Gå till innehåll

SAJT: EvilTable.com


Nusseman

Recommended Posts

  • Svars 76
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Fan, det är ju nästan så att ni lyckas ragga över mig. :)

 

Bara nästan :cry:

Ja bara nästan tyvärr, det jag är oroad över är alla VIP-poäng, kommer man kunna göra något speciellt för dem?

 

När det gäller VIP poäng så kommer vi att ha helt andra saker som man kan nyttja dem till, vi har dock inte planerat någon VIP shop i vanlig bemärkelse (so far).

Anledningen till att vi inte kan berätta riktigt vad vi planerar är för att vi inte vill att något annat skin skall norpa iden och lansera den före oss.

 

Men så mycket kan jag säga att iden ligger helt i linje med vår grundstrategi att de som spelar hos oss skall ha jäkligt skoj tillsammans!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Låter mycket intressant tycker jag. Det blir nog definitivt till att testa sidan. Älskar er design på sidan, och jag är ju lite designbög av mig, så det lockar väldigt mycket. :)

 

Men jag kommer bli väldigt besviken om VIP-poängen bara går till spillo. Även om jag inte tror att fallet kommer vara så.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Låter mycket intressant tycker jag. Det blir nog definitivt till att testa sidan. Älskar er design på sidan, och jag är ju lite designbög av mig, så det lockar väldigt mycket. :)

 

Men jag kommer bli väldigt besviken om VIP-poängen bara går till spillo. Även om jag inte tror att fallet kommer vara så.

 

 

Välkommen in och VIP-poängen kommer inte att gå inte till spillo..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Forumet kommer få en annan bonus. Återkommer under dagen med info kring den, samt tävlingen i Västerås.

Jag skulle gärna vilja höra mer. Något som Evil Table kan svara på?

 

Från första inlägget: Insättningsbonus 100% upp till €100. 50€ per 500 VIP inom 60 dagar.

 

EDIT: 30 dagar ska det vara.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Forumet kommer få en annan bonus. Återkommer under dagen med info kring den, samt tävlingen i Västerås.

Jag skulle gärna vilja höra mer. Något som Evil Table kan svara på?

 

Från första inlägget: Insättningsbonus 100% upp till €100. 50€ per 500 VIP inom 60 dagar.

Oh :oops:

 

Men den gömde sig rätt bra..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Forumet kommer få en annan bonus. Återkommer under dagen med info kring den, samt tävlingen i Västerås.

Jag skulle gärna vilja höra mer. Något som Evil Table kan svara på?

 

Från första inlägget: Insättningsbonus 100% upp till €100. 50€ per 500 VIP inom 60 dagar.

 

Antingen är jag helt blind, eller så står det ingen signup kod, behövs ingen sådan..?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vilka uttag/insättnings möjligheter finns?

Jag har mastercard och för att ta ut pengar behöver jag kunna flytta över dom till mitt bankkonto, inte för att jag någonsin har vunnit tillräckligt för att ta ut pengar :)

 

Hej Neophron

 

Följande gäller för insättningar och uttag

Alla insättningar är kostnadsfria oavsett om det är Mastercard eller Visa

 

Uttag till Mastercard begränsas av Mastercards egna regler och medger ej uttag direkt till kortet utan uttag får göras till ett bankkonto.

Visa däremot har inte dessa begränsningar.

 

Man får göra 1 uttag kostnadsfritt per månad

 

Mer information finns under Cashier/Payments på hemsidan

 

Mvh / Staff EVILTABLE

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu är vår "nya" design på plats, vi har försökt vässa den lite extra så kolla in vad ni tycker och kom gärna med feedback

 

Skulle ni inte kunna fixa o ha samma storlek på korten som VSPoker har grymt mycket snyggare än den som alla andra b2b sajter använder :D

 

Kram Sarah

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu är vår "nya" design på plats, vi har försökt vässa den lite extra så kolla in vad ni tycker och kom gärna med feedback

 

Skulle ni inte kunna fixa o ha samma storlek på korten som VSPoker har grymt mycket snyggare än den som alla andra b2b sajter använder :D

 

Kram Sarah

 

Hej Sara,och tack för din feedback, vi tar till oss det och tar upp det på vårat nästa designmöte.

 

Mvh / Staff

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hmmm supporten är verkligen inte den snabbaste jag varit med om...

Mailade för ca en vecka sen till supporten och bad dem låsa upp mitt kredit kort, detta för att jag använt det hos andra B2B sajter, men inget svar än har kommit. Och jag som hade tänkt spela in 500 VIP för resan, men men det verkar som man får glömma den.... :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hmmm supporten är verkligen inte den snabbaste jag varit med om...

Mailade för ca en vecka sen till supporten och bad dem låsa upp mitt kredit kort, detta för att jag använt det hos andra B2B sajter, men inget svar än har kommit. Och jag som hade tänkt spela in 500 VIP för resan, men men det verkar som man får glömma den.... :(

 

Hej, det är trist att det har tagit så lång tid, men som tröst kan jag säga att det fortfarande finns gott om platser kvar till Älvdalen.

 

EvilTable / Staff

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...