Gå till innehåll

Bästa lagliga drogen för en pokerspelare?


Sigges

Recommended Posts

Jag beställde Modiodal för ett par veckor sen och fick det idag. Jag vet inte var jag beställde det, jag fick aldrig något email-kvitto och paketet jag fick innehöll ingen information. Nu undrar jag hur jag ska missbruka denna substans på bästa vis 8-) På fass.se står det att man ska ta 2-4 tabletter per dag, men det är ju för folk med narkolepsi. Själv hade jag tänkt ta Modiodal bara vid speciella tillfällen (typ om man kommer långt i en liveturnering och blir trött eller om man har spelat poker hela natten och måste vara vaken på dagen).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 101
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jag tycker nog att den här tråden borde kastas till "långtbortistan"...

 

Det är ju förbannat trevligt att gå in på en seriös pokersida och läsa om en massa knark. Jag är verkligen förvånad att QoS låter denna tråd vara kvar.

Till att börka med så tog jag denna tråd som "humor", men det verkar som om jag hade fel, för jag ser ingen humor i de flesta inläggen.

 

Det är ju bra att vi ska bygga vidare på att poker och kriminalitet hör ihop, varför inte snacka om fnask och vapenhandel också när vi ändå är igång?

 

:roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tycker nog att den här tråden borde kastas till "långtbortistan"...

 

Det är ju förbannat trevligt att gå in på en seriös pokersida och läsa om en massa knark. Jag är verkligen förvånad att QoS låter denna tråd vara kvar.

Till att börka med så tog jag denna tråd som "humor", men det verkar som om jag hade fel, för jag ser ingen humor i de flesta inläggen.

 

Det är ju bra att vi ska bygga vidare på att poker och kriminalitet hör ihop, varför inte snacka om fnask och vapenhandel också när vi ändå är igång?

 

:roll:

 

 

Det är, eller bore i varje fall vara, så att det är upp till varje enskild individ att avgöra huruvida man vill använda narkotika eller inte. Den enda man skadar när man använder sig utav narkotika är sig själv.

 

Förstår inte vad tråden gör för skada? Du behöver ju inte läsa i den om du inte vill.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Som någon redan nämnt så är träning väldigt bra för att lugna nerverna. Om jag inte tränar så blir jag rastlös och får koncentrationsproblem. Skulle nog tilta bra mycket mera om jag inte tränade.

 

Om du söker en annan laglig "drog" så håller jag mig till kaffe, mest för att hålla mig pigg och för att det är gott.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tror iofs de som tex bli påkörda av drogpåverkade har en annan syn på det :?

 

Isåfall är det väl bilkörning du bör klaga på?

 

Knarkare tappar omdömet och kan utan problem köra bil som en galning och inte förstå att det är någon fara när han kör 200 på en liten 70 väg.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Knarkare tappar omdömet och kan utan problem köra bil som en galning och inte förstå att det är någon fara när han kör 200 på en liten 70 väg.

 

Fortfarande bilkörningen som är problemet. Så löjligt när folk bortförklarar ihjälkörningar med tex "jag var ju full", precis som om det var en ursäkt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Knarkare tappar omdömet och kan utan problem köra bil som en galning och inte förstå att det är någon fara när han kör 200 på en liten 70 väg.

 

 

Fortfarande bilkörningen som är problemet. Så löjligt när folk bortförklarar ihjälkörningar med tex "jag var ju full", precis som om det var en ursäkt.

Ahaaaa, så om du kör ihjäl någon då du är drogpåverkad så ska man skylla på din dåliga bilskolelärare och inte det faktum att du drogade på och satte dig bakom ratten trots att du inte kunde se skillnaden på ett äpple och en lagårdsvägg... ja, det verkar ju logiskt...

 

Allvarligt? Du skulle skylla på bilkörningen? Hoppas du skämtar...

 

/TF

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fortfarande bilkörningen som är problemet.

Problemet är väl kombon?

Knarka på era jäkla loosers, men hoppa inte in i en bil och kör på våra allmänna gator sedan.

/G - med risk att få alla liberalister efter mig 8-)

 

 

EDIT: Vet inte vad som flög i mig, är lite allergisk idag.

Nån av er naturdrogare som knaprar Rosenrot förresten?

Brorsan tjatar om hur bra det är men jag får fan bara ont i magen.

 

.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Drack nån laglig häxblandning på Arvikafestivalen. Antagligen nån slags smartdrink. Tänkte att det kunde vara bra eftersom jag skulle köra hem på lördagkvällen. Var rätt seg eftersom jag även jobbade i karlstad på fredagen och körde även den natten. Så när en av killarna som jobbade inne i "danshuset" kom fram o frågade om vi inte skulle köpa deras drycker som man blir pigg o skärpt av tänkte jag att det skulle vara ungefär som en kopp med starkt kaffe. Ungefär en halvliter med guarana o örter mm slank ner. kl.10 morgonen efter gav jag upp mina försök att sova...Till och från under söndagen hade jag hjärtklappning. :shock:

Var rätt skeptisk innan till såna drycker men men...

Kanske är det nåt sånt här du söker. Fullt lagligt o väldigt effektivt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Några korta fakta från Vägverket:

 

- nästan hälften av de bilförare som dör i singelolyckor är påverkade av alkohol

 

- samhällets kostnader för trafikolyckor som har samband med alkohol är minst 3 miljarder kronor varje år.

 

- varje dag kör i genomsnitt 14 400 personer alkoholpåverkade.

 

Droga på eller bli hur full du vill, men sätt dig inte bakom ratten...

 

/TF

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ahaaaa, så om du kör ihjäl någon då du är drogpåverkad så ska man skylla på din dåliga bilskolelärare och inte det faktum att du drogade på och satte dig bakom ratten trots att du inte kunde se skillnaden på ett äpple och en lagårdsvägg... ja, det verkar ju logiskt...

 

Allvarligt? Du skulle skylla på bilkörningen? Hoppas du skämtar...

 

/TF

 

Nu tror jag du missförstod mig. Vad jag ville säga är att folk som knarkar inte automatiskt hamnar bakom ratten på en bil, och att drogpåverkan aldrig är en ursäkt för någonting.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu tror jag du missförstod mig. Vad jag ville säga är att folk som knarkar inte automatiskt hamnar bakom ratten på en bil, och att drogpåverkan aldrig är en ursäkt för någonting.

 

Att man är en dålig bilförare är inte heller någon ursäkt. Är man en dålig bilförare så ska man inte ha en bil. Ibland undrar man hur folk fick körkort.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är verkligen förvånad att QoS låter denna tråd vara kvar.

Har skummat genom tråden och det verkar mest vara snack om olika preparat (som verkar vara lagliga), däremot finns det en och annan "om knark"-postning som vi gärna slipper se fler av.

 

Låter denna vara öppen tillsvidare, men försök att hålla det hyfsat civiliserat om olika preparat för typ ökad koncentration och liknande och inte massa snack om knark i allmänhet.

 

Däremot så kommer nog "köra bil påverkad"-delen av tråden bli delad till OT om det fortsätter.

 

Enjoy! :)

 

- QoS

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fortfarande bilkörningen som är problemet.

Problemet är väl kombon?

Knarka på era jäkla loosers, men hoppa inte in i en bil och kör på våra allmänna gator sedan.

/G - med risk att få alla liberalister efter mig 8-)

 

 

EDIT: Vet inte vad som flög i mig, är lite allergisk idag.

Nån av er naturdrogare som knaprar Rosenrot förresten?

Brorsan tjatar om hur bra det är men jag får fan bara ont i magen.

 

.

 

Problemet är väl att en knarkare inte har sitt sunda förnuft. Även om han alla dagar i veckan skulle svara nykter att han inte skulle köra bil när han var påverkad så kan knarket göra så att han gör det ändå.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja det var de knarkinriktade inläggen som jag syftade på. Naturliga preparat etc. som är lagliga säger jag inget om.

 

Jag vill bara undvika att nya besökare ramlar in på denna tråd och ser KNARK, KNARK, KNARK på vårt POKER forum...

 

Ni som tycker knark är kul, kör i vind.. jag bryr mig inte om ifall ni nyttjar det, men jag vill inte läsa om det på vårat pokerforum.

 

Tack :)

 

(Och så har man skaffat sig ett par ovänner här misstänker jag... ;) )

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Problemet är väl att en knarkare inte har sitt sunda förnuft. Även om han alla dagar i veckan skulle svara nykter att han inte skulle köra bil när han var påverkad så kan knarket göra så att han gör det ändå.

 

Det jag då menar är att han lika lite kan skylla på knarket som en alkoholist kan skylla på spriten om han kör rattfull.

 

Jag vill bara undvika att nya besökare ramlar in på denna tråd och ser KNARK, KNARK, KNARK på vårt POKER forum...

 

Jag förstår din ståndpunkt, men tror ändå vi har en bra bit kvar dit.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag känner igen tiltkänslorna och får själv problem när jag torskar ett par potter på raken. Därför har jag givit upp mina ambitioner att lira NL. Håller mig till FL vilket gör att min rulle ökar sakta men säkert.

 

Bra tips. Att spamma Raiseknappen mot en slö fiende som bara synar har inte riktigt samma effekt som att trycka in alla sina pengar och blunda.

 

Tiltar du ofta - spela FL.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...