dr_kvist Postad 7 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 7 Augusti , 2006 Var hittar jag lirareriks blog? (vet att det förmodligen sagts tidigare, men den här tråden är ju sådär stor... ) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jaroiten Postad 7 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 7 Augusti , 2006 Cunningham är den klart bästa turneringsspelaren som är kvar, han kommer bli grymt farlig.Wow! Hur kan du ha en sån stenkoll på de (ca) 40 kvarvarande spelarna? Hur kan du?? lägg ned, alla fattar att det är hans personliga åsikt om att han är bästa spelaren kvar och inget annat. Jaroiten, du är en sån som går runt och märker ord va?? Nej, jag tycker att det är dumt att gå ut att utnämna någon som bäst i ett fält på 40 spelare när man troligen bara sett 3-4 stycken i aktion (som jag antar är fallet för FP.) Att sen något TV-team har valt ut vilka händer de vill visa gör ju inte saken bättre. Men igentligen är det oväsentligt i och med att man inte sett en hög procentandel spela poker ens en gång. Bara för att en gubbe inte har varit med på TV så betyder det inte att han är en megatomte som är klart sämre än Cunningham. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 7 Augusti , 2006 Författare Rapport Share Postad 7 Augusti , 2006 Var hittar jag lirareriks blog? (vet att det förmodligen sagts tidigare, men den här tråden är ju sådär stor... ) här Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baller Postad 7 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 7 Augusti , 2006 Ricki Nielsen Eliminated 35th ($329,865) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dr_kvist Postad 7 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 7 Augusti , 2006 Var hittar jag lirareriks blog? (vet att det förmodligen sagts tidigare, men den här tråden är ju sådär stor... ) här Tackar! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FordPrefect Postad 7 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 7 Augusti , 2006 Cunningham är den klart bästa turneringsspelaren som är kvar, han kommer bli grymt farlig.Wow! Hur kan du ha en sån stenkoll på de (ca) 40 kvarvarande spelarna? Hur kan du?? lägg ned, alla fattar att det är hans personliga åsikt om att han är bästa spelaren kvar och inget annat. Jaroiten, du är en sån som går runt och märker ord va?? Nej, jag tycker att det är dumt att gå ut att utnämna någon som bäst i ett fält på 40 spelare när man troligen bara sett 3-4 stycken i aktion (som jag antar är fallet för FP.) Att sen något TV-team har valt ut vilka händer de vill visa gör ju inte saken bättre. Men igentligen är det oväsentligt i och med att man inte sett en hög procentandel spela poker ens en gång. Bara för att en gubbe inte har varit med på TV så betyder det inte att han är en megatomte som är klart sämre än Cunningham. Jag kommer stå för min åsikt att jag tycker Cunningham är bäst, du kan ju visa upp statistik för nån av de andra spelarna som visar att de är bättre turneingsspelare (live) än honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Spielmann Postad 7 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 7 Augusti , 2006 Cunningham är den klart bästa turneringsspelaren som är kvar, han kommer bli grymt farlig.Wow! Hur kan du ha en sån stenkoll på de (ca) 40 kvarvarande spelarna? Hur kan du?? lägg ned, alla fattar att det är hans personliga åsikt om att han är bästa spelaren kvar och inget annat. Jaroiten, du är en sån som går runt och märker ord va?? Nej, jag tycker att det är dumt att gå ut att utnämna någon som bäst i ett fält på 40 spelare när man troligen bara sett 3-4 stycken i aktion (som jag antar är fallet för FP.) Att sen något TV-team har valt ut vilka händer de vill visa gör ju inte saken bättre. Men igentligen är det oväsentligt i och med att man inte sett en hög procentandel spela poker ens en gång. Bara för att en gubbe inte har varit med på TV så betyder det inte att han är en megatomte som är klart sämre än Cunningham. Måste vara jobbigt för dig att leva ett normalt liv, där varje omdöme måste backas upp av en fullständig personlig analys, där allt och alla inblandade tas i beaktande. "Ronaldinho är inte en av världens bästa fotbollsspelare, jag har ju trots allt inte ens sett en 1/100 av världens fotbollsspelare spela.". Löjligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baller Postad 7 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 7 Augusti , 2006 cunningham är iaf en av dom som anses mest namnkunnig ungefär som ronaldihno, om de sedan är bäst av det utvalda urvalet är ju något helt annat... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bikern Postad 7 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 7 Augusti , 2006 Cunningham är den klart bästa turneringsspelaren som är kvar, han kommer bli grymt farlig.Wow! Hur kan du ha en sån stenkoll på de (ca) 40 kvarvarande spelarna? Hur kan du?? lägg ned, alla fattar att det är hans personliga åsikt om att han är bästa spelaren kvar och inget annat. Jaroiten, du är en sån som går runt och märker ord va?? Nej, jag tycker att det är dumt att gå ut att utnämna någon som bäst i ett fält på 40 spelare när man troligen bara sett 3-4 stycken i aktion (som jag antar är fallet för FP.) Att sen något TV-team har valt ut vilka händer de vill visa gör ju inte saken bättre. Men igentligen är det oväsentligt i och med att man inte sett en hög procentandel spela poker ens en gång. Bara för att en gubbe inte har varit med på TV så betyder det inte att han är en megatomte som är klart sämre än Cunningham. Bla bla bla bla...