Gå till innehåll

WSOP 2006: Kolla på WSOP på Internet?


PellePelle

Recommended Posts

Jag har försökt köpa ESPN pay-per-view för att kunna titta på finalbordet live via internet, men det händer ingenting när jag klickar på "Buy Now", trots att jag har fyllt i alla nödvändiga uppgifter. Någon annan som har eller har haft liknande problem?

 

När du säger det så hade jag liknande problem första gången. Jag löste det med att signa upp ett konto först för att sedan göra beställningen. Som du gör nu så signar du upp ett konto samt lägger beställningen samtidigt.

 

//Fredrik

 

Jag har registrerat mig som medlem på ESPN.com, men det har inte hjälpt. Vore ju förargligt att missa live-sändningen på nätet pga detta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 109
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Ja så om man betalra via denna länk; https://r.espn.go.com/espn/purchase?productOfferId=ppv_wspoker

så ska man iallafall få tillgång till finalbordet live?

 

Lite tjatig, men vill bara försäkra mig, känns ovärt att slänga 25$ i sjön.

 

Jopp

OK, så man går till den där länken för att betala. Vart går man sedan för att titta på sändningen när den börjar?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag reggade på följande sida och betalade också 24 dollar. När jag kommer till följande sida så står det order on tv och Launch. Jag vet ej men är det så att för att se det hela i Mediaspelaren så går jag till den här sidan 23:00 och klickar launch? Hoppas det stämmer! någon som vet med säkerhet så man inte blir blåst!

 

http://broadband.espn.go.com/ppv/index

 

Ha det gott pokernördar!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag reggade på följande sida och betalade också 24 dollar. När jag kommer till följande sida så står det order on tv och Launch. Jag vet ej men är det så att för att se det hela i Mediaspelaren så går jag till den här sidan 23:00 och klickar launch? Hoppas det stämmer! någon som vet med säkerhet så man inte blir blåst!

 

http://broadband.espn.go.com/ppv/index

 

Ha det gott pokernördar!

 

Japp, stämmer. Jag trodde det skulle börja kl 21.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Finns det någon med erfarenhet från ESPN och om det bara är att gå till sidan och klicka på Launch när man är inloggad för att se Eventet inatt? länk längre upp i tråden! Jag kan bara se det hela med Windows mediaspelare. Betalt, regga som medlem och klart. Riktigt tröttsamt att man aldrig får svar från ESPN!

 

Champ

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag reggade på följande sida och betalade också 24 dollar. När jag kommer till följande sida så står det order on tv och Launch. Jag vet ej men är det så att för att se det hela i Mediaspelaren så går jag till den här sidan 23:00 och klickar launch? Hoppas det stämmer! någon som vet med säkerhet så man inte blir blåst!

 

http://broadband.espn.go.com/ppv/index

 

Ha det gott pokernördar!

 

Japp, stämmer. Jag trodde det skulle börja kl 21.

 

Tackar, det låter bra men är du säker på att det bara är at klicka på Launch för att sen få det i mediaspelaren? Dom på poker.se säger 23:00!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

man går bara tillbaka till samma adress och tar login, det står när man beställt.

 

VAR STÅR DET ATT MAN BESTÄLLT? JAG HAR BETALT MEN SER INGEN FLIK MED BESTÄLLT! JAG LAUNCHADE MEDIASPELAREN MEN DÄR STÅR INGET HELER?

 

Det du gör är att klockan 23:00 eller precis därinnan, så går du till espn-sidan och loggar in. Där kommer du då se att knappen "Launch" har gått från grått till svart och kan klickas på. Sen kör det igång!

 

Fan, vad ska man göra nu i ett par timmar...helt rastlös!!!! :lol::lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

man går bara tillbaka till samma adress och tar login, det står när man beställt.

 

VAR STÅR DET ATT MAN BESTÄLLT? JAG HAR BETALT MEN SER INGEN FLIK MED BESTÄLLT! JAG LAUNCHADE MEDIASPELAREN MEN DÄR STÅR INGET HELER?

 

Det du gör är att klockan 23:00 eller precis därinnan, så går du till espn-sidan och loggar in. Där kommer du då se att knappen "Launch" har gått från grått till svart och kan klickas på. Sen kör det igång!

 

Fan, vad ska man göra nu i ett par timmar...helt rastlös!!!! :lol::lol:

 

TACK FÖR SVARET :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...