Suppe Postad 7 Augusti , 2006 Rapport Postad 7 Augusti , 2006 ? Cardplayerrapporteringen är verkligen dålig! Stege slår väl triss, och kunghög förg slår väl 4-hög? Tror triss i 4'or slår fyrfärg(eller par i knektar). Edit:: Ok ok, CP hade tydligen annan info först. Citera
gdaily Postad 7 Augusti , 2006 Rapport Postad 7 Augusti , 2006 Tror ni alla behöver läsglasögon!! Triss i 4:or mot par i knektar Första upplagan på Cardplayer var lite annorlunda... Citera
jaha Postad 7 Augusti , 2006 Rapport Postad 7 Augusti , 2006 gött i intervjun när han berättar att en spelare ställt emd 0.5miljoner med låga blinds med 77 och han synat med JJ. Citera
Wicker Postad 7 Augusti , 2006 Rapport Postad 7 Augusti , 2006 43. Leif Force 510,000 Hur iskallt namn är det då? Leif Kraft liksom... Är det en svenskättling eller vem är denne Leffe Force? Citera
Kornone Postad 7 Augusti , 2006 Rapport Postad 7 Augusti , 2006 43. Leif Force 510,000 Hur iskallt namn är det då? Leif Kraft liksom... Är det en svenskättling eller vem är denne Leffe Force? LOL. Stenhårt! Citera
jaha Postad 7 Augusti , 2006 Rapport Postad 7 Augusti , 2006 gött i intervjun när han berättar att en spelare ställt emd 0.5miljoner med låga blinds med 77 och han synat med JJ. thorsson alltså. Citera
Birgerstam Postad 7 Augusti , 2006 Rapport Postad 7 Augusti , 2006 2st har åkt den första timmen. Om det håller samma tempo kommer det vara slut klockan 21:00. Dvs klockan 06:00 svensk tid. Citera
erzki Postad 7 Augusti , 2006 Rapport Postad 7 Augusti , 2006 Kan någon ge en länk till liverapporteringen på cardplayer. Jag hittar då inte... Citera
serenity Postad 7 Augusti , 2006 Rapport Postad 7 Augusti , 2006 Kan någon ge en länk till liverapporteringen på cardplayer. Jag hittar då inte... Det är en jätteruta på förstasidan... Citera
Birgerstam Postad 7 Augusti , 2006 Rapport Postad 7 Augusti , 2006 http://www.cardplayer.com/tournaments/live_updates/3229/3055 Citera
myntet Postad 7 Augusti , 2006 Rapport Postad 7 Augusti , 2006 http://www.cardplayer.com/tournaments/live_updates/3229 Citera
Torsus Postad 7 Augusti , 2006 Rapport Postad 7 Augusti , 2006 Kan någon ge en länk till liverapporteringen på cardplayer. Jag hittar då inte... http://www.cardplayer.com/tournaments/live_updates/3229 Citera
erzki Postad 7 Augusti , 2006 Rapport Postad 7 Augusti , 2006 Danke schöön, ibland ser man inte dom stora sakerna. Citera
Oskar Postad 7 Augusti , 2006 Rapport Postad 7 Augusti , 2006 Tror ni alla behöver läsglasögon!! Triss i 4:or mot par i knektar Första upplagan på Cardplayer var lite annorlunda... pyttsan, gdaily bluffar som vanligt, han är bara sur att han inte får rapportera Citera
Birgerstam Postad 7 Augusti , 2006 Rapport Postad 7 Augusti , 2006 42 spelare kvar. Fortfarande tre svenskar. Jag hoppas att det är två kvar till imorogn, och det ser just nu rätt ljust ut, men mycket kan hända på 4timmars poker. Citera
BestPokerDanne Postad 7 Augusti , 2006 Rapport Postad 7 Augusti , 2006 Gdaily är du på plats i pokerrummet? Vore najs med fler regelbundna updates på svenskarna Citera
Bikern Postad 7 Augusti , 2006 Rapport Postad 7 Augusti , 2006 Tror ni alla behöver läsglasögon!! Triss i 4:or mot par i knektar Första upplagan på Cardplayer var lite annorlunda... pyttsan, gdaily bluffar som vanligt, han är bara sur att han inte får rapportera Jo jag tänkte det först att bara för att han inte han få ut det först så i sin ilska och frustration försökte han skapa masskaos genom att antyda att handen var felskriven m.m Men tror väl inte att Gdaily skulle vara sån, eller?? Så ingen missar.... Citera
Bikern Postad 7 Augusti , 2006 Rapport Postad 7 Augusti , 2006 Gdaily är du på plats i pokerrummet? Vore najs med fler regelbundna updates på svenskarna Borden är avstängt för personer andra än ESPN och Cardplayers folk. Så går inte komma så nära dem tydligen. Citera
cAshville Postad 7 Augusti , 2006 Rapport Postad 7 Augusti , 2006 Friberg bluffad på river i 900k pott Citera
gdaily Postad 7 Augusti , 2006 Rapport Postad 7 Augusti , 2006 Gdaily är du på plats i pokerrummet? Vore najs med fler regelbundna updates på svenskarna Lol, hur skulel det gå till? a) Endarst Cardplayerjournalister får sprinag och göra chipcounts b) Även om jag kunde räkna chippen så skulle det gå åt en kvarts springande till närmsta stälel där man kan ha en dator. Halvtimmesuppdateringar är lixom lite för gamla... Jag är inte direkt nöjd med hur WSOP sköter sin mediarapportering... Citera
Torsus Postad 7 Augusti , 2006 Rapport Postad 7 Augusti , 2006 Friberg bluffad på river i 900k pott Bara han nu inte tar det för personligt och till varje pris vill få ut den andre..Han har ju haft sådana tendenser förut i sin karriär Citera
Bikern Postad 7 Augusti , 2006 Rapport Postad 7 Augusti , 2006 Gdaily är du på plats i pokerrummet? Vore najs med fler regelbundna updates på svenskarna Lol, hur skulel det gå till? a) Endarst Cardplayerjournalister får sprinag och göra chipcounts b) Även om jag kunde räkna chippen så skulle det gå åt en kvarts springande till närmsta stälel där man kan ha en dator. Halvtimmesuppdateringar är lixom lite för gamla... Jag är inte direkt nöjd med hur WSOP sköter sin mediarapportering... Det är ingen annan heller, Cardplayer suger ju fullständigt. Citera
Recommended Posts