Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

hej hej!

Finns de någon hemsida där man kan se wsop live på internet? Eller ladda ner från dag ett? Eller är de så att de inte är släppt än? Var finns information om hur mycket marker och vilka är kvar osv?

tacksam för svar! ;)

• Svars 109
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
Sänds WSOP live på ESPN? Isåfall hur mycket sänds? Och om det inte kommer sändas live, När får man tillfälle att se det?

En polare sa till mig att Finalbordet skulle sändas live

De tar betalt om det blir av. Troligtvis utan hålkortskameror.

Postad
Nån som vet om förra årets dagliga "Poker Show", internetssänt pokerprogram från WSOP finns även i år? I såfall vart? Ken Lenaard var med i ett avsnitt minns jag.

Vart/hur får man tag på det? :D

Postad
Hade lätt betalat 25$ om jag visste att det skulle bli en avbrottsfri sändning, men det kan man inte lita på.

ESPN´s PPV sändningar har alltid funkat kanon för mig. 25$ är inte mycket pengar för att se hela finalbordet från början till slut.

Postad
Hade lätt betalat 25$ om jag visste att det skulle bli en avbrottsfri sändning, men det kan man inte lita på.

ESPN´s PPV sändningar har alltid funkat kanon för mig. 25$ är inte mycket pengar för att se hela finalbordet från början till slut.

Hur ser du den? Via kabel eller via internet?

Postad

Hur ser du den? Via kabel eller via internet?

Jag kolla via internet.

Bilden blir bra, men visst det är ju över internet så förvänta er inte knivskarp HD upplösning. Men för poker så borde det vara fullt tillräckligt. Nu vet ag iof inte hur det blir när man blåser upp bilden på en 32tums tv.