Gå till innehåll

Mail får inte svar


heltok

Recommended Posts

Mina senaste mail till Party har jag inte fått svar på:

 

Först mejlar jag om Monstret.

 

Subject: Response from partypoker.com [#5523492]

Date: Wed, 26 Jul 2006 00:22:01 -0400 (EDT) From: vip@partypoker.com

 

[här borde det stått något]

 

Detta mejlet skickade jag tillbaka och bad dem skriva svar också.

 

Sedan skickade jag ett nytt mail angående abuseanmälan och fick följande svar:

 

This is a delivery status notification from mx2.idatanet.com,

running the Courier mail server, version 0.42.0.

 

The original message was received on Tue, 01 Aug 2006 01:28:15 +0530

from mail.idatanet.com (cw-44-13.iglobalmedia.com [::ffff:195.10.44.13])

 

---------------------------------------------------------------------------

 

UNDELIVERABLE MAIL

 

Your message to the following recipients cannot be delivered:

 

<vip@partypoker.com>:

<<< /usr/lib/courier/bin/maildrop: Unable to open mailbox.

 

---------------------------------------------------------------------------

 

If your message was also sent to additional recipients, their delivery

status is not included in this report. You may or may not receive

other delivery status notifications for additional recipients.

 

The original message follows as a separate attachment.

 

 

 

 

Reporting-MTA: dns; mx2.idatanet.com

Arrival-Date: Tue, 01 Aug 2006 01:28:15 +0530

Received-From-MTA: dns; mail.idatanet.com (cw-44-13.iglobalmedia.com [::ffff:195.10.44.13])

 

Final-Recipient: rfc822; vip@a.partypoker.com

Action: failed

Original-Recipient: rfc822; vip@partypoker.com

Status: 5.0.0

Diagnostic-Code: unknown; /usr/lib/courier/bin/maildrop: Unable to open mailbox.

 

Då tänkte jag vip-mailen är trasig och forwardade samma mejl och svar, och förtydligade att vip-mailen är nere och att jag inte får svar, till info@partypoker.com . Har ännu inte fått något svar på det mailet.

 

Dvs mina 4 senaste mail över en vecka till party har inte fått svar. Kanske Party borde ta de $10k jag rejkar varje månad och investera i 1st indier som svarar på mina mail.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

heltok, du är väl medveten om att partypoker supporten är bättre här än någon annanstans

 

helt klart, när man postar här händer förvånandsvärt ofta något. jag whineade vidare idag per mejl. fick $100 för besväret :)

 

whinea istheshit alltså.

 

hur mycket klagade du? verkar vara ev+ att skicka whine mails.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

heltok, du är väl medveten om att partypoker supporten är bättre här än någon annanstans

 

helt klart, när man postar här händer förvånandsvärt ofta något. jag whineade vidare idag per mejl. fick $100 för besväret :)

 

whinea istheshit alltså.

 

hur mycket klagade du? verkar vara ev+ att skicka whine mails.

 

jag skrev bara

you had promised a VIP-bonus for july but i have seen none... why?

 

korta mail tror jag indierna uppskattar.

svaret:

 

Thank you for contacting us.

 

We are truly sorry that there was no VIP offer for July. We are working to having a new offer available soon. You will be notified either via email or by means of a post log-in pop-up from the lobby once it becomes available.

 

In the meantime we have reviewed your account and have issued you with a bonus of $100.

 

Just play 500 raked hands by 31-AUG-06. The amount will then be credited to your real money account.

 

To accumulate raked hands, just participate in hands (any live game, any limit) where a rake is taken. The buy-in' for tournaments does not contribute to your accumulated raked hands. / Wagered amount is the total amount of bets placed.

 

For more information about our rake structure check out the following link:

 

http://www.partypoker.com/how_to_play/using_our_software/rake_and_blind.html

 

To check the number of raked hands played, click on the 'My Account' option on the Main Lobby and select 'My Account'. On the new webpage, click on the link that reads 'Bonus details'.

 

Please do not hesitate to contact us should you have any further queries.

 

Justin

PartyPoker VIP Club

Customer Care

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

PartyPoker, WPC Productions Limited, 711 Europort, Gibraltar

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

verkar vara udda ersättningssystem också. jag fick inte svar på 5-6 mail på två veckor efter att jag inte fått in pengarna jag satte in 1½ vecka före första mailet, fick till slut ringa vilket ledde till att jag fick in 540~ av de 700 jag satte in. mail på mail och ex antal (vad jag uppfattade som) blåsningsförsök senare (de påstod att resten var en avgift som banken tog för överföringen.. :roll:) kom resten in tillsammans med en ersättning på 15 dollar eller nåt. inte för att party har nån trovärdighet kvar hos mig men ändå...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag skickade också ett mail i fredags (till accountinfo@partyp....) och nu har det gått 2 arbetsdagar (och 2 helgdagar) utan att få svar. Lite störande faktiskt, jag hade dock ett krångligt ärende men att dom inte hört av sig överhuvudtaget är ju konstigt.

 

EDIT:

Jag skickade ett andra mail, och så gjorde även en polare, och på 3 minuter fick vi båda svar.

 

Verkar som Party har nån funktion som känner av om man skickat 2 mail och då får man svar !?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...