Jessica Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Postad 11 Augusti , 2006 Hej! Jag är 95% säker på att jag har identifierat en pokerbot. Jag har aldrig tidigare trott på sånt eller rigg eller så men nu är jag nästan säker. Jag brukade lira HU mot denna vann ibland, förlorade ibland. Har säkert minst 5k händer mot denna. Skall jag anmäla till sidan eller försöka luska fram en vinnande strategi mot den? Citera
Jesper_6 Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Postad 11 Augusti , 2006 Luska fram en vinnande strategi... Latt. Basta sattet att straffa fuskaren pa. Citera
majorj Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Postad 11 Augusti , 2006 Hej! Jag är 95% säker på att jag har identifierat en pokerbot. Jag har aldrig tidigare trott på sånt eller rigg eller så men nu är jag nästan säker. Jag brukade lira HU mot denna vann ibland, förlorade ibland. Har säkert minst 5k händer mot denna. Skall jag anmäla till sidan eller försöka luska fram en vinnande strategi mot den? På Prima? Citera
illerrre Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Postad 11 Augusti , 2006 lista ut en vinnande strategi om du kan, sen mjölka han på pengar. När han tar bort boten kan du anmäla honom till sidan. Citera
back Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Postad 11 Augusti , 2006 Hur har du märkt att det är en bot? Spelar den NL eller FL? Nivå? Citera
Jessica Postad 11 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 11 Augusti , 2006 FL 30/60. 2-5 handed. Citera
jojje2k Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Postad 11 Augusti , 2006 Vad är det för speciellt med den då? Hoppas du kommer på ett sätt att ta riktigt mycket pengar ifrån honom. Citera
jaha Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Postad 11 Augusti , 2006 Hej! Jag är 95% säker på att jag har identifierat en pokerbot. Jag har aldrig tidigare trott på sånt eller rigg eller så men nu är jag nästan säker. Jag brukade lira HU mot denna vann ibland, förlorade ibland. Har säkert minst 5k händer mot denna. Skall jag anmäla till sidan eller försöka luska fram en vinnande strategi mot den? anmäl till siten så han blir avstängd från alla pokersiter och får sitt konto fryst och ej kan lura andra. varför är det en bot tror du? Citera
gregcadillac Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Postad 11 Augusti , 2006 Hej! Jag är 95% säker på att jag har identifierat en pokerbot. Jag har aldrig tidigare trott på sånt eller rigg eller så men nu är jag nästan säker. Jag brukade lira HU mot denna vann ibland, förlorade ibland. Har säkert minst 5k händer mot denna. Skall jag anmäla till sidan eller försöka luska fram en vinnande strategi mot den? Heter den Anna Citera
VikingSW Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Postad 11 Augusti , 2006 varför är det en bot tror du? Citera
rilleg Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Postad 11 Augusti , 2006 finns flera bottar, har funnits på ladan och prima i kanske 4 år nu så det är inte omöjligt på stars iheller.... den spelar helt mattematiskt rätt o är inte rädd för syna ner med dam hög Citera
jojje2k Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Postad 11 Augusti , 2006 finns flera bottar, har funnits på ladan och prima i kanske 4 år nu så det är inte omöjligt på stars iheller.... den spelar helt mattematiskt rätt o är inte rädd för syna ner med dam hög Kan det verkligen vara EV+ att syna med Q hög? Citera
MacDaddy Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Postad 11 Augusti , 2006 svårt o spela highstakes FL SH, folk trycker ju bara hetlevrat på raise knappen. Citera
rilleg Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Postad 11 Augusti , 2006 finns flera bottar, har funnits på ladan och prima i kanske 4 år nu så det är inte omöjligt på stars iheller.... den spelar helt mattematiskt rätt o är inte rädd för syna ner med dam hög Kan det verkligen vara EV+ att syna med Q hög? hu ja, synar ner med qhög varje gata o måste syna river qhög då för potten erbjuder det oddset Citera
wingman Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Postad 11 Augusti , 2006 Botar kör mest FL va? Känns mer naturligt Citera
Svinto Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Postad 11 Augusti , 2006 Botar kör mest FL va?Känns mer naturligt Ja, fast om AI:n är tillräckligt avancerad tröttnar botten ibland på grindandet och testar ett par dyra MTT:s eller kanske lite 7cs bara för att variera sig. Men allvarligt talat skulle jag tro att andelen bottar som spelar månghänt NL cash game är ganska liten om det är det du är orolig för. Citera
Gäst Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Postad 11 Augusti , 2006 FL HU på högre stakes (rejken äter för mkt på lägre) bör väl vara det bästa spelet för en bot? Citera
heltok Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Postad 11 Augusti , 2006 enligt hjort logiska resonemang i förra tråden var ju NL lättare för botar än FL då man kan komma ner på färre beslut genom all-ins. tvivlar på förekomsten av botar på 30/60, spela in en film i camtasia när du kör HU mot boten så kan vi diskutera hur sannolikt det är att det är en bot eller ej. Citera
Svinto Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Postad 11 Augusti , 2006 enligt hjort logiska resonemang i förra tråden var ju NL lättare för botar än FL då man kan komma ner på färre beslut genom all-ins. Jag är skeptisk till hur det kan stämma med annat än väldigt små stackar. Möjligen om man bortser från att det är en god idé för botten att spela på ett sätt som inte väcker misstänksamhet, men det kan man ju inte göra i verkligheten. tvivlar på förekomsten av botar på 30/60, spela in en film i camtasia när du kör HU mot boten så kan vi diskutera hur sannolikt det är att det är en bot eller ej. Skulle väldigt gärna se också. Citera
ljung Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Postad 11 Augusti , 2006 försök få den du spelar med att säga nåt i chatten.. Citera
Myssion Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Postad 11 Augusti , 2006 Jag är skeptisk till hur det kan stämma med annat än väldigt små stackar. Har för mig att det var SnG som Hjort menade, och där blir det ju fort korta stackar. Citera
jaha Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Postad 11 Augusti , 2006 Jag är skeptisk till hur det kan stämma med annat än väldigt små stackar. Har för mig att det var SnG som Hjort menade, och där blir det ju fort korta stackar. SNG bör vara väldigt enkelt att skriva bottar till då det i princip är är rent maskinspel. Citera
Myssion Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Postad 11 Augusti , 2006 7CS borde vara rättså lämpligt också. Citera
Recommended Posts