Champion Postad 1 Augusti , 2006 Rapport Postad 1 Augusti , 2006 Ser bra ut. Där fick man lite perspektiv. Citera
eloge38 Postad 1 Augusti , 2006 Rapport Postad 1 Augusti , 2006 Känns som jag kan använda min stack till att dominera världen nu Citera
kfluffie Postad 1 Augusti , 2006 Rapport Postad 1 Augusti , 2006 Usch vad rik jag är! MVH //KF Citera
Loveless Postad 1 Augusti , 2006 Rapport Postad 1 Augusti , 2006 Tycker de där 230 miljonerna som är rikare än mig kan ge mig lite bidrag. Citera
derTommi Postad 1 Augusti , 2006 Rapport Postad 1 Augusti , 2006 WTF? Testade med: MY ANNUAL INCOME 1£ och fick som svar: You are the richest person in the world! Citera
cheunce Postad 3 Augusti , 2006 Rapport Postad 3 Augusti , 2006 Hur lång tid tar det att mörda 860 miljoner människor? Lär ju ta några år att döda dem och ducka för polisen för att bli världens rikaste man. Sen finns du ju alla dessa jä**a arvingar också så det är väll lika bra att lägga ner Citera
Nidson Postad 3 Augusti , 2006 Rapport Postad 3 Augusti , 2006 Lite skumt att mäta hur rik man är genom att enbart kolla på inkomst. En årsinkomst på 0 kr men en ärvd förmögenhet på 10 miljarder = utfattig? Citera
Brumpa Postad 3 Augusti , 2006 Rapport Postad 3 Augusti , 2006 hade jag jobbat kvar där jag jobbade hade de vart "TOP 3.83%" men nu när man blir student så hamnar man ju på några tusen mindre än noll i årsinkomst.. Citera
kfluffie Postad 3 Augusti , 2006 Rapport Postad 3 Augusti , 2006 WTF? Testade med: MY ANNUAL INCOME 1£ och fick som svar: You are the richest person in the world! Fast på mätaren står det "Poorest". Den har lite fel men "It makes you wounder, doesnt it?" MVH //KF Citera
Brumpa Postad 4 Augusti , 2006 Rapport Postad 4 Augusti , 2006 WTF? Testade med: MY ANNUAL INCOME 1£ och fick som svar: You are the richest person in the world! Fast på mätaren står det "Poorest". Den har lite fel men "It makes you wounder, doesnt it?" MVH //KF Men de kanske syftar på att du är rikast då du lever på kärlek? eller nåt... Citera
kfluffie Postad 4 Augusti , 2006 Rapport Postad 4 Augusti , 2006 WTF? Testade med: MY ANNUAL INCOME 1£ och fick som svar: You are the richest person in the world! Fast på mätaren står det "Poorest". Den har lite fel men "It makes you wounder, doesnt it?" MVH //KF Men de kanske syftar på att du är rikast då du lever på kärlek? eller nåt... Kärlek och Solljus räcker mer än nog åt mig! MVH //KF Citera
Lupus123 Postad 5 Augusti , 2006 Rapport Postad 5 Augusti , 2006 Jo, det är ju inte helt okänt att snittsnubben här i landet har så fånigt mycket mer än en överväldigande majoritet i världen, dock alltid bra med intressanta sätt att visa det. We are obsessed with wealth. But we gauge how rich we are by looking upwards at those who have more than us. This makes us feel poor. We wanted to do something which would help people understand, in real terms, where they stand globally. And make us realise that in fact most of us (who are able to view this web page) are in the privileged minority. We want people to feel rich. And give some of their "extra" money to a worthwhile charity. Ska kolla runt lite på forumet om det finns någon gammal topic om skuldavskrivning, bistånd, handelshinder, DATA och liknande. Citera
Recommended Posts