me_too Postad 14 December , 2006 Rapport Postad 14 December , 2006 Full Tilt omaha hi/lo limit 500/1000 Mycket sällsynt besök av Jennifer Harman. Ganska kul bord med: Antiderivatie (glömt vem det är) LFISGD (Brad Booth) Gus Hansen Howisitfeellike (Rafiel Amit) Jennifer Harman Bacina (glömt också hans namn) Citera
Bikern Postad 14 December , 2006 Rapport Postad 14 December , 2006 Nån som vill raila mig...FTP 69+6$, 7k$ guaranteed NL DS....ca 17k$ i prispotten Ligger 7:a just nu 25st kvar....Nick: I_Bike_On_You Citera
MasterFlash Postad 14 December , 2006 Rapport Postad 14 December , 2006 Nån som vill raila mig...FTP 69+6$, 7k$ guaranteed NL DS....ca 17k$ i prispotten Ligger 7:a just nu 25st kvar....Nick: I_Bike_On_You 15 plats, bra!! Citera
Bikern Postad 14 December , 2006 Rapport Postad 14 December , 2006 Nån som vill raila mig...FTP 69+6$, 7k$ guaranteed NL DS....ca 17k$ i prispotten Ligger 7:a just nu 25st kvar....Nick: I_Bike_On_You 15 plats, bra!! Hmm...känns inte så nu...just som pengastegringen skulle komma, hade väntat o väntat på en okey hand att stjäla....blev ju snabbt ganska short. Vann inte ens igen SM-satellit förlusterna! Citera
me_too Postad 14 December , 2006 Rapport Postad 14 December , 2006 Full Tilt PLO 25/50 Kul bord startade precis upp lirarerik (Erik Friberg) howisitfeellike (Rafiel Amit) heads-up-poka (Daniel Negreanu) Mike Matusow Steve Zolotow ps. Erik är en riktig hit and run och han dubblade upp nästan direkt, han sticker säkert snart... EDIT kl 11.55 Rafiel och Steve drog nästan direkt. Erik spelar jättestabilt o sitter med 19k - troligt inköp 5-8k. EDIT 12.10 Matusow stack till nl bord och heads-up-poka (vilken jag tror är Daniel Negreanu, men blev mer osäker eftersom Matusow inte visste vem det var-tror dock fortfarande på Negreanu) gick och lade sig. Friberg spelade väldigt bra. Matosow tyckte att han var tightaste han spelat emot - måste vara första gången Friberg får höra det (Kent Lennart..?), men faktum är att han spelar tightare än de flesta på high limit omahaborden. Friberg slutade på drygt 20k med ett inköp på runt 5-8k (tror att han dubblade upp direkt mot Matusow, men kan ha varit mot nån annan). Heads up poka spelade inte direkt dåligt, men vann inga potter alls (troligen dåligt kortsnitt. slutrailat för idag Citera
me_too Postad 15 December , 2006 Rapport Postad 15 December , 2006 Fredag morgon För Er som älskar Stud hi/lo är det sällsynt god action på highstakes på Full Tilt denna morgon. Tre bord av världsklass igång precis nu - två stud och ett omaha hi Omaha hi 200/4000 Phil Ivey Patrick Antonious Casey At The Bat (Chip Reese) Antonious regerar so far och har dubblat upp mot Ivey och är upp ca 50k efter 15 min Stud hi/lo 1000/2000 limit Lazy Sunday Phil Ivey Stud hi/lo 1000/2000 limit Crazy Zachary (Barry Greenstein) Gus Hansen howisitfeellike (Rafiel Amit) Jennifer Harman LazySunday (vet inte namn men vann tex 230k på stud hi/lo mot EazyPeazy för ett par dagar sen) EazyPeazy (Aba Mosseri) John Dagostino Mr Poker KDH (Jag tror det är Erik1223:s nya nick, men detta är bara en gissning och har inte sett andra gissa detta- ta det med en klack) Edit 8.52 - Barry spelade mkt bra och efter några full sweeps drog han - plus ca 60k under tiden jag tittade). Ivey satte sig ner på Barrys plats.. Detta är nog det vassaste åttamannabord jag sett på mycket länge, kanske någonsin... EDIT 9.33 Borden har bytt lite konstelationer, men åttamannabordet stud är fortfarande jävligt vasst Stud hi/lo limit 1000/2000 UltimateButt (ryktas Phil Helmuth, men jag vet inte) Gus Hansen howisitfeellike (Rafiel Amit) Crazy Zachary (Barry Greenstein) CaseyAtTheBat (Chip Reese) EazyPeazy (Abe Mosseri) Jew Anda (vet inte, men def inte John Juanda) Citera
