Gå till innehåll

Harman $1.7 miljon pot!


jojje2k

Recommended Posts

Ja Andy Beal. Dom spelade på Bellagio. 30k-60k$ Limit. Harman träffat nötstegen på flop som håller. Beal hade väldigt fin draghand och par på floppen och han byggde upp potten men den höll sig för hennes del.

 

 

Vilka har råd med 30k/60k?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja Andy Beal. Dom spelade på Bellagio. 30k-60k$ Limit. Harman träffat nötstegen på flop som håller. Beal hade väldigt fin draghand och par på floppen och han byggde upp potten men den höll sig för hennes del.

 

 

Vilka har råd med 30k/60k?

 

världens bästa proffs med gemensam bankrulle och andy beal.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var det inte så att ett par tungviktare gick i hop och så tillsammans

 

Dom spelade alltså headsup mot varandra. LIMIT Texas Holdem.

 

Harman har KQ

Beal KT spader

 

flop: AJT (AJ i spader) Harman med nötstegen. Beal ett par med fina drag.

 

Fanns tydligen inga gränser hurmånga gånger dom fick reraisa varandra heller.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"Billionaire banker Andy Beal and pro player Phil Ivey have concluded their super high stakes heads-up Limit Texas Hold'em battle at the Wynn Las Vegas, it was announced last Thursday. According to reports, Ivey championed Beal after three days of intense play and took $16.6 million of his dollars on behalf of "The Corporation," a group of top players that includes Doyle and Todd Brunson, Ted Forrest, Johnny Chan, Jennifer Harman, Chau Giang, and Minh Ly, among others."

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Harman har KQ

Beal KT spader

 

flop: AJT (AJ i spader) Harman med nötstegen. Beal ett par med fina drag.

 

Klart Harman, blir överaggressiv med nötstegen. Ända gången hon spelare vädligt aggressivt är när hon har träffat nöten. Eller när hon har foldat sig till en short stack.......

 

Du är medveten om att detta handlade om cash game, heads up?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Harman har KQ

Beal KT spader

 

flop: AJT (AJ i spader) Harman med nötstegen. Beal ett par med fina drag.

 

Jag har aldrig spelat med Harman

 

FYP

 

Nä, men jag har sett tillräckligt på TV och läst för att förstå att hon inte är en uber aggressiv spelare, varken i FL eller NL.

Jag tillhör kategorin människor som inte behöver uppleva allt live för att dra en vettig slutsats.

Bara för att jag inte såg att det var ett 1:a och 2:a världskrig så kan jag dra slutsatser av böcker och filmer. Är det så svårt att förstå? Jag kan komma och banka in det om du behöver uppleva det LIVE! ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nä, men jag har sett tillräckligt på TV och läst för att förstå att hon inte är en uber aggressiv spelare, varken i FL eller NL.

 

Från Barry Greensteins site:

 

"Jennifer was one of the leading money winners in the high-stakes heads-up matches against the wealthy banker Andy Beal. Andy wrote a letter challenging our coalition to play higher stakes than we could afford. In a reply for the group that was never sent, I mentioned why Jennifer didn’t play during one of Andy’s extended visits: “Jennifer didn’t play because she was in the hospital recovering from a kidney transplant. Jennifer is such an aggressive raiser that we thought the connections to the IV and the heart monitor might loosen if she brought them with her.” "

 

Det låter som om inte alla håller med i din analys.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...