Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 885
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Postad

Ush vad tråkigt... Detta var inte det slut jag hade doppats, men men,, nästa år kanske det är jag som hittar klonken.. '

Men herregud hur kan han ha så tur med korten hele hela tiden... thats sikk. Sen undrar jag hur Han kunde lägga 8 :spade: 9 :spade: mot mr.bomba varje pot..

NÄ FY!

Postad

Robert från thehendonmob berättade att i förrigår när det var avstängt för alla förutom ESPN och cardplayer, så sprang johnny och gav tips till Jamie Gold hela tiden, ingen annan spelare fick ta emot speltips mitt i händer förutom just Jamie Gold. Whats up with that??

Idag skulle han haft 10min för att fisat kortet, men icke...lol

Postad
Nu lönade sig hans snack, som ni alla klagat på. Wasicka trodde på skitsnacket och synade/torskade.

vad menar du, han sa ju som det var igen: "om du inte har en Q leder jag" helt otroligt har ju sagt vad han har hela finalbordet.

Postad
Lite imponerande ändå att spöat 8000 spelare utan att ha varit all-in en enda gång...

Det är ju givetvis inte sant....

Han var ju all-in flera flera ggr bara nu på finalbordet!

Postad
Ja, han var all-in, men han riskerade aldrig hela stacken... m.a.o inte "All-in" Det där blev rörigt...

Undra vem som fick sedelbunten han kastade ut bland publiken?

Den jävlen har sprungit därifrån för läääänge sedan!!