Bikern Postad 7 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 7 Augusti , 2006 Är det bara jag som tycker att det är extremt löst spel och alla går all-in lite för enkelt?!? Alltså folk som sitter med 2 mille i stack steckar inte att gå all-in hela tiden, och förlora mot jamie gold!! Chilla, ta det lugnt ni har gott om tid ffs. HAr ni bråttom hem eller vad är det frågan om? Med den prisstrukturen som är efter top 27, så skulle jag nog fundera en eller två ggr innan jag trycker in allt med TT på en 984 flop. Som här oxå, chilla, visst är tvåpar med AJ fint, men AJ är inte så guld från början, och när Gold bettar 1 Mille, bör man fundera på vill jag vara kvar till finalbordet eller skall jag trycka nu med AJ och mitt fina tvåpar och riskera åka ut?? Jag menar finns bättre händer som t.ex ett set som slår tvåparet, och med K med i leken oxå, och limpningen preflop, QT. VARFÖR trycka in hela stacken när man kan vara slagen av AA,AK,KK,JJ,QT,66....jag fattar inte, jag är dum! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Torgny Heurlen Postad 7 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 7 Augusti , 2006 Vad i helsikte... Jamie Gold 13,5 miljoner... Nu får de ta och trycka till honom lite LOL Han verkar spela jäkligt stabilt samt ha haft tur med korten. Våra svenska grabbar får väl vänta in honom och plocka honom på finalbordet Heja Sverige! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rosen Postad 7 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 7 Augusti , 2006 ngn som kan säga ngt om erik o williams placeringar vid bordet, antar dem inte sitter vid samma men kan man hitta det ngnstans. vore nice o se vilka dem kommer slåss med i blinds o deras stackar samt var chipleadern sitter gentemot svenskarna Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baller Postad 7 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 7 Augusti , 2006 Inte för inte som en del har sagt att det finns ett par tomtar kvar i fältet... (inte större än mig, men iaf) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Birgerstam Postad 7 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 7 Augusti , 2006 rosen: Kolla några sidor bakåt. Där finns det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Strykis Postad 7 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 7 Augusti , 2006 Jag håller med er att dom är lösa men dom måste ju vara under sjuk press. Det måste vara ganska "lätt" att trycka in degen så man slipper ta fler beslut och låta korten sköta resten Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bikern Postad 7 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 7 Augusti , 2006 ngn som kan säga ngt om erik o williams placeringar vid bordet, antar dem inte sitter vid samma men kan man hitta det ngnstans. vore nice o se vilka dem kommer slåss med i blinds o deras stackar samt var chipleadern sitter gentemot svenskarna Titta på min fina bild på s.82 i mitten. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rosen Postad 7 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 7 Augusti , 2006 såg den. ty bikern. var hitta du infon o uppdateras den oxå när spelare flyttas? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Birgerstam Postad 7 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 7 Augusti , 2006 Hälften av de som ska ut har redan åkt..blir nog en kortnatt idag. (Lägg märke till humorn i ordet "kortnatt") Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
evilPTP Postad 7 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 7 Augusti , 2006 Det är bara 9 st till som ska åka ut idag... med det tempot dem håller blir det en kort dag för grabbarna. Det kan nog vara skönt för dem att få lite mer ledighet. Brenes ligger taskigt till tex... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bikern Postad 7 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 7 Augusti , 2006 såg den. ty bikern. var hitta du infon o uppdateras den oxå när spelare flyttas? Nej du får nöja dig med den idag, men det kommer nog inte flyttas nått mellan borden kanske på slutet med de sitter nog ganska precis så som du ser dem, minus de som åkt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BestPokerDanne Postad 7 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 7 Augusti , 2006 Friberg bluffad på river i 900k pott Bara han nu inte tar det för personligt och till varje pris vill få ut den andre..Han har ju haft sådana tendenser förut i sin karriär Jag glömmer aldrig fighten Friberg vs Crippoli i programmet Poker. =) Mmm men dom e riktigt bra polare nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Atra Postad 7 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 7 Augusti , 2006 Friberg bluffad på river i 900k pott Bara han nu inte tar det för personligt och till varje pris vill få ut den andre..Han har ju haft sådana tendenser förut i sin karriär Jag glömmer aldrig fighten Friberg vs Crippoli i programmet Poker. =) Mmm men dom e riktigt bra polare nu... Han krigar rätt bra med Hatten oxå. Gör en del dåliga synar bara för att få ut honom. Hur går det för Crippoli nu förresten? Har du nån koll på det? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BestPokerDanne Postad 7 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 7 Augusti , 2006 Ja det går mkt bra för John, både på nätet och annars. Han är precis som Erik och Ricki Nielsen med i nya Team BestPoker som lanseras inom kort Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bikern Postad 7 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 7 Augusti , 2006 Ja det går mkt bra för John, både på nätet och annars. Han är precis som Erik med i nya Team BestPoker som lanseras inom kort Är Sebastian Hägg ute ur erat team nu, eller spelar han nått? Det kanske är B-teamet? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
caelestis Postad 7 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 7 Augusti , 2006 Allen Cunningham Wins Huge Pot On a flop of Qdiamond7spade5club, Allen Cunningham bets $125,000 from the small blind. Erik Friberg makes the call. The turn is the Jspade and Cunningham bets $300,000. The river is the 6diamond and Cunningham bets $800,000. Friberg calls and mucks when Cunningham shows 5heart5diamond. After the hand, Cunningham is up to $3,300,000. Erik Friberg is down to $3,100,000. illa Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
berocca Postad 7 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 7 Augusti , 2006 Sa ju åt Friberg att passa sig för Cunningham i hans blogg. Varför lyssna han inte =P Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FordPrefect Postad 7 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 7 Augusti , 2006 Cunningham är den klart bästa turneringsspelaren som är kvar, han kommer bli grymt farlig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jaroiten Postad 7 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 7 Augusti , 2006 Cunningham är den klart bästa turneringsspelaren som är kvar, han kommer bli grymt farlig.Wow! Hur kan du ha en sån stenkoll på de (ca) 40 kvarvarande spelarna? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bikern Postad 7 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 7 Augusti , 2006 Cunningham är den klart bästa turneringsspelaren som är kvar, han kommer bli grymt farlig.Wow! Hur kan du ha en sån stenkoll på de (ca) 40 kvarvarande spelarna? Hur kan du?? lägg ned, alla fattar att det är hans personliga åsikt om att han är bästa spelaren kvar och inget annat. Jaroiten, du är en sån som går runt och märker ord va?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sundbop Postad 7 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 7 Augusti , 2006 När jag loggade in på pokerstars så stog det att Erik lirde för dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JakalTheOne Postad 7 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 7 Augusti , 2006 Humberto Brenes Eliminated in 36th place ($329,865) Humberto Brenes raises all-in for $475,000. Ricki Nielson calls from the big blind and turns over KK. Humberto is in trouble with 85. The board comes Q9JA10 and Nielson makes a broadway straight to eliminate Brenes in 36th place. After the hand, Nielson is up to $1,490,000. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baller Postad 7 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 7 Augusti , 2006 brenes är borta Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bikern Postad 7 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 7 Augusti , 2006 Erik återhämtar sig lite... 4...Erik Friberg...3,700,000...Up $600,000 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 7 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 7 Augusti , 2006 När jag loggade in på pokerstars så stog det att Erik lirde för dom? Erik Friberg is from Stockholm, Sweden. His nickname "lilar" is Swedish slang for "player" or "gambler." The young man in his mid-twenties is an internet poker genius who won the Swedish Poker Challenge in 2005. Chips: 5,905,000 http://www.pokerstarsblog.com/2006/08/wsop-main-event-day-5-wrap-up.html Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts