heltok Postad 29 Juli , 2006 Rapport Share Postad 29 Juli , 2006 jag gillar hjorts raka svar. självklart inte kul att själv bli synad under hans lupp, men givande om man orkar lyssna på det han säger. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hf89fc Postad 29 Juli , 2006 Rapport Share Postad 29 Juli , 2006 grattis nu är ni säkert glada för att hjort försvinner, Känns som att det blir mer och mer ett lowlimitforum för personer som har registrera sig 23 juli och inte förstår sig på smarta inlägg. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 29 Juli , 2006 Rapport Share Postad 29 Juli , 2006 jaqk är olämplig som forumanvändare Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 29 Juli , 2006 Rapport Share Postad 29 Juli , 2006 hahahaha.. Hjort är utan tvekan Pokerforums superstjärna, på gott och ont. Hans personkult, och antikult, sträcker sig bortom oss vanliga dödliga Personligen tycker jag om bitchen Hjort. Hans bitchiga attityd gentemot oliktänkande sätter krydda på vardagen och får mig att skratta, särskilt de gånger jag själv har drabbats. Det går för övrigt inte att jämföra Hjort med Nebbis. Den syrliga intellektuella och kyliga sarkasm som Hjort så elegant besitter kommer Nebbis råa, bondaktiga, charmlösa tölpaktighet inte ens i närheten av. Vad gäller moderatorsfrågan har jag inte stött på något särskilt som gör att jag ifrågasätter lämpligheten. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FiSherman63 Postad 29 Juli , 2006 Rapport Share Postad 29 Juli , 2006 ärligt talat har jag inte läst alla inlägg sedan sida 1 men jag tycker själv att hjort e en riktig mess som tror att han e ngt upp till bevis ist du och jag på sviten imorgon HU 30 000 sit and go så ska jag sätta dig på plats en G för alla om du vågar och självklart kommer resultatet publeceras här på PF om du vinner över mig så ska jag lr förresten du får banna mig här på PF men om jag vinner så får du sluta med alla spydiga kommentarer som du kommer med hela tiden ..... och som du skrev i en annan tråd om att du ville att han skulle dö i cancer lr ngt hade du sagt det här hade du fått ett knäckt näsben direkt om du tycker att jag bryter mot reglerna när jag skriver så kan du banna mig direkt om du nu har dom befogenheterna men vissa faan respekt till dom som verkligen har dött i cancer tex min mormor för 3 månader senn R.I.P men tänkt faan på vad du skriver innan du gör det PM:a mig om du vill lira HU/////linus Aka Liono Du borde nog använda sommarlovet till att studera så att du har chansen att hinna i kapp dina klasskamrater, istället för att sitta här och göra bort dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
QoS Postad 29 Juli , 2006 Rapport Share Postad 29 Juli , 2006 HUr svårt kan det vara att svara trevligt istället för arrogant och otrevligt då? Jag vet inte. Jag försöker inte vara otrevlig eller arrogant. Läste precis det här. Det är så lätt att bli missförståd online. Tror det beror på att man inte kör med fin-fina smileys! - QoS (smileys-addict ) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tim_linus Postad 29 Juli , 2006 Rapport Share Postad 29 Juli , 2006 Du borde nog använda sommarlovet till att studera så att du har chansen att hinna i kapp dina klasskamrater, istället för att sitta här och göra bort dig. vad vill du att jag studera ? och på vilket sätt har jag gjort bort mig jag säger bara det andra inte vågar men du kanske vill att folk ska dö i cancer lr har jag fel.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baller Postad 29 Juli , 2006 Rapport Share Postad 29 Juli , 2006 Det finns inga inlägg här som är relaterade till din mormor eller någon i hennes umgänge som inte du har skrivit själv. Om hjort (eller någon annan fdd) önskar en fullständig idiot att dö långsamt, kanske i den hemska och plågsamma sjukdommen cancer, så har det inget med din mormor att göra (och hennes öde). Utan är bara ett sätt att uttrycka sin ilska och hat mot den idioten som den tråden behandlade. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bisox Postad 29 Juli , 2006 Rapport Share Postad 29 Juli , 2006 vad vill du att jag studera ? och på vilket sätt har jag gjort bort mig jag säger bara det andra inte vågar men du kanske vill att folk ska dö i cancer lr har jag fel.... Svenska för nybörjare. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tim_linus Postad 29 Juli , 2006 Rapport Share Postad 29 Juli , 2006 men bisox efter som du är så bra på svenska så kanske du kan bli min lärare ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Stahl Postad 29 Juli , 2006 Rapport Share Postad 29 Juli , 2006 men bisox efter som du är så bra på svenska så kanske du kan bli min lärare ? bada-bom-ching! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ralph247 Postad 29 Juli , 2006 Rapport Share Postad 29 Juli , 2006 tim-linus seriöst gå om svenska A om du ska försöka uttrycka dig på ett skriftbaserat forum. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