wingman Postad 15 December , 2006 Författare Rapport Postad 15 December , 2006 Jew Anda (vet inte, men def inte John Juanda) Todd Brunson har jag för mig Citera
padrinosftw Postad 15 December , 2006 Rapport Postad 15 December , 2006 Omaha hi/lo bordet. Ivey är ingen stjärna på omaha hi/lo och det visade sig än en gång.(både bästa hi och low). Hm, han kom väl ändå tvåa i Hi/Lo WSOP efter HU mot Farha i år? Kanske inte säger så jättemycket, men har alltid haft intrycket av att Ivey är ruggigt bra i alla former av poker i stort sett. Citera
jack_the_dipper Postad 15 December , 2006 Rapport Postad 15 December , 2006 Abe Mosseri = Samma kille som lirade nåt WPT-finalbord en gång i tiden mot ett gäng hårda proffs? Kommer inte ihåg om det var typ Gus Hansen eller Daniel Negreanu bland annat som var med. Minns att jag tyckte han va cool iaf. EDIT: Man kan ju kolla på thehendonmob innan man ställer frågor. Gus Hansen och Paul Philips vare han lirade mot bland andra. Han kom fyra iaf. Citera
Bikern Postad 16 December , 2006 Rapport Postad 16 December , 2006 Någon som är vaken?? kan raila mig på FTP: 10+1 NL Turre 583 deltagare....18st kvar, jag ligger 5:a Nick: I_Bike_On_You Citera
Gäst Postad 16 December , 2006 Rapport Postad 16 December , 2006 Någon som är vaken?? kan raila mig på FTP: 10+1 NL Turre 583 deltagare....18st kvar, jag ligger 5:a Nick: I_Bike_On_You GL! Citera
Bikern Postad 16 December , 2006 Rapport Postad 16 December , 2006 Någon som är vaken?? kan raila mig på FTP: 10+1 NL Turre 583 deltagare....18st kvar, jag ligger 5:a Nick: I_Bike_On_You GL! tackar....kan behövas Citera
Bikern Postad 16 December , 2006 Rapport Postad 16 December , 2006 ute som 4:a med A T v AKo...trist, men var bästa handen jag sett p¨å länge Citera
Gäst Postad 16 December , 2006 Rapport Postad 16 December , 2006 ute som 4:a med A T v AKo...trist, men var bästa handen jag sett p¨å länge Inte mkt att göra där, bara att pusha. Inte värt att vänta på att de andra två kortisarna ska busta. Grattis till 4:e platsen Citera
Bikern Postad 16 December , 2006 Rapport Postad 16 December , 2006 ute som 4:a med A T v AKo...trist, men var bästa handen jag sett p¨å länge Inte mkt att göra där, bara att pusha. Inte värt att vänta på att de andra två kortisarna ska busta. Grattis till 4:e platsen Njae vet inte...behövde ju inte pusha mot chipledarn....men som sagt inte hittat nån bra hand...när ena mindre stacken gick all-in några händer tidigare hade jag A8 klöver....tänkte syna han, hade ju bara halva min stack. Men så blev det inte....och min tajming var ju klockren som vanligt! =) Citera
Bluwajt Postad 20 December , 2006 Rapport Postad 20 December , 2006 TLK, Ivey och Benyamine spelar FLT $1k/$2k @ Full Tilt nu. Citera
Gummo Postad 20 December , 2006 Rapport Postad 20 December , 2006 TLK har förlorat 100k medan jag kollat.. Citera
Mr.Tony Postad 20 December , 2006 Rapport Postad 20 December , 2006 Trevliga summor, riktigt mäktigt faktiskt Citera
tamtaram Postad 21 December , 2006 Rapport Postad 21 December , 2006 Erik Sagström, PhilIvey och SBrugby spelar just nu på FT. Erik har åkt på ett par badbeat och blivit överkåkad bland annat men fick låna 200k av ABA20(sbrugby). TLK väntar åsså på FL2000 Citera
wingman Postad 4 Januari , 2007 Författare Rapport Postad 4 Januari , 2007 ulle11(Tromso) 5/10 hu Cogaz (Alingsås) 5/10 sh hmm... Citera
flexnip Postad 7 Februari , 2007 Rapport Postad 7 Februari , 2007 sick action på ft 50/100 omaha cap ^^ Citera
Relativitet Postad 7 Februari , 2007 Rapport Postad 7 Februari , 2007 Haha dem lägger verkling inte en hand.. O så glider en Hit'n'runner in o fyrdubblar upp på en hand o sen drar Citera
Recommended Posts