheten. 16 spelare dök då upp, och efter lite dividerade om prisfördelning så började vi lira. Citera
cafka Postad 14 December , 2004 Författare Rapport Postad 14 December , 2004 Finns det något intresse för en ny turnering den 23 december?? Funkar det inte för majoriteten flyttas det, men det ska bli nåt inom 10-14 dagar. Citera
cafka Postad 16 December , 2004 Författare Rapport Postad 16 December , 2004 NL TURNERING SÖNDAG! 19:00 Som vanligt.. Citera
shirunai Postad 26 December , 2004 Rapport Postad 26 December , 2004 blev det något, när kommer nästa turnering Citera
cafka Postad 26 December , 2004 Författare Rapport Postad 26 December , 2004 Joo, det blev lite nu före jul.. Vet inte när nästa blir av dock. Valhalla-lägenheten är snart uppsagd, så vi måste hitta ett nytt ställe också. Citera
cafka Postad 2 Januari , 2005 Författare Rapport Postad 2 Januari , 2005 NL Turnering, 100kr buyin SÖNDAG 9/1 kl 20:00 Vi kommer att lira på en offentlig plats, PM-a mig för mer information. Det blir annars de vanliga ungefär.. Sannolikt ett par turneringar efteråt också. [edit] Tack QoS. Update Kom 21 spelare igår, och vi hade stuvat om blindsen lite för att minska känslan av lotto. Visserligen tog turneringen lång tid, men det fungerande ändå mycket bra.. Vem vann då? Yours truly förstås. Citera
QoS Postad 2 Januari , 2005 Rapport Postad 2 Januari , 2005 Delar av denna från stor tråden så kan cafka posta sina tävlingar i denna. Enjoy! - QoS Citera
Scrubs Postad 14 Januari , 2005 Rapport Postad 14 Januari , 2005 Hur kändes det att plasera sig på första plats på turneringen i söndags då, cafka? Citera
cafka Postad 14 Januari , 2005 Författare Rapport Postad 14 Januari , 2005 Hur kändes det att plasera sig på första plats på turneringen i söndags då, cafka? BRA! Citera
cafka Postad 18 Januari , 2005 Författare Rapport Postad 18 Januari , 2005 NL Turnering SÖNDAG 23 JANUARI Siktar på ca 12-16 spelare, detaljer inte helt klara än dock. Anmäl intresse på sedvanligt sätt. Tid: 19:00 ungefär. Plats: ??? Vetefan. Om det är nån som har en lokal så funkar det. Lutar att det blir ute i Domsjö annars. Citera
shirunai Postad 22 Januari , 2005 Rapport Postad 22 Januari , 2005 ska bli enormt roligt då jag är i behov av pengar, får vänta på lönen tills 27:e har dock 150kr som jag vill dubbla några gånger. Citera
cafka Postad 23 Januari , 2005 Författare Rapport Postad 23 Januari , 2005 Hehe. Blir nog max en handfull spelare imorrn. Men det känns som bättre än ingenting. Citera
cafka Postad 23 Januari , 2005 Författare Rapport Postad 23 Januari , 2005 OK, senaste nytt: vi ska spela.. i Domsjö. Typ 18-tiden kanske. Blir max en handfull spelare, men som jag skrev igår, det är ändå bättre än ingenting. shirunai, Tifen, är ni på? Citera
shirunai Postad 23 Januari , 2005 Rapport Postad 23 Januari , 2005 vi är till 60% på, vi vet av ett annat gäng också beror hur många de blir...annars kommer vi poker ska iaf spelas ikväll jag sms:ar eller något sådant runt 16:00 någotsådant :\ Citera
cafka Postad 23 Januari , 2005 Författare Rapport Postad 23 Januari , 2005 vi är till 60% på, vi vet av ett annat gäng också beror hur många de blir...annars kommer vi poker ska iaf spelas ikväll jag sms:ar eller något sådant runt 16:00 någotsådant :\ OK hm, vi kanske är på också? Då vi är såpass få som vi är. Citera
shirunai Postad 23 Januari , 2005 Rapport Postad 23 Januari , 2005 Kan givetvis höra, men pratar inte med dem föräns runt 16:00 Citera
shirunai Postad 23 Januari , 2005 Rapport Postad 23 Januari , 2005 vi blir 8 men hörde med killen, han tyckte inte det lät roligt om ni kom, så jag och tifen ballar ur, + att de här killarna är dåliga poker spelare Citera
cafka Postad 23 Januari , 2005 Författare Rapport Postad 23 Januari , 2005 vi blir 8 men hörde med killen, han tyckte inte det lät roligt om ni kom, så jag och tifen ballar ur, + att de här killarna är dåliga poker spelare Haha varför inte mitt motto är "ju fler desto roligare". Aja.. Så ni kommer förbi ikväll? Vi blir inte fler än 6 spelare.. Ett bord alltså. Skickar PM med vägbeskrivning. (edit) Förresten, vi tänkte köra lite tidigare, så om ni är där vid 18 kan vi börja då. Ta gärna med er duk och markerväska. Citera
Recommended Posts