anth Postad 6 Januari , 2005 Rapport Postad 6 Januari , 2005 Brukar vara billigare att prenumenera. Förutom att vissa prenumerationer kan vara väldigt svåra att säga upp. Citera
mooy Postad 6 Januari , 2005 Rapport Postad 6 Januari , 2005 Brukar vara billigare att prenumenera. Förutom att vissa prenumerationer kan vara väldigt svåra att säga upp. Är bara helt enkelt mkt nöjd med min prenumeration. Citera
TotalFarsa Postad 6 Januari , 2005 Rapport Postad 6 Januari , 2005 Samma här, min prenumeration kommer dessutom ibland med bonuserbjudanden pga att jag är trogen läsare... Hört att man kan få jobbiga bilagor av lösnummer... svider o bränner... /TF Citera
Fido Postad 6 Januari , 2005 Rapport Postad 6 Januari , 2005 Ska just flytta ihop med min flickvän... varit ihop ett bra tag, men först nu vi blir sambos. Jobbar för fullt på att få så roliga saker som möjligt till vardagsrummet. Fick igår ett bra tips av några polare, vi konstaterade nämligen när vi tittade in i "spel"-rummet i biljardhallen att det förmodligen skulle funka om jag prompt krävde ett stort tvåmans skjutaspel... så kanske jag får med mig ett flipperspel! Risken finns väl att det istället blir soffor och sängar. Men än har jag inte gett upp! Citera
DanielN Postad 6 Januari , 2005 Rapport Postad 6 Januari , 2005 Flickvänner? Vad är det? Tror det var en sån som låg i Matt Damon´s säng i början av Rounders. Ljust hår, tjatig. Du glömde vacker. Just den hade iofs ådror av is dessutom.Samma här, min prenumeration kommer dessutom ibland med bonuserbjudanden pga att jag är trogen läsare... Alla dessa bonusar. Underbara bonusar. Citera
freeman Postad 6 Januari , 2005 Författare Rapport Postad 6 Januari , 2005 så kanske jag får med mig ett flipperspel! Risken finns väl att det istället blir soffor och sängar. Men än har jag inte gett upp! lägg filtar osv uppe på ett flipper spel så blir det en säng smart va Citera
gdaily Postad 6 Januari , 2005 Rapport Postad 6 Januari , 2005 När jag flyttade in mitt flipper (bor på 24 kvadrat) så flyttade tjejjen ut. Citera
freeman Postad 6 Januari , 2005 Författare Rapport Postad 6 Januari , 2005 När jag flyttade in mitt flipper (bor på 24 kvadrat) så flyttade tjejjen ut. allt är ju en prioriterings fråga flipper vs tjej Citera
baller Postad 6 Januari , 2005 Rapport Postad 6 Januari , 2005 Alla dessa bonusar. Underbara bonusar. Ah nu förstår jag.. är det därför det heter Bonus Hora... Citera
freeman Postad 7 Januari , 2005 Författare Rapport Postad 7 Januari , 2005 Alla dessa bonusar. Underbara bonusar. Ah nu förstår jag.. är det därför det heter Bonus Hora... satt mest och funderade på vad freeroll är inom kärleks livet Citera
TotalFarsa Postad 7 Januari , 2005 Rapport Postad 7 Januari , 2005 Alla dessa bonusar. Underbara bonusar. Ah nu förstår jag.. är det därför det heter Bonus Hora... satt mest och funderade på vad freeroll är inom kärleks livet Enkelt! En freeroll inom kärlekslivet är när du somnar tillfredsställd och tjejen somnar, ööööööh, mindre tillfredsställd Sköter man dock sitt preflopspel på ett hyfsat sätt så brukar det vara lugnt ändå. Showdown är inte allt /TF Citera
Orangutango Postad 7 Januari , 2005 Rapport Postad 7 Januari , 2005 Alla dessa bonusar. Underbara bonusar. Ah nu förstår jag.. är det därför det heter Bonus Hora... satt mest och funderade på vad freeroll är inom kärleks livet Enkelt! En freeroll inom kärlekslivet är när du somnar tillfredsställd och tjejen somnar, ööööööh, mindre tillfredsställd Sköter man dock sitt preflopspel på ett hyfsat sätt så brukar det vara lugnt ändå. Showdown är inte allt /TF Ja, man ska aldrig syna en eventuell bluff. Bättre ät lägga sig nöjd. Citera
TotalFarsa Postad 7 Januari , 2005 Rapport Postad 7 Januari , 2005 Muppar. Även muppar behöver kärlek. Vissa mer än andra... /TF <---- vissa Citera
ades_va Postad 7 Januari , 2005 Rapport Postad 7 Januari , 2005 Alla dessa bonusar. Underbara bonusar. Ah nu förstår jag.. är det därför det heter Bonus Hora... satt mest och funderade på vad freeroll är inom kärleks livet Enkelt! En freeroll inom kärlekslivet är när du somnar tillfredsställd och tjejen somnar, ööööööh, mindre tillfredsställd Sköter man dock sitt preflopspel på ett hyfsat sätt så brukar det vara lugnt ändå. Showdown är inte allt /TF Ja, man ska aldrig syna en eventuell bluff. Bättre ät lägga sig nöjd. freeroll? snackar inte ni heads-up nu? freeroll lär väl innebära swingers... Citera
drc Postad 7 Januari , 2005 Rapport Postad 7 Januari , 2005 När jag flyttade in mitt flipper (bor på 24 kvadrat) så flyttade tjejjen ut. Man måste ju prioritera ! Citera
TotalFarsa Postad 7 Januari , 2005 Rapport Postad 7 Januari , 2005 freeroll? snackar inte ni heads-up nu? freeroll lär väl innebära swingers... Jamensjälvklartärdetsåju!!! Av med hatten för mästaren Swingers? Det är väl mer av formen SnG??? Och vad innebär det isåf att sitta SH? /TF - för mkt dötid på jobbet... Citera
Fido Postad 7 Januari , 2005 Rapport Postad 7 Januari , 2005 Freeroll... gratis att ställa upp, men de flesta som är där är inte mycket att hänga i julgranen, plus att det tar tid och förmodligen inte ger mycket i vinst? ==> Ragga i ICA-butiken? För övrigt är det ju helt klart så att om du överspelar dina kort så kommer de andra att lägga sig. Enda gången det inte är så är när bordet är fullt och spelarna tomtiga.... Citera
Nusseman Postad 7 Januari , 2005 Rapport Postad 7 Januari , 2005 Se upp lite med bonushorandet bara. Jag har fått två stycken specialbonusar som enligt uppgift ska ta ca 20 år att cleara. Första utbetalningen kommer vanligtvis ca 9 månader efter påsä... insättning menar jag, och sedan växer bonusarna till sig efterhand. Citera
TotalFarsa Postad 7 Januari , 2005 Rapport Postad 7 Januari , 2005 Se upp lite med bonushorandet bara. Jag har fått två stycken specialbonusar som enligt uppgift ska ta ca 20 år att cleara. Första utbetalningen kommer vanligtvis ca 9 månader efter påsä... insättning menar jag, och sedan växer bonusarna till sig efterhand. Jo, det är alltid farligt att gå All-in om man inte är beredd att betala priset /TF Citera
ades_va Postad 7 Januari , 2005 Rapport Postad 7 Januari , 2005 freeroll? snackar inte ni heads-up nu? freeroll lär väl innebära swingers... Jamensjälvklartärdetsåju!!! Av med hatten för mästaren Swingers? Det är väl mer av formen SnG??? Och vad innebär det isåf att sitta SH? /TF - för mkt dötid på jobbet... 1-table tour lär ju vara swingers, SnG lär ju vara gruppsex med prostituerade med tanke på kostnaden och SH vanligt gruppsex. Den stora frågan är dock vad multi-table tour är Citera
freeman Postad 7 Januari , 2005 Författare Rapport Postad 7 Januari , 2005 om man skaffar en flickvän.. vad innebär 200raked hand´s Citera
DanielN Postad 7 Januari , 2005 Rapport Postad 7 Januari , 2005 om man skaffar en flickvän.. vad innebär 200raked hand´s200 raked hands är det man får gå igenom innan man skaffat bonusen (flickvännen). Citera
ades_va Postad 7 Januari , 2005 Rapport Postad 7 Januari , 2005 Bonusen innebär privelegier såsom... sexuella tjänster? Då lär raked hands vara blommor, förspel och sånt. Citera
Clarre Postad 8 Januari , 2005 Rapport Postad 8 Januari , 2005 Se upp lite med bonushorandet bara. Jag har fått två stycken specialbonusar som enligt uppgift ska ta ca 20 år att cleara. Första utbetalningen kommer vanligtvis ca 9 månader efter påsä... insättning menar jag, och sedan växer bonusarna till sig efterhand. Skönaste kommentar som jag har läst på länge. Min underbara, pokerspelande och helt prylförstående flickvän och jag skrattade gott åt inlägget. Citera
Recommended Posts