Gå till innehåll

WSOP 2006: Main Event

Bluwajt

Mon Jul 31 15:59:00 PDT 2006

Marcel Luske Rakes a Nice Pot

On a flop of J108, and with $600 already in the middle, a player in the 10 seat bets the pot. Marcel Luske makes the call. The 9 hits the turn, and Luske's opponent bets $1,000. Luske calls, and the Q comes on the river. Once again the 10 seat bets $1,00 into Luske, and Marcel makes the call. His opponent flips over QJ, and Luske shows 98, for two pair. After this hand, Luske brings his chip count up to $19,400.

Split ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

• Svars 2,7k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

On a flop of J108, and with $600 already in the middle, a player in the 10 seat bets the pot. Marcel Luske makes the call. The 9 hits the turn, and Luske's opponent bets $1,000. Luske calls, and the Q comes on the river. Once again the 10 seat bets $1,00 into Luske, and Marcel makes the call. His opponent flips over QJ, and Luske shows 98, for two pair. After this hand, Luske brings his chip count up to $19,400.

Är jag dum i huvet eller är dom?

Länk till kommentar

Japp. Två par slår ju stege.

Länk till kommentar

Japp. Två par slår ju stege.

ehm...

Länk till kommentar

Grafen för Peter Hedlund ser juh rätt kul ut. I stort sett ingen action sen går han från drygt 10k till 37k på vad som ser ut som en hand. Skulle vara intressant att få veta vad som hände där.

Lär förmodligen ha varit några händer men en bra rush hursomhelst!

http://www.cardplayer.com/tournaments/chip_counts/3229

Dom gör så med chipcounts på "icke namnkunniga spelare" att dom kollar in vem som sitter med mycket, och sedan kollar dom tillbaka en gång varannan timme el dylikt.. därför så hoppar många av de "okända" fram och tebax som jojo:s. (Och vissa uppdateras inte på resten av dagen).

Anledningen att det står att han hoppat från 10k till 37k är att han hade 37 när dom såg honom men han startade med 10k och då räknar dom därifrån .. :)

Länk till kommentar