BigKahuna Postad 7 Augusti , 2006 Rapport Postad 7 Augusti , 2006 Finns det nåt här jag ska bemöta?Orkar inte skumma igenom hela tråden. En liten oneliner kan du väl iallafall bemöda dig med? Citera
TANDEMCYKELN Postad 7 Augusti , 2006 Rapport Postad 7 Augusti , 2006 parre, Jag dissade dig rejält i ett inlägg och du blev så jäkla ledsen/förbannad/you name it. Därför är det en aning konstigt att du skriver på det sätt du gör. Vill du att andra ska tåla skit, får du tåla skit själv. Citera
eurythmech Postad 8 Augusti , 2006 Rapport Postad 8 Augusti , 2006 Finns det nåt här jag ska bemöta?Orkar inte skumma igenom hela tråden. En liten oneliner kan du väl iallafall bemöda dig med? Nja, isf skulle den handla om Tandemcykeln, men jag är inte sugen på att bli bannad. Inte idag iaf. Citera
TANDEMCYKELN Postad 8 Augusti , 2006 Rapport Postad 8 Augusti , 2006 Nja, isf skulle den handla om Tandemcykeln, men jag är inte sugen på att bli bannad. Inte idag iaf. Jag väntar på att du ska få in någon bra one-liner på mig. Du har inte lyckats hittills. Citera
devalanteriel Postad 8 Augusti , 2006 Rapport Postad 8 Augusti , 2006 Stänger tråden då den fyllt sitt syfte, gått OT, och inte längre är särskilt relevant eftersom variance_beta valde att bevisa min poäng och inte längre kan försvara sig. Citera
Recommended Posts