Gå till innehåll

Railbird: 12-13/8 - helgens stora turrar

Recommended Posts

• Svars 133
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
Jag ska inte spela någonting, sitter i försenat flygplan hem från Vegas, men ni andra ska säkert spela. Babbla på här...
mm med en vedervärdig uppkoppling också dock värt att spela subsateliter utan att bli alltför tiltad när man tappar connection :D
Postad

Jag lirar just nu Svenskaspels 500+50 krs turnering som började kl 22.00, kvalade in mig dit genom en 50 krs satelit. Ligger just nu efter en kvart som average. Väldigt få startande tycker jag, endast 75 st förmådde att kasta upp en 500 lapp. Igår slutade jag nr 13 i denna turnering efter 2 stycken Bad Beats in a row :? Men hoppas på en placering ITM idag iallafall!

Om ni vill raila:

Nick: mrbauer

Postad
Jag lirar just nu Svenskaspels 500+50 krs turnering som började kl 22.00, kvalade in mig dit genom en 50 krs satelit. Ligger just nu efter en kvart som average. Väldigt få startande tycker jag, endast 75 st förmådde att kasta upp en 500 lapp. Igår slutade jag nr 13 i denna turnering efter 2 stycken Bad Beats in a row :? Men hoppas på en placering ITM idag iallafall!

Om ni vill raila:

woohoo tittar nu

Postad

Om ni vill raila:

woohoo tittar nu

fast du har ba 510 marker

Postad

Det blev en kort turnering för mig idag, sitter med 8 BB i stacken (400) hittar 77 UTG, gör vad jag måste och ställer och naturligtvis så har BB hittat de två gyllene essen. Ingen hjälp för mig och ut på 53e plats.

Postad
nere på 500 efter att mina AA sprungit in i KK med K på brädan lyckas ändå slänga, vilket jag är nöjd över. 8-)

Varför är du nöjd med det? Tycker det låter som en usel fold. Tänk om han visat up AK efter din fold...

Postad
Vann en dubbel shoout-out 11$ till Pokerstars $1M också. Men va fan, 1872 registrerade nu och den börjar 22.30 Hur lång tid brukar den ta? Lutar åt att ta T$ istället.

Tror det brukar ta någon stanns mellan 8-10 timmar innan det är klart. Men det förutsätter att du hänge med hela vägen ;) Fast 8-10 timmar är ju inget om man vinner en mille :D

Postad

Spelar följande

Pokerstars 1m (inköp)

Partys 1m (inköp)

och skall försöka försvara min titel på 50k Cryptos från förra söndagen då jag vann en satte tidigare idag, även om jag är bästa spelaren i denna turneringen lär jag ju behöva mkt tur (läs me ironi då jag är en donkofdonks) för att försvara titeln...

blir jag utknockad för tidigt kanske jag spelar Fulltilts