baloobas Postad 5 Oktober , 2006 Rapport Postad 5 Oktober , 2006 På http://www.ongame.com/ finns följande siter listade som "ongame brands": Europoker, Pokerroom och HoldemPoker. Dessa går inte att spela på som svensk. Min gissning är att övriga skins funkar. Siter jag vet fungerar är Betsson, Eurobet och Check&Raise. Kan någon bekräfta att det är såhär? Citera
nexiar Postad 5 Oktober , 2006 Rapport Postad 5 Oktober , 2006 På http://www.ongame.com/ finns följande siter listade som "ongame brands": Europoker, Pokerroom och HoldemPoker. Dessa går inte att spela på som svensk. Min gissning är att övriga skins funkar. Siter jag vet fungerar är Betsson, Eurobet och Check&Raise. Kan någon bekräfta att det är såhär? Ja, det stämmer (även http://www.ecardroom.com om man ska vara petig). Ongame tillåter inte svenskar på sina egna brands för att inte riskera att bryta mot monopollagar. Citera
baloobas Postad 5 Oktober , 2006 Rapport Postad 5 Oktober , 2006 Ja, det stämmer. Perfekt, då vet jag. Citera
kimmo Postad 5 Oktober , 2006 Rapport Postad 5 Oktober , 2006 Dock suger det där med att man måste "sitta ut" för att fylla på pengar eller kryssa ur "autopost blind". Högerklicka på ditt namn o se va som händer. Citera
baloobas Postad 5 Oktober , 2006 Rapport Postad 5 Oktober , 2006 Högerklicka på ditt namn o se va som händer. Mm, det var någon annan som påpekade det också. Jag hade missat det. Bra att det finns iaf. Citera
Aeis Postad 5 Oktober , 2006 Rapport Postad 5 Oktober , 2006 Finns det inget sätt att komma runt det där med att svenskar inte får spela på pokerroom? De har ju så fin sign-up bonus Citera
stenarn Postad 17 Oktober , 2006 Rapport Postad 17 Oktober , 2006 Hur tycker ni som spelar mycket här på nivåer nl25-nl100 att motståndet är? Citera
kimmo Postad 17 Oktober , 2006 Rapport Postad 17 Oktober , 2006 Hur tycker ni som spelar mycket här på nivåer nl25-nl100 att motståndet är? Uselt! Och jag är absolut ingen expert.. Jag har testat i stort sett alla siter och nätverk, och Ongame är då verkligen inte bättre än nåt annat i alla fall. Citera
ZwOOp Postad 26 Oktober , 2006 Rapport Postad 26 Oktober , 2006 Vad jag vet kan man endast köra 4 bord på ongame. Därför undrar jag nu innan jag öpnar konton om någon har erfarenhet kring hur det funkar att köra flera klinter från samma dator. De konfigurationer jag hade tänkt mig är någon av dessa... Har 2 olika spelare (X1, X2) Kör en klient med Eurobet på X1 Kör en klient med HollywoodPoker på X1 eller Kör en klient med Eurobet på X1 Kör en klient med HollywoodPoker på X2 Så någon som har erfarenhet och kan svara på om någon av dessa lösningar fungerar i praktiken??? MVH Henrik Citera
Ezkash Postad 26 Oktober , 2006 Rapport Postad 26 Oktober , 2006 Finns ingen 4-bordsspärr, iaf inte på turneringsdelen... Kan inte köra två klienter från samma dator. Citera
GG Postad 26 Oktober , 2006 Rapport Postad 26 Oktober , 2006 Du kan köra flera genom att sätta dig på waiting list på bord som är fulla. Du kan bara öppna 4 själv men om du sätter dig på kölista ploppar dessa upp trots att du har 4 bord redan öppna. Citera
EL_FishkO Postad 26 Oktober , 2006 Rapport Postad 26 Oktober , 2006 hur är ongames klient nu förtiden? går det bra att multitabla 4 bord utan att man missar massa händer? Citera
nickupptaget Postad 26 Oktober , 2006 Rapport Postad 26 Oktober , 2006 kommer ongame stänga av alla amerikaner? hur många % av användarna är amerikaner? hur många är inloggade på ongame en vardagskväll? Citera
iremmats Postad 26 Oktober , 2006 Rapport Postad 26 Oktober , 2006 hur är ongames klient nu förtiden?går det bra att multitabla 4 bord utan att man missar massa händer? Ett av mina 4 fönster håller på och strula med grafiken hela jävla tiden... alltid ETT. Citera
Aeis Postad 26 Oktober , 2006 Rapport Postad 26 Oktober , 2006 Går bra för mig att spela 6 SNG. Men då blir pokeroffice galet däremot=/ Citera
_Marinel_ Postad 26 Oktober , 2006 Rapport Postad 26 Oktober , 2006 Är det någon som vet ungefär hur lång tid det tar att ta ut pengar på ongames nätverk. Typ Eurobet.com ? Citera
kimmo Postad 26 Oktober , 2006 Rapport Postad 26 Oktober , 2006 Är det någon som vet ungefär hur lång tid det tar att ta ut pengar på ongames nätverk. Typ Eurobet.com ? Typ 24 timmar till Neteller, men undvik pokespoker.com, då är det 24 dagar. Citera
_Marinel_ Postad 26 Oktober , 2006 Rapport Postad 26 Oktober , 2006 Jo jag vet men jag tänkte mer på överföring till sitt visa kort eller vad de nu är. För första uttaget måste vara till de kortet man gjorde insättning med. Citera
aglo Postad 27 Oktober , 2006 Rapport Postad 27 Oktober , 2006 hur är ongames klient nu förtiden?går det bra att multitabla 4 bord utan att man missar massa händer? Funkar bra för mig. Fem bord fungerar också bra, men det har jag bara under en kort stund vid övergången mellan två bord. För övrigt behöver vi inga fler grinders dit Så...nej...du kan bara spela...ett...bord i taget... Citera
EL_FishkO Postad 27 Oktober , 2006 Rapport Postad 27 Oktober , 2006 är det bara för mig pokertracker visar helt fel siffror? är typ 200 för mycket plus på en dags spelande Citera
Rosen86 Postad 30 Oktober , 2006 Rapport Postad 30 Oktober , 2006 VAD är deras problem just nu.. Klokt att vara nere en gång i veckan????... Citera
kraclob Postad 19 April , 2007 Rapport Postad 19 April , 2007 Är det bara för mig som SnGs inte ploppar upp automatiskt längre? Installerat om klienten och ändrat det mesta i options inget funkar Sjukt irreterande att bara kunna 4 tabla Citera
stenarn Postad 22 April , 2007 Rapport Postad 22 April , 2007 Är det någon som har siffror på hur mycket poäng de i snitt får per hand för nl100 5-max? Citera
lundvall Postad 22 April , 2007 Rapport Postad 22 April , 2007 Om du kör 4 bord NL100 5-manna får du ungefär 100 poäng / timma. Så 25poäng/bord/timma skulle jag tippa på. Ungefärligt. Citera
Recommended Posts