Ängeln17 Postad 6 November , 2007 Rapport Share Postad 6 November , 2007 Grattis till molestning av turkarna Då blir man nyfiken till vad? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Isha Postad 6 November , 2007 Rapport Share Postad 6 November , 2007 Då blir man nyfiken till vad? Liverpool - Besiktas 8-0. Tyvärr vann Porto också så nu blir det verkligen svårt för Liverpool att gå vidare Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ängeln17 Postad 6 November , 2007 Rapport Share Postad 6 November , 2007 Liverpool - Besiktas 8-0. Tyvärr vann Porto också så nu blir det verkligen svårt för Liverpool att gå vidare Jasså det. Men det är väl ingen som räknat med att de skulle göra det va? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 7 November , 2007 Författare Rapport Share Postad 7 November , 2007 Det var ju synd om killen... Det här är alltså bubblan. Fyra platser till Sunday Million på spel. Har varit en lång och tight bubbla, jag har varit chippie hela vägen. PokerStars Game #13082983499: Tournament #66387357, 5400FPP Hold'em No Limit - Level X (400/800) - 2007/11/06 - 18:35:06 (ET) Table '66387357 1' 10-max Seat #1 is the button Seat 1: AnfieldRoad (9282 in chips) Seat 3: Rafchu (780 in chips) Seat 5: SgtKyle (1028 in chips) Seat 7: trotyl (2210 in chips) Seat 9: ANGEL2326 (1700 in chips) AnfieldRoad: posts the ante 80 Rafchu: posts the ante 80 SgtKyle: posts the ante 80 trotyl: posts the ante 80 ANGEL2326: posts the ante 80 Rafchu: posts small blind 400 SgtKyle: posts big blind 800 *** HOLE CARDS *** Dealt to AnfieldRoad trotyl: folds ANGEL2326: folds AnfieldRoad: calls 800 Rafchu: folds SgtKyle: checks *** FLOP *** SgtKyle: checks AnfieldRoad: checks *** TURN *** SgtKyle: checks AnfieldRoad: checks *** RIVER *** SgtKyle: checks AnfieldRoad: bets 800 trotyl said, "sick situation" Rafchu said, "gotta call" trotyl said, "q high prpbluy" ANGEL2326 is disconnected ANGEL2326 is connected SgtKyle said, "yeah" SgtKyle said, "exactly" trotyl said, "; ]" Rafchu said, "gl" SgtKyle: folds AnfieldRoad collected 2400 from pot AnfieldRoad: doesn't show hand trotyl said, "gl next hand" *** SUMMARY *** Total pot 2400 | Rake 0 Board Seat 1: AnfieldRoad (button) collected (2400) Seat 3: Rafchu (small blind) folded before Flop Seat 5: SgtKyle (big blind) folded on the River Seat 7: trotyl folded before Flop (didn't bet) Seat 9: ANGEL2326 folded before Flop (didn't bet) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 7 November , 2007 Rapport Share Postad 7 November , 2007 WP! Btw, sharkscopa gärna på nicket LookAtMyNutsAA på full tilt och säg mig hur bra den gubben (inte jag) egentligen är. Vore schysst. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RiverKlonk Postad 7 November , 2007 Rapport Share Postad 7 November , 2007 Klart vi kommer att gå vidare! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 7 November , 2007 Författare Rapport Share Postad 7 November , 2007 WP! Btw, sharkscopa gärna på nicket LookAtMyNutsAA på full tilt och säg mig hur bra den gubben (inte jag) egentligen är. Vore schysst. Verkar vara en stabil grinder. Jag är ingen SS-prenumerant, så jag kan inte göra några avancerade kollar, men kan se att hans vinstsnitt dras upp av några bra resultat i multi-SnGs. Verkar ha nånstans runt 12-13% ROI på enbords, vilket på Stars vore bra/jättebra, men inte sensationellt. Antar att nivån är ungefär likadan på FTP. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 7 November , 2007 Rapport Share Postad 7 November , 2007 Ok, märkte inte flerbordsgrejen. Tackar för analysen! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 7 November , 2007 Författare Rapport Share Postad 7 November , 2007 Sorry, läste diagrammet fel. Hans ROI på enbords tycks snarare vara ca 15%, kanske mer. Inga siffror man ser särskilt ofta på Stars iaf. Känns som att den här killen borde vara bland de bästa i klassen (sin inköpsnivå) på siten. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 7 November , 2007 Rapport Share Postad 7 November , 2007 Sorry, läste diagrammet fel.Hans ROI på enbords tycks snarare vara ca 15%, kanske mer. Inga siffror man ser särskilt ofta på Stars iaf. Känns som att den här killen borde vara bland de bästa i klassen (sin inköpsnivå) på siten. Tänkte det, får gå all in i varje hand mot honom så han inte spelar ut mig! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 7 November , 2007 Författare Rapport Share Postad 7 November , 2007 Folk är så äckligt korkade PokerStars Game #13092891763: Tournament #66442520, $15+$1 Hold'em No Limit - Level IV (50/100) - 2007/11/07 - 09:33:20 (ET) Table '66442520 1' 9-max Seat #1 is the button Seat 1: AnfieldRoad (3510 in chips) Seat 4: Bovito (2225 in chips) Seat 6: MeerbuschBS (3490 in chips) Seat 8: Quido_1 (2615 in chips) Seat 9: dog law (1660 in chips) Bovito: posts small blind 50 MeerbuschBS: posts big blind 100 *** HOLE CARDS *** Dealt to AnfieldRoad Quido_1: calls 100 dog law: raises 100 to 200 AnfieldRoad: folds Bovito: folds MeerbuschBS: folds Quido_1: calls 100 *** FLOP *** Quido_1: checks dog law: bets 200 Quido_1: raises 200 to 400 dog law: raises 300 to 700 Quido_1: raises 300 to 1000 dog law: raises 460 to 1460 and is all-in Quido_1: calls 460 *** TURN *** *** RIVER *** *** SHOW DOWN *** Quido_1: shows (a pair of Kings) dog law: shows (a pair of Aces) dog law collected 3470 from pot *** SUMMARY *** Total pot 3470 | Rake 0 Board Seat 1: AnfieldRoad (button) folded before Flop (didn't bet) Seat 4: Bovito (small blind) folded before Flop Seat 6: MeerbuschBS (big blind) folded before Flop Seat 8: Quido_1 showed and lost with a pair of Kings Seat 9: dog law showed and won (3470) with a pair of Aces Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 7 November , 2007 Rapport Share Postad 7 November , 2007 Folk är så härligt korkade . Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pey Postad 7 November , 2007 Rapport Share Postad 7 November , 2007 Hej. Detta är säkert en dum fråga, men vad använder du för converter/sida för att få in dina händer i forumet med fina bilder? Har kikat runt lite men är ingen 1773 haxor så hittar inte så bra. Ser ju att bilderna länkar till pokerforum, men kopplar inte riktigt. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 7 November , 2007 Författare Rapport Share Postad 7 November , 2007 Hej. Detta är säkert en dum fråga, men vad använder du för converter/sida för att få in dina händer i forumet med fina bilder? Har kikat runt lite men är ingen 1773 haxor så hittar inte så bra. Ser ju att bilderna länkar till pokerforum, men kopplar inte riktigt. Det sköter forumet av sig självt numer. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 7 November , 2007 Rapport Share Postad 7 November , 2007 Hej. Detta är säkert en dum fråga, men vad använder du för converter/sida för att få in dina händer i forumet med fina bilder? Har kikat runt lite men är ingen 1773 haxor så hittar inte så bra. Ser ju att bilderna länkar till pokerforum, men kopplar inte riktigt. Många sajters hand historys konverteras automatiskt av pokerforum, men annars skriver du : As : för ess i spader (men utan mellanslag mellan kortet och kolonen). /SK Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pey Postad 7 November , 2007 Rapport Share Postad 7 November , 2007 Tack för snabba svar. Skulle posta en liten hand ur en turnering igår men fegar ur som vanligt. Var nog en enkel fold anyway. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 9 November , 2007 Författare Rapport Share Postad 9 November , 2007 Jag vill bara gråta... Det tar ju aldrig slut. Jag har haft motgångar förr, men det här...det här... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Juggler Postad 9 November , 2007 Rapport Share Postad 9 November , 2007 Vad kör du? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ängeln17 Postad 9 November , 2007 Rapport Share Postad 9 November , 2007 :h: Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 9 November , 2007 Författare Rapport Share Postad 9 November , 2007 Bara $16 på Stars. Det känns som att jag är break-even över 500 turrar eller nåt. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 9 November , 2007 Författare Rapport Share Postad 9 November , 2007 Jag har cashat ut en massa på sistone. Kommer fan gula snart. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Appel Postad 9 November , 2007 Rapport Share Postad 9 November , 2007 Jag har cashat ut en massa på sistone.Kommer fan gula snart. Och vad gör man när man är på väg att få för liten rulle? JOOO, man går ner i nivå =) Fast vem är jag att försöka ge sådana tips igentligen.... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 9 November , 2007 Författare Rapport Share Postad 9 November , 2007 Det vore så förnedrande... Och jag menar...jag har en sån SJUK edge på den här nivån. Men...det går bara inte. Det händer hela tiden. Fan. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ängeln17 Postad 9 November , 2007 Rapport Share Postad 9 November , 2007 Fast breakeven är bättre än minus iaf. Gäller att försöka hitta det positiva. Så länge du går det lär du ju inte gula iaf. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 9 November , 2007 Författare Rapport Share Postad 9 November , 2007 Jag tog ju ut det mesta när jag var på temporärt plus, heh. Hur som helst, det kan tyckas som mycket whine för lite, för avslutningen av sessionen var helt sanslös. Ska posta lite grafer och skit snart. Jag är verkligen tokdålig på att ta det här på rätt sätt, psykiskt. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts