Gå till innehåll

Spel att följa just nu!


wingman

Recommended Posts

  • Svars 530
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Nån som vill raila mig...FTP 69+6$, 7k$ guaranteed NL DS....ca 17k$ i prispotten

 

Ligger 7:a just nu 25st kvar....Nick: I_Bike_On_You

 

15 plats, bra!!

 

Hmm...känns inte så nu...just som pengastegringen skulle komma, hade väntat o väntat på en okey hand att stjäla....blev ju snabbt ganska short. :roll: Vann inte ens igen SM-satellit förlusterna!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Full Tilt PLO 25/50

 

Kul bord startade precis upp

 

lirarerik (Erik Friberg)

howisitfeellike (Rafiel Amit)

heads-up-poka (Daniel Negreanu)

Mike Matusow

Steve Zolotow

 

ps. Erik är en riktig hit and run och han dubblade upp nästan direkt, han sticker säkert snart...

 

EDIT kl 11.55

 

Rafiel och Steve drog nästan direkt. Erik spelar jättestabilt o sitter med 19k - troligt inköp 5-8k.

 

EDIT 12.10

 

Matusow stack till nl bord och heads-up-poka (vilken jag tror är Daniel Negreanu, men blev mer osäker eftersom Matusow inte visste vem det var-tror dock fortfarande på Negreanu) gick och lade sig.

 

Friberg spelade väldigt bra. Matosow tyckte att han var tightaste han spelat emot - måste vara första gången Friberg får höra det (Kent Lennart..?), men faktum är att han spelar tightare än de flesta på high limit omahaborden. Friberg slutade på drygt 20k med ett inköp på runt 5-8k (tror att han dubblade upp direkt mot Matusow, men kan ha varit mot nån annan). Heads up poka spelade inte direkt dåligt, men vann inga potter alls (troligen dåligt kortsnitt.

 

slutrailat för idag

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fredag morgon

 

För Er som älskar Stud hi/lo är det sällsynt god action på highstakes på Full Tilt denna morgon.

 

Tre bord av världsklass igång precis nu - två stud och ett omaha hi

 

Omaha hi 200/4000

 

Phil Ivey

Patrick Antonious

Casey At The Bat (Chip Reese)

 

Antonious regerar so far och har dubblat upp mot Ivey och är upp ca 50k efter 15 min

 

Stud hi/lo 1000/2000 limit

 

Lazy Sunday

Phil Ivey

 

Stud hi/lo 1000/2000 limit

 

Crazy Zachary (Barry Greenstein)

Gus Hansen

howisitfeellike (Rafiel Amit)

Jennifer Harman

LazySunday (vet inte namn men vann tex 230k på stud hi/lo mot EazyPeazy för ett par dagar sen)

EazyPeazy (Aba Mosseri)

John Dagostino

Mr Poker KDH (Jag tror det är Erik1223:s nya nick, men detta är bara en gissning och har inte sett andra gissa detta- ta det med en klack)

 

Edit 8.52 - Barry spelade mkt bra och efter några full sweeps drog han - plus ca 60k under tiden jag tittade). Ivey satte sig ner på Barrys plats..

 

Detta är nog det vassaste åttamannabord jag sett på mycket länge, kanske någonsin...

 

EDIT 9.33

 

Borden har bytt lite konstelationer, men åttamannabordet stud är fortfarande jävligt vasst

 

Stud hi/lo limit 1000/2000

UltimateButt (ryktas Phil Helmuth, men jag vet inte)

Gus Hansen

howisitfeellike (Rafiel Amit)

Crazy Zachary (Barry Greenstein)

CaseyAtTheBat (Chip Reese)

EazyPeazy (Abe Mosseri)

Jew Anda (vet inte, men def inte John Juanda)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Omaha hi/lo bordet. Ivey är ingen stjärna på omaha hi/lo och det visade sig än en gång.(både bästa hi och low).

 

Hm, han kom väl ändå tvåa i Hi/Lo WSOP efter HU mot Farha i år?

Kanske inte säger så jättemycket, men har alltid haft intrycket av att Ivey är ruggigt bra i alla former av poker i stort sett.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Abe Mosseri = Samma kille som lirade nåt WPT-finalbord en gång i tiden mot ett gäng hårda proffs? Kommer inte ihåg om det var typ Gus Hansen eller Daniel Negreanu bland annat som var med. Minns att jag tyckte han va cool iaf. :)

 

EDIT:

 

Man kan ju kolla på thehendonmob innan man ställer frågor. :P Gus Hansen och Paul Philips vare han lirade mot bland andra. :D Han kom fyra iaf. :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ute som 4:a med A :spade: T :spade: v AKo...trist, men var bästa handen jag sett p¨å länge

 

Inte mkt att göra där, bara att pusha. Inte värt att vänta på att de andra två kortisarna ska busta.

 

Grattis till 4:e platsen ;)

 

Njae vet inte...behövde ju inte pusha mot chipledarn....men som sagt inte hittat nån bra hand...när ena mindre stacken gick all-in några händer tidigare hade jag A8 klöver....tänkte syna han, hade ju bara halva min stack. Men så blev det inte....och min tajming var ju klockren som vanligt! =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...