öhh va sa du nått? För övrigt sa ingen att de andra var megatomtar, du som är så petnoga borda kunna hålla dig till vad som skrivs och inte övertolka allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Strykis Postad 7 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 7 Augusti , 2006 Andrew Schreibman Eliminated in 34th Place ($329,865) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baller Postad 7 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 7 Augusti , 2006 Ricki Nielsen raises $200,000 before the flop. Michael Binger re-raises to $2,000,000, and Nielsen calls all-in. Binger shows 66 and Nielsen flips over AK. The board comes 86492, flopping a set of 6s for Binger and eliminating Nielsen in 35th place. Binger now has $4,920,000 in tournament chips and Nielsen will receive $389,865 in cash. Hårt spel med hela stack iaf, jobbigt när man spela med hela stacken så fort man vill vara med... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baller Postad 7 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 7 Augusti , 2006 Andrew Schreibman and John Magill battle it out from the blinds when the flop comes A1010. Schreibman bets $75,000 and Magill calls. The turn is the J. Schreibman checks, Magill bets $150,000, and Schreibman moves all-in. Magill calls instantly and shows AA. Schreibman shows K5 and is drawing dead. The meaningless river card is the 6, and Schreibman is eliminated. Magill is up to $3,800,000 in chips. Aka, att gå i fällan.. hahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
me_too Postad 7 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 7 Augusti , 2006 Friberg går som vanligt upp och ner som en jojo i chipcount. Behöver nog vinna några nyckelpotter senare ikväll annars är min gissning att han åker ut. Inte för inte "lirarerik" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Atra Postad 7 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 7 Augusti , 2006 Tyckers NLHE-turneringarna idag mest går ut på det. In med alla chips och håll tummarna.. Tråkigt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Spielmann Postad 7 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 7 Augusti , 2006 Tyckers NLHE-turneringarna idag mest går ut på det. In med alla chips preflop och håll tummarna. Tråkigt.. Håller helt klart med. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BestPokerDanne Postad 7 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 7 Augusti , 2006 Yes Erik vann en satellit på Pokerstars och fick därmed buy-in till denna turnering Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pagelius Postad 7 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 7 Augusti , 2006 Det finns Pot-Limit, inte lika populärt dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Spielmann Postad 7 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 7 Augusti , 2006 Yes Erik vann en satellit på Pokerstars och fick därmed buy-in till denna turnering Kör han i BP eller Pokerstars-mundering? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
myntet Postad 7 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 7 Augusti , 2006 Det finns Pot-Limit, inte lika populärt dock. FINNS DET POTLIMIT?! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mr Zero Postad 7 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 7 Augusti , 2006 Inte är det någon vild gissning att Cunningham är bäst. Han lär ha bäst meriter iaf. http://pokerdb.thehendonmob.com/player.php?a=r&n=61 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BestPokerDanne Postad 7 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 7 Augusti , 2006 Yes Erik vann en satellit på Pokerstars och fick därmed buy-in till denna turnering Kör han i BP eller Pokerstars-mundering? Han kör i BestPoker kläder, som inte kom fram förrän idag, men har på sig dessa idag och framöver. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cAshville Postad 7 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 7 Augusti , 2006 Yes Erik vann en satellit på Pokerstars och fick därmed buy-in till denna turnering BestPokerDanne (eller någon som har inblick): Hur många % har Stars i Erik då? Eller har dom ens några? vet inte hur det funkar med sattelitvinster riktigt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jaroiten Postad 7 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 7 Augusti , 2006 Yes Erik vann en satellit på Pokerstars och fick därmed buy-in till denna turnering BestPokerDanne (eller någon som har inblick): Hur många % har Stars i Erik då? Eller har dom ens några? vet inte hur det funkar med sattelitvinster riktigt.. Skulle vara konstigt ifall dom hade några % iom att värdet på en sattelitvinst oftast motsvarar buy-in. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Spielmann Postad 7 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 7 Augusti , 2006 Yes Erik vann en satellit på Pokerstars och fick därmed buy-in till denna turnering Kör han i BP eller Pokerstars-mundering? Han kör i BestPoker kläder, som inte kom fram förrän idag, men har på sig dessa idag och framöver. Stars lär inte vara särskilt nöjda över det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
svint0 Postad 7 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 7 Augusti , 2006 Yes Erik vann en satellit på Pokerstars och fick därmed buy-in till denna turnering BestPokerDanne (eller någon som har inblick): Hur många % har Stars i Erik då? Eller har dom ens några? vet inte hur det funkar med sattelitvinster riktigt.. Bara för att man kvalar in på en sajt, behöver det inte betyda att de har någon % i han. Gissningsvis så har dom 0.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts