Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Variance_beta är fan ta mig en av de roligaste personer som någonsin huserat på ett pokerforum.

Angående diskussionen så är det påfallande många som i detta forum endast tycks leta efter en tråd där någon har en avvikande åsikt, för att sedan vinna ego-poänger genom att idiotförklara den med annan åsikt. Givetvis helt utan att själv argumentera i frågan. (Ohh va smart jag e som håller med Gdaily om allt han säger).

När det gäller den ursprungliga diskussionen anser jag att betydligt fiskigare personer än Legato har fått mer tid i rampljuset. Därmed tycker jag också han kan få sig 15 minutes of fame...

• Svars 148
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
Slutligen att komma med belägg i olika frågeställningar är en sak, men i en sådan här debatt?? Vadå belägg? Behövs det i ett ämne som ingen bryr sig om svaret i?

Jag förstår inte riktigt problemet. Bara för att man ser en ful tjej på stan behöver man ju faktiskt inte ligga med henne... och likadant är det med den här tråden. Det finns vissa som finner den intressant, andra finner den idiotisk... fine.. men vad är problemet? Strunta i att läsa den bara.

Det här är sjukt Varience. Pröva sex med någon annan än dig själv, typ skaffa dig en tjej så kommer du inse att det finns annat i livet än att sitta och reta upp andra med skitinlägg. Jag lovar, när svennen för dig ryker kommer dina ögon öppnas.

Det här ju lite av en klassiker. Du får med det mesta... svendomen, "skaffa dig ett liv"-prylen, avsaknad av kvinna, du är dum i huvudet o.s.v. Eurythmech är ju iaf lite fyndig i sina attacker men det här är ju enkom vulgärt.

Postad
Det här ju lite av en klassiker. Du får med det mesta... svendomen, "skaffa dig ett liv"-prylen, avsaknad av kvinna, du är dum i huvudet o.s.v. Eurythmech är ju iaf lite fyndig i sina attacker men det här är ju enkom vulgärt.

Att du är dum i huvudet skriver jag inte för det tycker jag inte. Brukar tycka det du skriver är både roligt och ibland förstår jag tom andemeningen av vad du vill säga. ;)

Vad jag menar är att allt inte är antingen svart eller vitt. Ett mynt HAR 2 sidor. Du HAR inte ALLTID rätt, ibland KAN någon annan ha en viss poäng i sina inlägg även att du inte kan eller vill acceptera detta. Även om du vill att din mening skall vara facit för alla oss andra är det inte det alla gånger vettu.

Jag förstår bara inte att du i varenda tråd du ger dig in i måste provocera och vara dryg i din ton. Det leder vareviga gång till ett tiotal sidor med anklagelser på dig från andra som du sitter och försvarar dig emot med endast en dåres envishet. Varför utsätta sig för det vareviga gång om du inte går igång (sexuellt) på det? Det var därför jag drog mina slutsatser, men jag har väl fel då?

Grattis du tänder på kvinnor och inte på verbala attacker ;)

Postad
Vad jag menar är att allt inte är antingen svart eller vitt. Ett mynt HAR 2 sidor. Du HAR inte ALLTID rätt, ibland KAN någon annan ha en viss poäng i sina inlägg även att du inte kan eller vill acceptera detta. Även om du vill att din mening skall vara facit för alla oss andra är det inte det alla gånger vettu

Så sant, så sant lille vän...

Postad
Vem fan bryr sig?

Ja, det är faktiskt lite "vem skulle vinna om Hulken mötte Stålmannen"-karaktär över diskussionen... ;)

Stålmannen. Han är avsevärt mer komplex.... Hulken är ju bara dum och arg. Otroligt dåligt exempel.

Spiderman vs the Hulk är det nog hugget som stucket.

Postad

Eh, visst Hulken är stark och kan kasta bilar och objekt i den storleksordningen men för helvete, vi snackar Stålmannen. Det finns tidningar där han flyttar planeter! Lite skillnad... Hulken är knappast typen som skulle trixa ihop ett finurligt kryptonitvapen heller, det är ingen slug varelse.

Postad
Vem fan bryr sig?

Ja, det är faktiskt lite "vem skulle vinna om Hulken mötte Stålmannen"-karaktär över diskussionen... ;)

Stålmannen. Han är avsevärt mer komplex.... Hulken är ju bara dum och arg. Otroligt dåligt exempel.

Spiderman vs the Hulk är det nog hugget som stucket.

Det är tydligt att du inte kan din Marvel. T o m Kingpin kan mäta sig med spindelmannnen i fråga om styrka. Det finns inget spindelmannen kan göra som skadar hulken nämnvärt. Plz, försök hålla diskussionen saklig och läs på innan du börjar uttala dig om saker och ting.

Postad

Jag tycker att.

money talks, bullshit walks.

dessa tio totalt onödiga sidor visade inte ett skit om nånting.

Det enda var att varians fick kräkas ur sig lite.

Det låter lite som AIK är bättre än IFK, fast Krokek spöar båda lagen??!!

Men varians kanske har en lösning på en världsliga som han kan administrera???

Namnförslag: varians_beta worldpokertourallcategory

Postad

Kolmården.. det är djurparken det va? Håll dig till den.

Lägre än glocalnet..

Postad

Kolmården.. det är djurparken det va? Håll dig till den.

Lägre än glocalnet..

Postad
T o m Kingpin kan mäta sig med spindelmannnen i fråga om styrka. Det finns inget spindelmannen kan göra som skadar hulken nämnvärt.

Han kan ju rulla in honom i jättemycket nät och sparka honom i ögat några gånger, det borde få t.o.m. Hulken att börja grina lite. Fast hur starkt är Spindelmannens nät egentligen...?

Postad
T o m Kingpin kan mäta sig med spindelmannnen i fråga om styrka. Det finns inget spindelmannen kan göra som skadar hulken nämnvärt.

Han kan ju rulla in honom i jättemycket nät och sparka honom i ögat några gånger, det borde få t.o.m. Hulken att börja grina lite. Fast hur starkt är Spindelmannens nät egentligen...?

Postad
Jag tycker att.

Detta inlägg är inte;

1: Konstruktivt

2: Intressant

3: Roligt

4: Intelligent

5: Nyskapande

6: Argumenterande

Detta inlägg är;

1: Vulgärt

2: Meningslöst

3: Illa skrivet

4: Trist

Bra jobbat pop1. Du är en tillgång.

Postad
Jag tycker att.

Detta inlägg är inte;

1: Konstruktivt

2: Intressant

3: Roligt

4: Intelligent

5: Nyskapande

6: Argumenterande

Detta inlägg är;

1: Vulgärt

2: Meningslöst

3: Illa skrivet