Gå till innehåll

Pokerforum, ban och passion


Recommended Posts

  • Svars 80
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

HAHA Du kanske inte direkt ska jämföra dig själv med personer som Hjort. Du skriver som någon annan sa bara en massa jävla skit för att få igång diskutioner som har väldigt lite med att utveckla sig själv som pokerspelare. Normala människor besöker antagligen detta forum för att få information och lära sig ett och annat inte för att sitta och va någon jävla geek keyboard figter.

Sen att du sitter och gratulerar dig själv för att du ''vågar'' skriva va du vill på ett jävla INTERNET FORUM för pokerspel. Det säger ju ett och annat om dig själv. Det måste vara ett enormt socialt tryck du utsätter dig för där bakom skärmen GRATTIS! Du är och förblir stenhård.

 

klockrent måste ja säga

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

PF.NU är ingen demokrati såvitt jag vet

Vilket jag också poängterar i mitt första inlägg. Läs, tänk och skriv.

Inte märkt några drastiska förändringar i medlemsantalet

Jag visste inte att man överhuvudtaget kunde gå ur.

 

Skillnaden mellan din dryghet och Eurythmics är väl att hans läggs fram med någon form av stil. Det där är ju bara löjligt.

Givetvis borde jag lagt ner tid på att de sista skälvande minutrarna på pokerforum få till något riktigt, riktigt snitsigt om Mr Ogsäter som vi alla kunde njuta av i dagarna sju.

Mitt fel Dlinder.

 

HAHA Du kanske inte direkt ska jämföra dig själv med personer som Hjort.

Och av just den anledningen skriver jag:

Det är min personliga övertygelse att forumet behöver personligheter som Hjort, Albert m.fl.

Sen om du vill tolka m.fl. som mig själv är givetvis upp till dig. Hjort är väl lite av en klass för sig när det gäller inlägg på Pokerforum och att jämställa mig själv med honom vore inte bara skrattretande utan även dumt och således väljer jag att inte göra det.

diskutioner
Normala människor besöker antagligen detta forum för att få information och lära sig ett och annat inte för att sitta och va någon jävla geek keyboard figter.

Ja, det får vi väl evinnerligt hoppas.

Sen att du sitter och gratulerar dig själv för att du ''vågar'' skriva va du vill på ett jävla INTERNET FORUM för pokerspel. Det säger ju ett och annat om dig själv. Det måste vara ett enormt socialt tryck du utsätter dig för där bakom skärmen GRATTIS! Du är och förblir stenhård.

Nej, men så där kan man ju hålla på och förlöjliga i princip allting...

"Wow... du höll ett föredrag framför dina kurskamrater... sjukt stort!"

 

"Wow... du gjorde ett hat trick i division tre... snart ringer Milan"

 

"Wow... du kom in på Chalmers... ring 60-minutes!"

klockrent måste ja säga

Det här är mina favoritinlägg... de tar upp 50% av allt utrymme på forumet och är bara roliga för den som får berömmet. Summasummarum: PM:a den här typen av kommentarer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför finns det så otroligt många som tror att det är kurage att sitta och skriva spydiga elakheter på internet?

 

Och nej, jag tänker aldrig sälla mig till beundrarskaran av geek keyboard fighters.. Vem som helst kan vara dryg, men det krävs så jävla mycket mer för att orka vara hövlig mot den ständigt ökande skaran av kompletta rövhål.

Kudos, alla moderatorer som orkar - jag skulle tappa tålamodet efter en vecka.

 

Sådär V_B, nu har du fått din uppmärksamhet, folk vet vem du är och känslorna är blandade - men du har lyckats att driva fram känslor i alla fall. Du ÄR någon, inte bara en i mängden. Är du nöjd nu, kan du sova gott och försöka vara trevlig i fortsättningen?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Och nej, jag tänker aldrig sälla mig till beundrarskaran av geek keyboard fighters.. Vem som helst kan vara dryg, men det krävs så jävla mycket mer för att orka vara hövlig mot den ständigt ökande skaran av kompletta rövhål.

Kudos, alla moderatorer som orkar - jag skulle tappa tålamodet efter en vecka.

 

the Smiths - I know its over

 

"Its so easy to laugh, its so easy to hate

it takes strength to be gentle and kind

Its so easy to laugh, its so easy to hate

it takes guts to be gentle and kind"

 

 

Varför finns det så otroligt många som tror att det är kurage att sitta och skriva spydiga elakheter på internet?

 

Du misstolkar mitt inlägg om du tror jag tycker det är kurage att vara spydig. Det jag efterlyser är levande, passionerade debatter inte spydighet... läs inlägget för fan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Vi får väl göra en sammanfattning av variance_betas inlägg på PF och posta den där.

 

Haha.. oh boy... där fick du till det... måste torka bort tårarna...

 

Du är ju också en charmig individ. Postar bara inlägg och trådar om politik. Visst är politik och poker rätt snarlikt rent stavningsmässigt, men vid det här laget tycker man du borde insett ditt misstag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du missuppfattar mig. Jag menade att många inte vågar skriva inlägg i rädsla för diverse dryga one-liners a´la Eurythmech m.fl.

 

Är man rädd för Eurythmechs inlägg så bör man inte gå utanför ytterdörren.

 

Rädsla kanske är fel ord, men visst lär det väl ha en hämmande effekt på många när det är en ganska stor skara som älskar att droppa hånfulla oneliners.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Vi får väl göra en sammanfattning av variance_betas inlägg på PF och posta den där.

 

Haha.. oh boy... där fick du till det... måste torka bort tårarna...

 

Du är ju också en charmig individ. Postar bara inlägg och trådar om politik. Visst är politik och poker rätt snarlikt rent stavningsmässigt, men vid det här laget tycker man du borde insett ditt misstag.

 

Just nu är det ju mer metadiskussioner än poker i forumet. När dravlet dessutom kryddas av dina drypande otrevligheter blir det bara smaklöst och olustigt. Håll gärna käften.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

snart är sommarlovet slut, hurra, då måste alla som går i skolan gå och lägga sig i tid :P

 

Och då kanske det är på sin plats att köra en liten tacktråd till er moderatorer som fortfarande orkar med jobbet med pf.nu efter den senaste tiden. Det kommer bättre tider. :)

 

:heart:

 

Tyvärr så tror jag inte det har med ålder att göra. Det är svenssons fel. Innan pokerboomen slog igenom med den allra största kraften så fanns det både unga och äldre användare som bidrog till ett bra forum. Sedan slog svensson (i alla åldrar) till.

 

Det finns säkert många pokernördar i 18-årsåldern som kan bidra med seriösa inlägg.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Just nu är det ju mer metadiskussioner än poker i forumet. När dravlet dessutom kryddas av dina drypande otrevligheter blir det bara smaklöst och olustigt. Håll gärna käften.

 

Jo, jag förstör ju hela forumet när jag skriver i EN enda tråd, som jag dessutom själv skapat och dessutom är jag inom kort borta för alltid från forumet. Vad är problemet egentligen?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Just nu är det ju mer metadiskussioner än poker i forumet. När dravlet dessutom kryddas av dina drypande otrevligheter blir det bara smaklöst och olustigt. Håll gärna käften.

 

Jo, jag förstör ju hela forumet när jag skriver i EN enda tråd, som jag dessutom själv skapat och dessutom är jag inom kort borta för alltid från forumet. Vad är problemet egentligen?

 

Det är inte att, det är hur du skriver det ...

 

MVH

//KF

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du missuppfattar mig. Jag menade att många inte vågar skriva inlägg i rädsla för diverse dryga one-liners a´la Eurythmech m.fl.

 

Är man rädd för Eurythmechs inlägg så bör man inte gå utanför ytterdörren.

 

Rädsla kanske är fel ord, men visst lär det väl ha en hämmande effekt på många när det är en ganska stor skara som älskar att droppa hånfulla oneliners.

 

Om det är något som jag hatar på detta forum så är det precis det. Alla j*vla fjantiga oneliners. Inte för att jag tror att jag skulle skriva så mycket på detta forum men alla störiga kommentarer gör ju att man inte ens tänker tanken....

Man tror nästan att de sitter på msn och chattar med nån kompis och bara slänger iväg massa kommentarer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Själv tycker jag att PF var mycket bättre innan v_b kom tillbaka.

Just för att det är ett POKERforum och v_b bara skriver för att provocera och inte för att lära sig poker.

 

v_b, du borde gå över till flashback istället för PF. Det borde passa dig bättre.

 

Och var det inte du som började anmärka dig på min stavning i mina förra dagbok? Och vad tillför det poker?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är inte att, det är hur du skriver det ...

 

Jag förstår vad du skriver men jag ser inte riktigt kopplingen till det jag skrev... Jag skrev att skadeverkan för mina inlägg rimligtvis måste vara ganske liten eftersom jag bara skriver i en enda tråd, samt att problemet inte är särskilt stort eftersom jag inom kort kommer försvinna. Varpå du replikerar; "Det är inte att, det är hur du skriver det"... ok, men...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är inte att, det är hur du skriver det ...

 

Jag förstår vad du skriver men jag ser inte riktigt kopplingen till det jag skrev... Jag skrev att skadeverkan för mina inlägg rimligtvis måste vara ganske liten eftersom jag bara skriver i en enda tråd, samt att problemet inte är särskilt stort eftersom jag inom kort kommer försvinna. Varpå du replikerar; "Det är inte att, det är hur du skriver det"... ok, men...

 

Jag menar i det "stora hela", när du var v_b etc.

 

MVH

//KF

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...