QoS Postad 29 Juli , 2006 Rapport Share Postad 29 Juli , 2006 Låt oss dyslektiker vara! Håller er till ämnet please! - QoS Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Swalling Postad 29 Juli , 2006 Rapport Share Postad 29 Juli , 2006 En fågel viskade i mitt öra att Hjort ska sluta? Sant eller falskt? En sa till mej att hans riktiga namn är Patrick Antonius förut så jag tänker inte lita på något längre.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 29 Juli , 2006 Rapport Share Postad 29 Juli , 2006 En fågel viskade i mitt öra att Hjort ska sluta? Sant eller falskt? En sa till mej att hans riktiga namn är Patrick Antonius förut så jag tänker inte lita på något längre.. http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?t=31502 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Swalling Postad 29 Juli , 2006 Rapport Share Postad 29 Juli , 2006 Syftar på GrandBarks inlägg.. http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?p=503996#503996 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
parre Postad 29 Juli , 2006 Rapport Share Postad 29 Juli , 2006 Får man starta en tråd i stil med "xx% av forumets användare är olämpliga som människor"? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
omduvoresomjag Postad 29 Juli , 2006 Rapport Share Postad 29 Juli , 2006 semester, orkar inte ens läsa en sida. Till de flesta: Ni är inkompetenta idioter. Till Hjort: Förstår dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
crillux Postad 29 Juli , 2006 Rapport Share Postad 29 Juli , 2006 semester, orkar inte ens läsa en sida. Till de flesta: Ni är inkompetenta idioter. Till Hjort: Förstår dig. Instämmer. Kommer att sakna Hjorts strategiska utläggningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Blodbad Postad 29 Juli , 2006 Rapport Share Postad 29 Juli , 2006 FAN att hjort inte hann skriva 10 000 inlägg innan han skrev FAN Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sylwester Postad 29 Juli , 2006 Rapport Share Postad 29 Juli , 2006 Mina sympatier till Hjort. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klyka Postad 31 Juli , 2006 Rapport Share Postad 31 Juli , 2006 HUr svårt kan det vara att svara trevligt istället för arrogant och otrevligt då? Jag vet inte. Jag försöker inte vara otrevlig eller arrogant. Snälla, nu får någon ta och ställa upp med att översätta något av mina dryga inlägg till ett trevligt dito med samma information. Jag vet hur lätt det är att skriva nått som i efterhand kan låta drygt och arrogant. Det enklaste sättet att översätta de av dina inlägg som citerats i denna tråd är att ersätta alla uttryck av typen "håll käften" med nåt i stil med "posta inte om du inte har nåt konstruktivt att bidra med". Det blir lite längre, tlite mer tandlöst, men innebörden försvinner inte i ett moln av ilska på mottagarsidan. Dock så håller jag med dig, Hjort, om att jag hellre tar ett drygt och korrekt inlägg än ett snällt och felaktigt. När jag var ny här så insåg jag inte att mkt av det som du slog ned på var sådant som hade en utvattnande effekt. Första gången som du gav mig ett något tillrättavisande svar så blev jag lite mulen. I efterhand har jag dock insett att kritiken var i högsta grad berättigad och att det inlägg jag skrev bara var dumt. Och se, jag postar fortfarande. Jag vill dessutom gärna tro att jag bidrar med nåt till forumet. Men tänk om jag hade blivit så upprörd att jag lämnat forumet. Hade det varit bra? Tillrättavisningar är bra, det ökar kvaliteten på forumet. Men då många bevisligen blir upprörda så tycker jag att du har ett ansvar (inte påkallat av din moderatorroll, utan bara ett medmänskligt ansvar) att lägga några sekunder extra på varje inlägg för att få det att iaf inte vara direkt otrevligt - eller ens kunna UPPFATTAS som otrevligt. Men det är en tunn linje. Jag tror att du får mkt skit för att du är du. Hade jag skrivit nåt av de här citerade inläggen så hade det nog inte blivit så mkt rabalder. Och jag tycker att du ska fortsätta vara dryg, bara inte på ett sätt som av många kan uppfattas som otrevligt. Jag hoppas att vi får se mer av dig på forumet snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts