Gå till innehåll

Allt om Ongame Network!


hf89fc

Recommended Posts

  • 8 months later...
  • Svars 56
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

be brorsan fixa lite grejer nu!!!

 

jag som spelar 12 bord stor mej mest pa de har grejerna!

 

1: bet slidern som ar helt ologisk! gor den i 1 BB/klick, eller nar man drar i den sa hoppar den 1 bb!

 

2: behova sitouta for att fylla pa!

 

3: Leave knappen ar fett storande! jag kommer at den sakert 3-4 ggr per session av misstag. satt den vi chatrutan eller natt!

 

FIXA NU!! 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

be brorsan fixa lite grejer nu!!!

 

jag som spelar 12 bord stor mej mest pa de har grejerna!

 

1: bet slidern som ar helt ologisk! gor den i 1 BB/klick, eller nar man drar i den sa hoppar den 1 bb!

 

2: behova sitouta for att fylla pa!

 

3: Leave knappen ar fett storande! jag kommer at den sakert 3-4 ggr per session av misstag. satt den vi chatrutan eller natt!

 

FIXA NU!! 8-)

 

agree 2 och 3! Sjukt störigt båda dessa grejer...Gärna så man kan sortera som fler skrivit. Efter nivå och efter palyers per flop osv.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

agree 2 och 3! Sjukt störigt båda dessa grejer...Gärna så man kan sortera som fler skrivit. Efter nivå och efter palyers per flop osv.

 

kan bara fylla i, framförallt tvåan, man får ju anpassa sina sitouts-rebuy så man slipper vänta på bb/posta igen! och känns fruktansvärt onödigt. En konfirmation på leave-knappen (inställbart) bör ju vara fruktansvärt lätt och gå att progga på en timme om nu att flytta runt på den är lite jobbigt :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...