The Grand Bark Postad 23 Juli , 2006 Rapport Share Postad 23 Juli , 2006 Artikel i blaskan Norra Västerbotten hävdar just detta. Det kan väl aldrig stämma? Är inte 80 mille den totala prissumman? Artikel Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
XoteR Postad 23 Juli , 2006 Rapport Share Postad 23 Juli , 2006 10mille ska vara första om jag inte missminner mig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ekenstar Postad 23 Juli , 2006 Rapport Share Postad 23 Juli , 2006 Med 8000 deltagare blir den totala prispoolen 80 miljoner dollar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Benganiolo Postad 23 Juli , 2006 Rapport Share Postad 23 Juli , 2006 under vilken madrass ligger dem kulorna tro?! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Oskarsson Postad 23 Juli , 2006 Rapport Share Postad 23 Juli , 2006 dom bör ju mena 80 000 000 skr isåfall i första pris Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Brage Postad 23 Juli , 2006 Rapport Share Postad 23 Juli , 2006 dom bör ju mena 80 000 000 skr isåfall i första pris 80 miljoner dollar, mer än 575 miljoner svenska kronor. Det låter som en dröm, men en ensam vinnare i Poker-VM kommer att åka hem från Las Vegas med just så mycket pengar i fickan. Kanske hamnar pengarna i Skellefteå, för ett gäng härifrån åker dit och ställer upp i tävlingen. Nog har dem skrivit fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Frege Postad 23 Juli , 2006 Rapport Share Postad 23 Juli , 2006 Eller att 10 miljoner blir "ungefär" 80 miljoner kronor, som på något sätt har blivit dollar och därefter omvandlade till svenska kronor igen. Fan, man kan ju hålla på i evigheter. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 23 Juli , 2006 Rapport Share Postad 23 Juli , 2006 8K deltagare, 10K startavgift = 8M Sedan förstår inte reportern att det delas up på fler än en ensam vinnare. Journalister... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Frege Postad 23 Juli , 2006 Rapport Share Postad 23 Juli , 2006 Men konkurrensen är hård, över 8 000 personer från hela världen ställer upp i Poker-VM och hoppas på tur. Intresset för poker har ökat explosionsartat, för 3 år sedan var det bara 600 personer som tävlade i VM. Ute och cyklar på några andra ställen också ... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
The Grand Bark Postad 23 Juli , 2006 Författare Rapport Share Postad 23 Juli , 2006 Jag skickade några länkar till artikelförfattarinnan. Och en skopa ovett. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MajkTheBike Postad 24 Juli , 2006 Rapport Share Postad 24 Juli , 2006 LOL det är artiklar om DEAD MONEY i alla lokala blaskor över hela landet. I min blaska har det också varit bilder och artiklar på 2-3 personer som åker över. De är ju bara att spela tight och aggressivt så når man finalbordet .... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
variance_beta Postad 24 Juli , 2006 Rapport Share Postad 24 Juli , 2006 dom bör ju mena 80 000 000 skr isåfall i första pris 80 miljoner dollar, mer än 575 miljoner svenska kronor. Det låter som en dröm, men en ensam vinnare i Poker-VM kommer att åka hem från Las Vegas med just så mycket pengar i fickan. Kanske hamnar pengarna i Skellefteå, för ett gäng härifrån åker dit och ställer upp i tävlingen. Nog har dem skrivit fel. Dig har rätt skulle mig tro. Hoppas svenskarna går långt... det är dem värda. Imorgon ska mig titta på WSOP. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts