TotalFarsa Postad 27 December , 2004 Rapport Postad 27 December , 2004 Börjar med en ursäkt till modsen men jag har sökt efter en sån här tråd och kommit upp med zipp, nada, nothing Kom på mig själv häromdan med att sitta och fundera över folks nick här på pokerforum. Hur tänkte de då de valde sitt nick?Vad ligger bakom dem? Nån form av strategiskt tänkande alá "Om jag kallar mig TJ blir alla skiträdda" eller "Om jag kallar mig "Lilla Lena" så kanske folk är snällare mot mig" osv osv... Så om nån känner sig manad så kan ni ju välja att berätta om ert nick i den här tråden. Själv kommer mitt nick från sidan fark.com som jag läser dagligen. Besök den så förstår ni varför. Man kan även bli betalande medlem och får då epitetet TotalFarker, därav mitt nick. Spännande va? Således är mitt nick egentligen varken genomtänkt eller nåt annat heller för den delen. Snarare tvärtom, folk har en jäkla tendens att alltid komma ihåg mig. Om det beror på mitt game eller på mitt nick låter jag vara osagt /TF Citera
Trolldeg Postad 27 December , 2004 Rapport Postad 27 December , 2004 Själv titta jag i ett fotoalbum från när jag var 3 år. Fem kort från olika datum där jag har munnen full med Trolldeg. Citera
gdaily Postad 27 December , 2004 Rapport Postad 27 December , 2004 En felstavning banade väg för mitt nick på en sajt, som jag sedan har hållit fast vid. Citera
Blado Postad 27 December , 2004 Rapport Postad 27 December , 2004 Skulle skapa ett konto på Empire och testade säkert 10 olika screennames innan jag förstod att det var något knas. då bara flög mina händer över tangentbordet och mitt nya pokernick blev Asdfdfhdfh. gillar det riktigt skarpt dessutom! Citera
drc Postad 27 December , 2004 Rapport Postad 27 December , 2004 En felstavning banade väg för mitt nick på en sajt, som jag sedan har hållit fast vid. vad skulle det vara ? gaily ? gay-ly - just kidding ! trodde det stod för gamblers daily som jag läst någonstans ! Citera
TANDEMCYKELN Postad 27 December , 2004 Rapport Postad 27 December , 2004 Vänner, För många år sedan cyklade jag en hel del. Var tvungen att skaffa ett nick till usenet och det blev detta. Citera
blomkruka Postad 27 December , 2004 Rapport Postad 27 December , 2004 Mitt nick har inspirerats av min konstiga fetisch jag har. Citera
drc Postad 27 December , 2004 Rapport Postad 27 December , 2004 Mitt nick har inspirerats av min konstiga fetisch jag har. Den är vanligare än vad du tror - jag tänkte döpa mig till blomjord först men vågade inte. Funderar på att byta nu när du har vågat outa dig ! Citera
Papa Kubo Postad 27 December , 2004 Rapport Postad 27 December , 2004 Jag är faktiskt inte helt säker, men mitt nick kan komma från den kinesiske fotbollsspelaren Qu Bo som var så nära att skriva på för min favoritklubb Tottenham. Citera
NoSense Postad 27 December , 2004 Rapport Postad 27 December , 2004 Känner direkt att jag inte har NÅGOT vettigt att tillföra i den här tråden. So I'll shutup now Citera
eurythmech Postad 27 December , 2004 Rapport Postad 27 December , 2004 Gissa. jag har ingen aning. När det gäller mitt...äh inte fan vet jag...antog att det borde vara ledigt och hmm...fan...Eurythmics är en av tidernas 100 bästa grupper. Tror jag. Citera
Nicklas Postad 27 December , 2004 Rapport Postad 27 December , 2004 en polare reggade mig inför pf.Live och då blev det detta namn .... annars heter jag alltid Nicklas el nicklas70 för det e enklast för mig att komma ihåg. Citera
freeman Postad 27 December , 2004 Rapport Postad 27 December , 2004 freeman kommer ifrån crying freeman ( anime ) bara för att han är c00l Citera
ades_va Postad 27 December , 2004 Rapport Postad 27 December , 2004 felstavning, a(n)de®s a de s ades Citera
P_kungen Postad 27 December , 2004 Rapport Postad 27 December , 2004 Mitt namn får man tolka som man vill.. Citera
dominator Postad 27 December , 2004 Rapport Postad 27 December , 2004 Mitt smeknamn som jag fick i sjuan eller nåt sånt. Inte dominator då, utan "Ryden". Citera
_JiWe_ Postad 27 December , 2004 Rapport Postad 27 December , 2004 Mitt nick härstammar från the good old days i gymnasiet när jag hängde på Irc hela dagarna. Själva nicket kommer ifrån mina initialer JW joel woxberg J låter Ji W låter We = JiWe sen har det hängt med så ser ni JiWe i nått annat sammanhang så är det säkert jag, sen måste man ju fylla på med underscore å sånt när vissa sidor kräver längre namn thats my story Citera
Jansa Postad 27 December , 2004 Rapport Postad 27 December , 2004 Mitt nick kommer från det användarnamn jag fick till datorn på gymnasiet. Bokstäverna kommer från JANSson Anders Många amerikaner brukar använda "she" när de talar om mig.. Jansa kanske låter feminint... Citera
gdaily Postad 27 December , 2004 Rapport Postad 27 December , 2004 Många amerikaner brukar använda "she" när de talar om mig.. Jansa kanske låter feminint... A:et är femininändelse normalt sett. Kristina, Erika, Helena, Ola... Mitt andranamn är Jan, vilket är förkortning för Janet i USA... på mitt visitkort på jobbet har jag varit tvungen att skriva ut Mr Ola, bara för att inte jänkarna ska känna sig förlägna när dom ringer och hamnar hos den "manlige sekreteraren". Blir också alltid fel när jag ska flyga i USA - har han snott biljetten? Citera
RayIV Postad 27 December , 2004 Rapport Postad 27 December , 2004 Mitt kommer från Ray Jones den fjärde, skådespelare som (framförallt) spelat i den fantastiska filmen "Sökarna". Citera
Leppo Postad 28 December , 2004 Rapport Postad 28 December , 2004 Mitt kommer från att mitt favoritlag Inter coachades av Marcelo Lippi, och när jag bodde i Rom så blev jag kallad Leppo istället. Och det har hängt med. Citera
fsvoo Postad 28 December , 2004 Rapport Postad 28 December , 2004 ville för länge sen ha ett nytt lite stilrenare nick efter att ha haft Rhydon, en pokemon, så jag knåpade ihop en ordgenerator och ställde in på 4 bokstäver. Fick fram fovo men tyckte fsvo var bättre. antal O varierar efter behov Citera
moody Postad 28 December , 2004 Rapport Postad 28 December , 2004 Jag bodde tidigare hos min faster i en liten "by" just utanför skellefteå som heter stämningsgården. Då sa en polare att det kunde sägas som "Moodyard" på konstig engelska. Mood = stämning Yard = gård. senare har jag tagit bort "ard" från nicket så nu är det bara moody Citera
Recommended Posts