Gå till innehåll

Railbird: 12-13/8 - helgens stora turrar

gdaily

Recommended Posts

• Svars 133
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Åkte precis från Partys $1M. Ställde in UTG med AJ och får en syn av A5(hmmm...) i mellanposition. På turn kommer femman och jag är ute på 20:e plats. Känns lite surt att vara nitton platser från att vara miljonär i SEK och istället få nöja sig med c:a 15 000 SEK :( .

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag spelar inte särskilt mycket turneringar men testade att kvala in till Stars 1 M$. Jag reggade mig på en shootout och den vanliga 3$ rebuyen och vann en plats i båda. Folk var ju sjukt dåliga så på slutet behövde jag inte ens spela eftersom jag hade hälften av markerna i shootouten med 3 pers kvar (2 fick ett säte) samt topp 10 med 30 kvar där 27 fick plats i 3 $-rebuyen (satt ut en timme mitt i denna också...). Stort värde att spela dessa enligt mig, folk vågade inte spela en hand på slutet när man började visa hänsynlös aggressivitet...

Huvudturneringen gick väl så bra man kan förvänta sig när man inte får särskilt många spelbara kort eller bra lägen. Åkte på plats 2 000 c:a (nästan 6 000 startande). Jobbade upp mig till nästan dubbla startstacken utan att något särskilt hände. Sedan hamnade jag i problem i några potter och var till slut tvungen att ställa in med en marginell hand och åkte ut.

Jag har ju som sagt en plats till så det blir väl till att köra nästa söndag också.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser